Slovenska turistična borza je odlična priložnost za utrjevanje obstoječih in vzpostavljanje novih poslovnih povezav. Foto: Nino Verdnik/Spirit
Slovenska turistična borza je odlična priložnost za utrjevanje obstoječih in vzpostavljanje novih poslovnih povezav. Foto: Nino Verdnik/Spirit
Tina Maze
Na novinarski konferenci je sodelovala tudi najboljša slovenska alpska smučarka Tina Maze, ki je nosilni in prepoznavni lik aktualne oglaševalske kampanje slovenskega turizma. Foto: Spirit/Aleš Fevžer

Slovenska turistična borza pa je hkrati tudi odlična priložnost, da tujim agentom in organizatorjem potovanj predstavimo našo deželo in široko paleto priložnosti za odkrivanje turističnih doživetij.

Tomaž Klemenc z agencije SPIRIT
Na letošnji borzi sodeluje 199 predstavnikov iz 132 slovenskih turističnih podjetij in 145 predstavnikov s 111 tujih turističnih agencij, organizatorjev potovanj in drugih turističnih podjetij, ki prihajajo kar iz 31 držav z vsega sveta.
Turistična borza odprla vrata

Najpomembnejši poslovni dogodek slovenskega turizma bo letos povezal poslovne priložnosti in oddih ter dejavna doživetja Goriške kot enotne turistične destinacije.

Na letošnji borzi sodeluje 199 predstavnikov iz 132 slovenskih turističnih podjetij in 145 predstavnikov s 111 tujih turističnih agencij, organizatorjev potovanj in drugih turističnih podjetij, ki prihajajo kar iz 31 držav z vsega sveta.

Prvič so na borzi navzoči predstavniki iz Irana, Gruzije, Azerbajdžana in Hongkonga, največ kupcev pa prihaja iz Rusije, Italije, Avstrije in Nemčije ter Velike Britanije.

Po četrtkovem večernem druženju na goriškem gradu je današnji dan namenjen sestankom med sodelujočimi na borzi; tako naj bi izpeljali več kot 2.500 srečanj med predstavniki slovenskih in tujih podjetij. Udeleženci se lahko udeležijo tudi strokovnih izletov po Goriški in okolici.

Novogoriški župan Matej Arčon vidi v borzi izjemno priložnost, da se Goriška, ki ta dogodek gosti prvič, s svojimi lepotami in priložnostmi predstavi svetu: "Da razmišljamo odprto, povezovalno in ustvarjalno, dokazuje to, da smo se pri predstavitvi na turistični borzi povezali s sosednjim mestom Gorico, ki leži v Italiji. Tako dejansko predstavljamo enotno goriško območje, na katerem nastaja nova goriška blagovna znamka, enotna turistična destinacija, ki se odseva v pestri ponudbi od igralništva, kulinarike, botanike, kolesarskih in pešpoti do preživljanja dopusta ali oddiha v neokrnjeni naravi ob prelepi reki Soči ali v vseh okoliških destinacijah. Poseben poudarek namenjamo tudi obletnicam prve svetovne vojne. S skupnimi projekti bomo na osnovi zgodovinskih dejstev ovrednotili kulturno in turistično ponudbo. V mestu skratka pozdravljamo številne tuje goste, udeležence borze in potrudili se bomo, da bodo iz našega mesta odšli z najlepšimi vtisi."

Generalni direktor direktorata za turizem in internacionalizacijo Marjan Hribar je poudaril, da ima slovenski turizem tudi letos pozitivne rezultate. V prvih treh mesecih je tako ustvaril 400 milijonov evrov prihodkov, kar je za tri odstotke več kot v enakem lanskem obdobju. "Slovenija je vedno zanimivejša turistična destinacija in verjamem, da bodo pogovori med predstavniki slovenskih in tujih turističnih podjetij obrodili poslovne rezultate v obojestransko zadovoljstvo, predvsem pa v zadovoljstvo turistov," je dejal Hribar.

Po besedah vodje sektorja za turizem na agenciji SPIRIT Karmen Novarlič se Slovenija tujim obiskovalcem predstavlja kot zdrava in zelena destinacija, v prihodnje pa pričakujejo tudi preboj na področju športnega turizma. Zato bodo večjo pozornost namenili tudi predstavitvi večjih slovenskih športnih objektov in možnosti različnih športnih panog. Dodala je: "Veseli me, da Slovenska turistična borza ponovno zaznava velik interes tako domačih kot tudi tujih turističnih podjetij, agencij in organizatorjev potovanj. Še posebej velik delež tujih udeležencev, ki se borze udeležujejo prvič, tudi s trgov Irana, Gruzije, Azerbajdžana in Hongkonga, predstavlja odlično priložnost za trženje slovenske turistične ponudbe pri novih ciljnih skupinah slovenskega turizma. Za Slovenijo in Novo Gorico kot gostiteljici letošnje turistične borze dogodek pomeni tudi priložnost za predstavitev naše dežele kot raznolike destinacije doživetij s privlačno turistično ponudbo tudi za najzahtevnejše turiste."

Tina opozarja na najlepše, kar imamo
Na novinarski konferenci je sodelovala tudi najboljša slovenska alpska smučarka Tina Maze, ki je nosilni in prepoznavni lik aktualne oglaševalske kampanje slovenskega turizma. Spomnimo, pri javni agenciji Republike Slovenije za spodbujanje podjetništva, inovativnosti, razvoja, investicij in turizma (SPIRIT) so se odločili za drugačen pristop k promociji slovenskega turizma. Lotili so se "inovativnega, drugačnega in drznejšega pristopa k promociji in trženju Slovenije in njene turistične ponudbe", zato so posneli več 30-sekundnih videospotov, v katerih Tina Maze v nemščini, italijanščini in angleščini vabi v soline (kjer je pretežen del videov tudi nastal), v Piran, v toplice, na Bled, Kras in v Ljubljano.

Slovenska turistična borza pa je hkrati tudi odlična priložnost, da tujim agentom in organizatorjem potovanj predstavimo našo deželo in široko paleto priložnosti za odkrivanje turističnih doživetij.

Tomaž Klemenc z agencije SPIRIT
Turistična borza odprla vrata