Svet
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 35 glasov Ocenite to novico!
Beograd
Leta 2010 so Parado ponosa v Beogradu spremljale skoraj izredne razmere. Foto: EPA
VIDEO
Parado ponosa prepovedali

Dodaj v

Parado ponosa v Beogradu so prepovedali

Dačić: Edina omejitev so varnostni razlogi
27. september 2013 ob 22:07,
zadnji poseg: 27. september 2013 ob 22:12
Beograd - MMC RTV SLO, STA

Parade ponosa v Beogradu, ki je bila predvidena v soboto, ne bo, je sporočil srbski urad za koordinacijo varnostnih služb, potem ko je zasedal več kot tri ure.

Srbski premier Ivica Dačić je za televizijo RTS povedal, da je bila takšna odločitev sprejeta predvsem iz varnostnih razlogov. Poudaril je, da ta odločitev "ne postavlja pod vprašaj politične opredelitve ter spoštovanja ustave in zakonov".

Po njegovih besedah so bili edina omejitev varnostni razlogi in varnost državljanov. Kot je dodal, se prepoved ne nanaša samo na parado ponosa, temveč na vsa zborovanja, ki so bila v soboto predvidena v Beogradu.

Srbski mediji so danes poročali, da bi moralo sobotno povorko članov skupnosti LGBT-ja, njihovih gostov ter domačih in tujih predstavnikov po beograjskih ulicah varovati kar 6.500 policistov.

To je 1.500 policistov več, kot jih je varovalo doslej edino parado ponosa v Beogradu leta 2010. Takrat je prišlo do spopadov med policijo in desničarskimi skrajneži, ki so poskušali napasti udeležence parade. Zaradi varnostnih tveganj so parado v letih 2009, 2011 in 2012 odpovedali.

Vodja predstavništva Evropske unije v Srbiji Michael Davenport je danes oblasti v Beogradu pozval, naj pokažejo pogum in odločnost ter omogočijo izvedbo parade članov skupnosti LGBT v Srbiji.

G. V.
Prijavi napako
Komentarji
bondi
# 27.09.2013 ob 22:10
Pravilno.
Tako se dela. Čestitke Srbom.
panther1
# 28.09.2013 ob 00:06
V beograjskih trgovinah je že zmanjkalo Barille...
DejanD
# 27.09.2013 ob 22:22
Bravo Srbi, to bi tud pr nam moral naredit.
nemi
# 28.09.2013 ob 00:06
Nevem zakaj rinejo potem v Evropo, oziroma zakaj se jih je toliko izselilo na švedsko, norveško, dansko , v te bolne države, ki razpadajo zaradi moralnega razkroja. Jaz bi na njihovem mestu takoj zasukal barko in se obrnil proti Rusiji, Turčiji. Tukaj je prihodnost.

Naj mi kdo to razloži?

Drugače pa se strinjam, mislim da v Srbiji nikakor ni parada ponosa največji problem, to je tako kot da bi bolnika z rakom najprej šli zdraviti zato ker ima akne na obrazu. Z rakom bi se ukvarjali pa potem. Tako jaz vidim zadevo.
Wasabi
# 27.09.2013 ob 23:37
MIRNČAN
1500 policajev jih je varovalo. To vse govori o mnenju Srbije do njih.


Mirnčan, a te je Barilla tema čisto prevzela, da si tako površno prebral teks?
Senna-Maze 28
# 27.09.2013 ob 22:59
Lepo je videti, da imajo nekateri narodi v našem regionu še zdravo pamet. Mi bi se morali zgledovati po Srbih in Rusih, ko se gre za te zadeve. Obnašajmo se normalno.
djdj
# 28.09.2013 ob 01:07
Čas da ponovite srbsko komedijo(pozabil sem naslov), ko se najeta varnostna služba prevaža z roza fičkom ali minijem z napisom na vetrobranu. Sem se nasmejal bolj kot ob kakšni zahodnjaški komediji... :)
Elektronček
# 27.09.2013 ob 22:52
s krizo homofobija raste, za probleme so krivi drugi.

Človeštvo se lahko vsak dan slepi z novimi izumi in "napredkom", a vse bolj jasno je le to, da se zgodovina ponavlja in človek mentalno ne napreduje niti za milimeter.
Hope
# 28.09.2013 ob 00:43
To so shodi z izzivalno noto in mislim, da jih res ne potrebujemo. Vsak naj živi svoje življenje v miru, ni potrebno, da se s tem šopiri pred drugimi.
zamudnik
# 27.09.2013 ob 23:36
Vsem tistim, ki ste tako zelo proti homoseksualnosti! Samo zamislite si kaj, če je vaš otrok gay in bo nekega dne pristopil do vas in rekel oče/mati jaz sem gay! In kaj bo potem!? Se boste odrekli lastnemu otroku!?

Nikakor! Rekel mu bom, naj si obleče tangice (oz. sleče do njih) in pisane dokolenke ter si nadene zlato verigo in vikinško čelado, najame majhen tovornjaček z ozvočenjem in CD od Village People ter gre cirkusantsko paradirat po Slovenski cesti.
ephismenos
# 28.09.2013 ob 12:07
Kakorkoli gledano, parada je zakon film :)
dr. LeQuack
# 28.09.2013 ob 09:48
@heureka: Se kar strinjam s tabo glede tistega patriarhata, pa ne samo pri Srbih, dec mora bit dec tudi v naši vukojebini. Pa čeprav je v večini primerov dec, le ko je potrebno babo udarit, drugače so pa po večini pi*kice. V zadnjem času smo priča dejstvom da so po večin geji tisti ki imajo res jajca (Manning, BBCjev novinar Glenn Greenwald, itd.).
@enitp1: Po zadnjih raziskavah kar 40% heteroseksualnih parov prakticira analni sex. A to te pa ne moti?
MuDeL
# 28.09.2013 ob 10:59
eh pubeci, a veste kva bom reku? enaka pravila za VSE. sicer ne podpiram parad ponosa, ampak po drugi strani ne podpiram niti cerkvenih procesij, ki lezej v nedeljo ob 7.00 zjutraj mimo moje hiše, niti ne podpiram raznih rdečebelihkomunajzarskodomobranskih srečanj in zborovanj. če je ne za enega, naj bo ne za vse.

zdaj pa navalite z minusi, ovce :)
think tank
# 28.09.2013 ob 05:25
"...in časi roza trikotnikov bodo se vrnili.."
Ramus
# 28.09.2013 ob 00:41
"Parado ponosa v Beogradu so prepovedali"

Parade, parade, parade,... vsi samo še paradirajo.
Mr.D
# 27.09.2013 ob 22:17
Normalno. Drugace ne gre, na zalost. Homoseksualci so ponovno skoraj povzrocili nemire v prestolnici.
nikhrast
# 28.09.2013 ob 15:40
Pa da je homoseksualnost, pa ta parada tudi, sploh problem.
Saj ne vem kaj nekateri naredite če srečate nekoga ki je gay, pa imate kakšnega prijatejla ki je gay? Pa kaj bi naredili če je vaš sin ali vasa hčerka gay? Kaj pa hermafrodit ali shemale?

Beograd pa samo pokaže da še ni velemesto, navadna vas. Poglej po velemestih po svetu, vse sorte parade, enkrat Sikhi, drugič Karibci, pa Ukrajinci, potem Poljaki, pa Santa Claus..., tako da parade ponosa ni nič kaj posebnega.
Skunex
# 28.09.2013 ob 13:30
Parada je odpovedana predvsem zaradi grozečega nasilja. Ocenili so da bi prišlo v primeru parade do nasilja s strani desničarskih skupin, zato so se odločili da se bodo temu izognili.

Je pa to problem, ker so se izognili temu na račun človekovih pravic (svoboda do javnega zbiranja).

@Balaš Junior

Verjetno se počutiš izjemno vzvišenega, ko podajaš svoje vrednostne sodbe o drugih. Bravo. Clap clap.

FYI, prajd je bil izveden včeraj zvečer, po odločitvi da ga danes ne bo so se pripadniki LGBT zbrali na pohodu po centru Beograda in začuda niso bili deležni obmetavanja s kamenjem s strani mimoidočih naključnih srbov, ki so po tvojem v 80% zaostali kmetavzarji.

To samo potrjuje dejstvo, da če je shod nenapovedan ni problemov, ker povprečen srb nima problemov z to parado, ko pa je napovedan pa se ekstremisti na to pripravijo. In potem pride do razbijanja.
G.Bruno
# 28.09.2013 ob 13:04
think-thank
spoštovani gospod buzerant. moj komentar je bil namenjen komentatorju aleksander89. to da si buzerant je tvoja osebna zadeva, a tvoje riti glih ni treba tlačiti vsepopovsod....
To, da si idiot je, je tvoja osebna zadeva. Tvojega idiotizma ni treba kazati na MMC.
G.Bruno
# 28.09.2013 ob 10:31
o jajcih kdaj drugič, a objava tvoje fotografije je epic fail.... nekdo te bo še tožil...
Tudi tvoj vzdevek je "epic fail". Čas je, da napolniš svoj prazni "think tank".
G.Bruno
# 28.09.2013 ob 09:56
maykec
Ko bom velik bom geyevski lobist!
Upam, da boš do takrat nehal lulat v plenice.
G.Bruno
# 28.09.2013 ob 09:15
povžek
Vsaj nekje so še pametni, da skušajo živeti po Mojzesovih zapovedih!
Kaj pa Jezusovi nauki? In kaj pravi vaš novi papež?
Trdina
# 28.09.2013 ob 12:35
Pa kako lahko pravoslavci navajajo Biblične argumente proti homosexualnosti? A sami živijo v občestvu s tem kar uči "krščanstvo", a fukajo šele po poroki?, ali se gonijo že v srednji šolI, bo kar slednje držalo hehe! Homiči naj se organizirajo kot so se legendarni black panterji ter fizično udarijo po nazadnjaškem gnoju!
Balaš Junior
# 28.09.2013 ob 11:33
Nekoč sem nekje prebral, da smo slovenci po nacionalnem karakterju isti kot srbi, samo brez jajc in ponosa.

Komentarji in količina nespodobnih plusov raznim homofobom to potrjuje. Več kot polovica vrlih bralcev podpira srbsko nasilje proti homoseksualcem, le da so sami preveč brezjajčni, da bi tako odreagirali v slovenskih primerih.

Ker je temu res tako, smo se po razpadu avstroogrske tudi zatekli pod srbsko vodstvo, in po razpadu juge še naprej volili režimske nastavljence. Potem pa seveda prec pod evropo, nekdo nam mora kazati pot.

Marsikdo meni, da je taka stvar nepomembna... narobe, taka stvar je ključni pokazatelj kulture naroda.

Nam grejo mavrične homoerotične parade na kozlanje? Seveda nam grejo. Ampak če smo Avstrija ali švica (oboje izrazito homofobni državici), bomo mavričarjem parado omogočili, ker smo humanistična družba in so tudi oni ljudje. In če je treba 20.000 policajev, in izgubo 5% političnih glasov, pa naj bo.

Če pa smo Srbija, pa parade ne bomo omogočili, ker je naša volilna baza homofobna plemenska jamska skupnost, ki so ji šele turki postavili zasilen red in državotvornost. In to velja za 80% volivcev, od leve do desne. Zato ni parade.

Če pa smo slovenija, bomo naredili tako kot hoče tisti, ki mu trenutno lezemo v rit.
modzo
# 28.09.2013 ob 10:40
Spartanci bi mel brez problema parado ponosa. Noben jim nebi nic reku :P
No13d
# 28.09.2013 ob 10:11
sramota za državo.
G.Bruno
# 28.09.2013 ob 09:13
Zaradi varnostnih tveganj so parado v letih 2009, 2011 in 2012 odpovedali.
In v vseh te letih so seveda dopustili delovanje desničarskih huliganskih skupin in jih niso onemogočili? Zanimiva varnostna politika.
stewie
# 28.09.2013 ob 08:33
djdj
# 28.09.2013 ob 01:07
Čas da ponovite srbsko komedijo(pozabil sem naslov), ko se najeta varnostna služba prevaža z roza fičkom ali minijem z napisom na vetrobranu. Sem se nasmejal bolj kot ob kakšni zahodnjaški komediji... :)


Imaš ga v celoti tudi na YT. Se strinjam, res odličen film, super prikaže homofobe in njihove predsodke do istospolno usmerjenih, zlasti pa, kako večina njih misli, da je to stvar izbire ali pa nalezljiva bolezen. Da ne omenjam tega, kako se prave muškarčine, mačoti, z takim veseljem objemajo in šlatajo pri judu, ali pa urinirajo skupaj, tako da si lahko celo vidijo lastne organe, najbolj jih pa zaskrbi, če jih par metrov zadaj gleda en odkrit gej. Njega se pa ne bi niti pipnili, lahko še sami fašejo to bolezen.
Saj res - tudi oni, skrajneži nazivajo geje za bolnike. No, v tem primeru se lepo vidi, kakšen odnos imajo do bolnikov - treba jih je kamenjat, tepst, mlatit, pri tem razbit pol mesta; vse za to, da se spoštujejo družinske vrednote (kot se sami izražajo) in da je družba "očiščena".
kr_en_ta_drug
# 28.09.2013 ob 01:53
djdj
Naslov je bil Parada. Vsak homofob in nasprotnik parad bi si jo moral ogledati. Bi mogočele dojel, zakaj se gre. :)
povžek
# 27.09.2013 ob 22:52
Vsaj nekje so še pametni, da skušajo živeti po Mojzesovih zapovedih! Čestitam!
Balaš Junior
# 28.09.2013 ob 18:01
@skunex:

150 mavričnih in 300 specialcev okoli ni prajd, ampak nenapovedan brzinski kordon. Valjda da naključni mimoidoči niso metali kamnov.

Srbska oblast bi lahko naredila red in omogočila uradni prajd, če bi le hotela. Njih nič ne skrbi varnostna situacija, so spravili pod streho v zadnjih 30 letih že kake orenk kritične varnostne situacije, in bi tudi fuzbalerske huligane. Njih skrbijo glasovi na volitvah, ker bi organizirani prajd opozicija sigurno lahko izkoristila za pridobivanje podpore.

Rusi, Turki, Bolgari itd. Ni bilo renesanse in to je to. Vzvišen pa nisem prav nič, ker sem tudi sam del vsega tega - Balaš pač.
dejan-pavlovic
# 28.09.2013 ob 14:25
V Srbiji naj organizirajo parado ???
Gospe in gospodje, če že niste vedeli Srbija je država z temperamentnimi ljudmi in je do sedaj imela v povprečju skoraj vsakih 50 let vojno! nazadnje bombandiranje z strani zahodnih sil katere vsiljujejo svojo "demokracijo" in med drugim prav tako tudi to parado. Srbija ima že 20 let hudo ekonomsko in socialno krizo, okoli 2 milijona beguncev in ogromno vojnih veteranov ter prizadetih družin na tak ali drugačen način! Skratka če ima kdo vsaj nekaj znanja iz psihologije in je vsaj malo objektiven BO RAZUMEL DA SE V TAKŠNI DRŽAVI NE DA ORGANIZIRATI parade ponosa !! To je prav NESRAMNO IZ STRANI EU-je ko pritiska na takšno državo da to organizira!! osebno nimam nič proti homoseksualcem in mislim da tisti ki so extremno proti temu imajo celo sami mal težave z tem! :) samo paradiranje v takšnih regijah PAČ NE GRE!!!
Schallabweiser
# 28.09.2013 ob 11:41
Balaš Junior.
Tisti ki besedo Slovenija napiše z malo začetnico in besedo Srbija z veliko, je ta pravi "slovenski" kerlc...
entip1
# 28.09.2013 ob 11:14
MuDel:
Kvečjemu ti si ovca, če ne znaš ločit teh stvari, katere naštevaš.
bleeeee
# 28.09.2013 ob 10:54
Tudi tvoj vzdevek je "epic fail". Čas je, da napolniš svoj prazni "think tank".

Se strinjam, @think tank, nujno zamenjat nick.
modzo
# 28.09.2013 ob 10:45
Starsi 2x premislite naslednjic ko vam na misel pride spartanska vzgoja! :D
modzo
# 28.09.2013 ob 10:38
The Spartans weren't gay in the sense that we think of it. It was not uncommon in many Greek City States, and in Sparta in particular, for an adult male or warrior to have a younger "companion". The relationship was not just sexual, though it did involve that. It was a mentoring relationship, with the older man expected to provide a role model and see to the younger man's education in how to be a good citizen. Certainly, with the odd situation of fairly late marriages with Spartan men, that there were probably a fair number of gay relationships. The ancient Greeks tended to look at homosexuality differently than we do today. One school of thought is that since women were so inferior, it was impossible for a man to truly love a woman. Thus the only "true love" a man could have would be for another man.
Arndovia
# 28.09.2013 ob 09:57
Joj imate eni kratko pamet.

"Naj delajo med stirimi stenami kar cejo"... "Kaj pa provocirajo" ... "Naj me ne posiljujejo s svojo opredelitvijo"... itd. itd.

Veste. Ce boste tako razmisljali potem se ne cudite, da boste nekega dne tudi vi morali delati vse med svojimi stirimi stenami ... Ce sploh. Pa naj vam drzava ukaze katero vero boste spostovali, kaksen politicni sistem boste imeli, kako imate za ziveti navzven, kaj lahko jeste in kaj ne v javnosti, ob kateri uri lahko greste ven, kako se imate za oblacit, kaj lahko govorite v javnosti, koga lahko poljubljate itd.

Zveni znano? ...

Kako gre ze tisti rek:

First they came for the communists,
and I didn't speak out because I wasn't a communist.

Then they came for the socialists,
and I didn't speak out because I wasn't a socialist.

Then they came for the trade unionists,
and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.

Then they came for me,
and there was no one left to speak for me.

Naj vam bo v poduk.
heureka
# 28.09.2013 ob 08:52
Dajmo casu cas,Srbi se se ne zavedajo,da je cas patrarhata in macokulture . Ni se dalec nazaj cas,cas ko si lahko vprasal seljaka zakaj orje z starim kljusetom,ko pa ima mladega zdravega zrebca v hlevu odgovoril :ta je pripremljen za slucaj rata. Dedec,mora biti dedec in to na vseh podrocjih,pa naj bo to v vojni ali pa doma. Mora se pokazati da je trd in neizprosen.
In prav v tej patriarhalni kulturi je zametek tega kar vidimo danes ,v tej srbski homofobiji, kajti Srb mora biti pravi "muski",ne sme se izpostavljati,ponizanju ,da ga nekdo imenuje za babo",
Podvomiti v njegovo moskost je najvecji greh in sploh pa psovka ,ki jo lahko zabrusite nekomu v obraz.
think tank
# 28.09.2013 ob 07:48
zdaj nam pa bodo še buzerantje in lezbače, ki jih motijo poroke na matičnih uradih, harmonika pred cerkvijo in hupajoči avtomobili, nekaj pridigali o strpnosti do drugačnih!?
dr. LeQuack
# 28.09.2013 ob 07:23
Xscrambler: In taki kot si ti bodo potem nasprotovali posvojitvam otrok s strani homoseksualcev? Človek, ki bi se ODREKEL lastnemu otroku zaradi tega ker je gej. S tem si povedal vse in še več.
kundera 78
# 28.09.2013 ob 01:11
you know it makes sense ;)
vonbongo
# 28.09.2013 ob 17:13
boroč

Očitno zate odprti trg res nič ne pomeni, za nas mlajše pa kar velik. EU sploh ni slaba stvar, sam trenutno naši politiki velik kradejo :) Da pa je parada obvezna za ustop v EU ,je kr zanimiva stvar ,točno pokaže kok so državljani pripravljeni na drugačne. Če ne prenesejo parade, zakaj bi verjel da bojo prenesli druge narode, ko se jim meje odprejo z EU ?

Lepo da je zate družina vrednota, sam moj oče je preminil ko sem bil zelo mali, se pravi nisem imel te tvoje vrednote, sem potem kaj manj vreden?
ultimojan
# 28.09.2013 ob 14:38
Srbi si sploh ne želijo v EU

ffffffff.......Srbi so se sami rešili turkov (ni bilo potrebe po menjavi vere)
Kaj pa Karantanci?

glede parade: parada je za srbe nakašno "evropsko vsiljevanje",
ephismenos
# 28.09.2013 ob 12:46
Ko je Da Vinci naslikal zadnjo večerjo, ga je cerkev imela za apostola, pred tem pa...
entip1
# 28.09.2013 ob 11:12
dr:LeQuack: Sveda je to tudi bolano in nagnusno. Pa kaj misliš, da je to važno, če mene moti? Važno je to, da je to objektivno bolano.
grauhaariger
# 28.09.2013 ob 11:08
[ihahahah, ponos, je to res vse kar imate? A si ponosen na tisto bitko izpred 700 let, ne razumem, saj ste jo izgubili. Tudi, če za jesti ni, samo, da je ponos. Patetično.]

Mnogi Slovenci niti ne vemo, kaj je ponos.
In izgubili bomo še mnoge bitke. Tudi zaradi NEponosa.

Mnogi recimo ne gredo na CSD (beri medije!), pa izpolnjujejo vse pogoje za pomoč.
Sram nas je marsičesa (revščine, psihične bolezni), ponos pa nam je neznanka...Žal!

Zato se ne norčevat iz ponosnih ljudi, pa naj bodo Srbi ali Iranci!
grauhaariger
# 28.09.2013 ob 11:02
Pravilno! Pametno. Logično!

Je smiselno razbiti center nekega mesta (enkrat so ga že!) in se sprijazniti z miljonom (ali petimi) škode?

Je smiselno poslati 50-100 policistov na bolniško (enkrat so jih polocisti v Bg že fasali,razmerje poškodovanih je bilo: 15 poškodovanih demonstrantov, 150 poškodovanih policistov? Guglaj, če ne verjameš!
ffffff
# 28.09.2013 ob 09:38
Pohvale srpski vladi! Ponosen sem da sem srb.

hahahah, ponos, je to res vse kar imate? A si ponosen na tisto bitko izpred 700 let, ne razumem, saj ste jo izgubili. Tudi, če za jesti ni, samo, da je ponos. Patetično.
nepopustljiv
# 28.09.2013 ob 09:24
Hhahaha :D še naslednjih 20 let lahko samo sanjajo o vstopu v EU :D !!!!!!!!!!
Kazalo