Ture avanture
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 25 glasov Ocenite to novico!
Adria Airways trenutno Ljubljano z več kot 190 rednimi leti tedensko povezuje s 17 destinacijami. Foto: BoBo

Dodaj v

Z Adrio tudi v Dalmacijo - začela bo leteti na Brač in v Dubrovnik

Dodani tudi Hamburg, Ženeva, Bukarešta in Sofija
29. november 2017 ob 12:50
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Adria Airways bo v prihodnjem letu s poletnim voznim redom, ki začne veljati 25. marca, ljubljansko letališče povezala s sedmimi novimi destinacijami.

Nadaljevali bodo lete v ukrajinsko prestolnico Kijev, hkrati pa bodo na vozni red dodali še polete v Hamburg, Ženevo, Bukarešto, Sofijo, Dubrovnik in hrvaški otok Brač.

Kot so sporočili iz Adrie Airways, bodo v Hamburg leteli štirikrat tedensko, in sicer ob ponedeljkih, četrtkih, petkih in nedeljah. V Ženevo bo Adria letela ob ponedeljkih, torkih in četrtkih, v Bukarešto štirikrat tedensko ob ponedeljkih, torkih, četrtkih in v nedeljo ter Sofijo trikrat tedensko ob ponedeljkih, četrtkih in nedeljah.

Letala Adrie Airways bodo Ljubljano povezala še s hrvaškim Dubrovnikom, in sicer dvakrat tedensko ob sredah in petkih od 28. aprila naprej. Na hrvaški otok Brač bodo letala poletela dvakrat tedensko ob sredah in sobotah od 28. aprila naprej.

Direktor Adrie Airways Arno Schuster je ob napovedi novih destinacij zapisal, da verjame, da bodo z vzpostavitvijo novih povezav odprli tako nove poslovne kot tudi turistične priložnosti. Družba sicer trenutno Ljubljano z več kot 190 rednimi leti tedensko povezuje s 17 destinacijami.

Komercialni direktor Adrie Airways Christian Schneider je dodal, da bodo nove destinacije dobre tako za trg kot tudi za potnike, saj bo na trgu več raznovrstnosti in izbire.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
Re
# 29.11.2017 ob 14:26
Glede na cene poletov se ni bati hude gneče. ;-)
account_holder
# 29.11.2017 ob 20:32
Zahod pa prazen(rim, madrid, lizbona)?
miha-posvetu
# 29.11.2017 ob 13:27
@K_ris
kaj se vse dogaja v ozadju je težko reči (jaz vem ravno toliko, da nič več ne razumem ;) ) a zelo verjetno je, da bo RAVNO zaradi propada Darwina (ki se je potem za kratko preimenoval v Adria Airways Switzerland -formalno sicer ni Adria kupila te družbe ampak imata le istega (4K) lastnika) takrat še lahko letela... Tudi če je bilo to vse načrtovano pa jih je včerajšnjih tako hiter odvzem AOC vseeno očitno vsaj malo presenetil, tako da jim sedaj eno letalo manjka. Bodo pa že kmalu vsa švicarska letala na novo registirirana v Sloveniji in potem naj ne bi bilo več problemov.

So pa drugače karte od danes naprej tudi že v prodaji, Brač/Dubrovnik od konca aprila naprej za 153€ povratna.
K_ris
# 29.11.2017 ob 13:02
Če bo takrat sploh še letela. Z njihovim švicarskim nakupom je očitno že konec :)
whiteswan
# 30.11.2017 ob 05:45
Ce se destinacije obdrzijo je to po dooolgem casu konkretna poteza Adrije.
henodarling
# 29.11.2017 ob 14:21
Končno, Brač, Dubrovnik...!
NinoZ
# 30.11.2017 ob 12:49
Pod vsakim člankom o Adrii se pojavi žniljon komentarjev o ceni letalskih kart in kako so zaradi visoke cene letala Adrie prazna. Bolj kot cena letalske karte je v svetu aviacije pomembna t.i. "vrednost kupona". To je povprečna cena karte, ki pokriva stroške oz. prinaša plus. A se je kdaj kdo vprašal zakaj so cene Adrie visoke (čeprav dejansko niso, ampak se tega telebanski komentatorski večini ne da dopovedat)? Poizkusite razumet, da nižja cena karte lahko sicer pomeni polno letalo, ampak posledično tudi nižji donos in zaradi tega operativni minus na dotičnem letu. Zdj pa, a je logično leteti s polnimi letali, pa delat minus? Ne, ker si koplješ jamo.
Druga točka "polnosti" letov. Polno letalo porabi več goriva, kar pomeni višje stroške. V časih Adrijskih CRJ 100/200 so ta letala izvajala tudi dokaj dolge lete za svojo velikost (LGW, CDG). Če je bilo to letalo polno (vseh 48 oz. 50) sedežev je porabilo bistveno več goriva, kot če je bilo na letalu recimo 30 ljudi. Dejansko je porabilo toliko goriva, da je bil donos leta s 50 potniki na krovu nižji oz. negativen, kot v primeru, če je bilo na letalu 30-35 potnikov, ko so se nekako približali pozitivi. In nekateri bi še vedno nižali cene vozovnic?
Težava Adrie je v velikosti (majhnosti) letal, ki vseeno veliko stanejo, pa precej malo prinesejo. Lahko bi imeli večja letala, (A319-20; B737,...) pa jih ne bi mogli napolnit, ker de-facto ni dovolj ljudi. Če bi spustili cene, bi bila morda letala bolj polna, pa ne bi mogli kriti stroškov (letala, goriva, zavarovanja, posadk, ostalega personala v Adrii), ker bi premalo dobili od leta.
Aviacija je znanost, majhni prevozniki, kot je Adria pa po vsem svetu po večini v buli, danes so časi letalskih velikanov, majhne velikani bodisi priključijo, ali pa počakajo da "crknejo" in nato prevzamejo del sredstev in trga. Se pa najbrž redko kdo zaveda, da imamo precejšnjo srečo, da še imamo prevoznika z neko mrežo na lastnih tleh, so vsi preveč zaposleni s šimfanjem kako je karta 250.00EUR do pariza absurdno draga, ker Ryanair gre pa tja že za pest kikirikijev. Ampak to so jabolka in hruške....
zhak
# 30.11.2017 ob 12:06
Ljubljana - Brač in nazaj v glavni sezoni (takrat so višje cene trajektov), cena goriva, cestnin in trajekta za dva odrasla in dva otroka (kar je enako trem odraslim), avto karavan, na strehi kovček in tri kolesa, strošek cca. 200€. Se pravi, da se računica že pri dveh ne izide. S tem, da si z avtom bolj fleksibilen, greš kadar hočeš, vzameš bicikle in ostalo kramo, ki sodi zraven (blazino, plavutke, maske, ...). Pa odpade še prevoz do letališča, tako da če nisi ravno iz Lj ali okolice, ni logike. Je pa to bolj priložnost za agencije, ki so že sedaj v ponujale tudi možnost prevoza z avtobusom v Dalmacijo, pa kak starejši par, ki si ne upa na tako dolgo vožnjo je tudi potencial.
aaa
# 01.12.2017 ob 07:16
@NinoZ
Pozabil si še eno malenkost. Poslovni leti, ko si ravno ne rezerviraš karte mesece vnaprej, ampak jo rabiš iz danes na jutri + važen je urnik. Tukaj je hočeš nočeš Adria najugodnejša in res ne vem zakaj so eni prepričani da je Adria dolžna pokrivati low budged turistični segment potovanj.
Springbok
# 29.11.2017 ob 23:32
@ Re - odvisno: za 2 potnika je povratna karta z Adrio do Brača lahko cenejša kot hrvaške cestnine do Splita, trajekt Jadrolinije in gorivo.

Pri treh je potrebno računati. Pri 4 je avto cenejši od letala.
hizli tren
# 29.11.2017 ob 20:30
Lep bi bilo ce bi po EX-YU področju vozili nizkocenovci.
Primer: Rim - Trst : povratna 40 eur.
Približno podobna razdalja kot LJ-Dubrovnik.

Eh....karteli..itd
sejnik
# 30.11.2017 ob 10:57
Dubrovnik 2x tedensko od konca aprila 2018 naprej: sreda/petek
Ljubljana – Dubrovnik 154€
Brač 2x tedensko od konca aprila 2018 naprej: sreda/sobota
Ljubljana – Brač 153€
Hamburg 4x tedensko od konca marca 2018 naprej: ponedeljek/četrtek/petek/nedelja
Ljubljana – Hamburg 224€
Ženeva 3x tedensko od konca marca 2018 naprej: ponedeljek/torek/četrtek
Ljubljana – Ženeva 206€
Bukarešta 4x tedensko od konca marca 2018 naprej: ponedeljek/torek/četrtek/nedelja
Ljubljana – Bukarešta 164€
Sofija 3x tedensko od konca marca 2018 naprej: ponedeljek/četrtek/nedelja
Ljubljana – Sofija 184€

vir
KosmataPazduha
# 30.11.2017 ob 10:02
Pomoje ene 475€
Ampak boš dobil kozarec osvežilne pijače. Lahko boš celo izbiral med gazirano in navadno.
[_azi_]
# 30.11.2017 ob 08:02
mariy
In kaj boš delal v Rigi? Mogoče v poletnih dneh kakšne 4 mesece.
slovenkaaaa
# 30.11.2017 ob 07:37
Zahod pa prazen(rim, madrid, lizbona)?

Lizbona je iz Zagreba...
Peacemaker
# 29.11.2017 ob 17:19
Za spremembo kar ok destinacije
sik
# 02.12.2017 ob 22:25
Schuster und Schneider....
Vem da so letališče kupili Nemci, a ocitno imajo prste vmes tudi v Adriji.
sik
# 02.12.2017 ob 10:09
Ne razumem.
A jim zaradi insolventnosti niso zarubili letal ?
sistemc.
# 02.12.2017 ob 03:46
Zeeeeh, poceni povezave na Lufthanso preko Frankfurta in Munchna naj ponudijo, to je vse kar me zanima.
henodarling
# 01.12.2017 ob 12:11
Odlična pridobitev vsekakor, saj ima zdaj vsakdo večjo možnost izbire.
Odvisno, kaj potrebuje.
Udobje ni bilo nikoli zastonj in najbrž tudi v prihodnje ne bo. Je pač tako.
ivod
# 30.11.2017 ob 11:53
... keri eroplani pa bojo letali s totiga Maribora, ha ?
miha_lj
# 29.11.2017 ob 22:31
a se hecajo, mene zanimajo poleti v teh dneh
ogledalce
# 29.11.2017 ob 19:58
Turbopropi od Darwina bodo šli na krajše linije iz Ljubljane, preostala novejša letala pa na daljše linije iz Ljubljane in linije iz Tirane oz. Prištine. Kar ima svoj smisel, le nekaj več bi morali še na servisu naredit, na Darwinovih letalih so delili že nekaj več pijač (voda, kava, čaj) in prigrizke... to bi bil ok model, se mi zdi... pa kakega sponzorja naj si dobijo, če bi delili kake čokoladice ne bi bilo slabo.
mariy
# 29.11.2017 ob 19:42
Riga prosim.
SpicyWeiner
# 30.11.2017 ob 08:57
In kakšna bo cena do Dubrovnika? 500€+ tako kot do Bruslja?
xes
# 30.11.2017 ob 07:33
Uspeh linij bo odvisen od cene kart ...
Kazalo