Prevozna sredstva
Vnovična sprememba pravil glede prtljage je razburila številne potnike. Foto: Reuters

Dodaj v

Ryanair dodatno omejil vnos ročne prtljage na letala

Nove spremembe glede prtljage
1. november 2018 ob 12:51
Dublin - MMC RTV SLO, STA

Irski Ryanair, največji nizkocenovni prevoznik v Evropi, je z današnjim dnem skladno z napovedmi dodatno omejil vnos ročne prtljage na letala.

Po novem potniki tako ne smejo več brez doplačila na letalo nesti manjše kovčke do 10 kilogramov teže, ampak le manjšo torbo.

Vnos manjših kovčkov na letalo je sicer omogočen za tiste, ki plačajo za prednostno vkrcanje. Za to je treba odšteti šest evrov. Vsi tisti potniki, ki se ne odločijo za prednostno obravnavo, pa morajo za oddajo prtljage plačati 10 evrov.

Po prepričanju irskega prevoznika, ki je po letih hitrega razvoja prerasel tudi v eno največjih letalskih družb na stari celini, večina potnikov negativnih učinkov novih pravil ne bo občutila. Okoli 30 odstotkov jih po navedbah podjetja že tako plača za prednostno vkrcanje, medtem ko jih 30 odstotkov potuje le z manjšo torbo kot ročno prtljago.

Številne kritike nove politike
V Ryanairu so prepričani, da bo preostalih 40 odstotkov bodisi oddalo prtljago, ki bo tehtala manj kot 10 kilogramov, ali pa se bodo odločili za prednostno vkrcanje.

Nova politika podjetja je sicer na družbenih omrežjih naletela na številne kritike, nekateri potniki pa so celo zatrdili, da ne bodo nikoli več potovali z Ryanairom.

Irski nizkocenovni letalski prevoznik sicer tarejo številne težave, vrstijo se stavke po vsej Evropi. V prvem letošnjem polletju je družba vpisala sedemodstotni padec dobička.

K. S.
Prijavi napako
Komentarji
eos
# 01.11.2018 ob 16:55
Očitno spet aktualno

Michael O’Leary, Chief Executive of Ryanair after arriving in a hotel in Manchester went to the bar and asked for a pint of Guinness.
The barman said, "That will be £1 please, Mr. O’Leary."
Taken aback, O'Leary replied, "That's very cheap," and handed over his money.
"We do try to stay ahead of the competition", said the barman. "We have the cheapest beer in England".
"That is remarkable value", Michael comments.
"I see you don't have a glass, you'll need one of ours. That will be £3 please."
O'Leary scowled, but paid up. He took his drink and walked towards a seat.
"Ah, you want to sit down?" said the barman. "That'll be an extra £2. If you'd pre-booked it would have cost £1."
O'Leary swore to himself, but paid up.
"I see you've brought your laptop" added the barman. "That wasn't pre-booked either, that's another £3."
O'Leary was so incensed and his face was red with rage.
"I've had enough! I insist on speaking to a manager!"
"Here is his e-mail address, or if you wish, you can contact him between 9.00 am and 9.01am every morning, Monday to Tuesday. Calls are free, unless answered, then there is a charge of only £1 per second".
"I will never use this bar again".
"OK but do remember, we are the only hotel in England selling pints for £1."
angel2
# 01.11.2018 ob 13:05
To je skor tko, kot bi Bohinc ali Blejc mel avion
mikic007
# 01.11.2018 ob 14:53
Meni bolj kot kaj druga moti netransparentnost, vsakič znova moram prebrat, kaj smem in česa ne smem. Vsako leto se nekaj spremeni in spet bereš po forumih, kakšna so v resnici pravila.

Da pa ne bomo samo o Ryanairu, iberia in druge družbe so začele dodatno računati prtljago na čezoceanskih letih, okoli 50 na kos na smer. Morda bi kaj zapisali o tem? Ker tam običajno neseš s sabo še kaj druga kot dvojne gate...
JezicniDohtar
# 01.11.2018 ob 20:26
Kaja, a bomo spravil skupaj za en rodilnik?
m_79
# 01.11.2018 ob 19:40
„Po novem potniki tako ne smejo več brez doplačila na letalo nesti manjše kovčke...“ ne smejo nesti koga ali cesa? Manjsih kovckov. Rodilnik. Easy as that. Tega sem sicer vajen na 24ur, a zgleda, da je to tudi za mmc prevelik zalogaj.
Belphegor
# 01.11.2018 ob 15:27
jaz sem se pa že naučil, da z nizkocenovci pač ne letim. da bom vedno v dvomih, če mi bo kakšna stavka prestavila let in ne bom prišel pravočasno ali kaj podobnega, pa da me bodo na check-in presenetili s kakimi doplačili zaradi kufrčka v velikosti ruzaka ...

raje dam tistih 50 ali pa tudi 100 evrov več in je to to. za po evropi tuskish in KLM, za prekooceanske delta, po ameriki alaska, avstralija quantas. pa še tretiran si kot človek. vrhunsko.
tomo_kugy
# 01.11.2018 ob 19:53
Zanimivo je, da bodo zdaj vsi doplačali za priority boarding, ampak potem to ne bo več priority:)
Naslednji ukrep bo priority deluxe, kar bo stalo dodatnih 10 everčkov...
iluvatar
# 01.11.2018 ob 18:04
So wat?
Če je harta 40 in rezervacija zica 6 in lahk vzameš prtljago? Ja in? 46 za let. Pol rezervoarja bencina. Pa kaj se jezite?

Oni dan sem moral v Berlin. Z Adrio in vezanim letom - cca 500€ (tja in nazaj), iz Benetk z Izijem pa 51. Ergo?
daryankoff
# 01.11.2018 ob 15:40
Niso vsi nizkocenovci isti. Z Wizzairom in Easyjetom do sedaj nisem imel nekih težav, še posebej sem zadovoljen z Norwegian, ki je povsem na nivoju uveljavljenih in dražjih evropskih letalskih družb. Ryanair je pa res nivo nižje. Motijo predvsem netransparentnost, nenehno spreminjanje pravil, zadnje čase pa tudi stavke in s tem nezanesljivost. Taka družba je na poti propada.
zapravico
# 01.11.2018 ob 14:18
Vse te nizkocenovce bi morali prepovedati,ker z ljudmi delajo kot z živino
KosmataPazduha
# 01.11.2018 ob 21:18
Vse te nizkocenovce bi morali prepovedati,ker z ljudmi delajo kot z živino

Kakšno živino? Spet uni, ki u življenju niso leteli z kakšnim nizkocenovnikom. Ali pa ne razumete, da so to NIZKOCENOVNIKI. To pomeni sedež in možnost videt svet za mali denar. Za vse ostale, ki mate radi šampančke, topel obrok ali prvi razred, pa obstaja en kup drugih prevoznikov.

Js vem, da sem videl že več kot pol evrope za smešen denar in dokler bo tako, bom vedno na njihovi strani. Nimam pa ene slabe izkušnje z njimi.
Hyperion
# 01.11.2018 ob 17:19
Tale poslovna zasnova je čisto zgrešena, na dolgi rok pa celo slabša poslovanje in s tem kakovost letov, vsem prevoznikom in z njimi potnikom.
DamonDash
# 02.11.2018 ob 07:42
Ryanair se vedno boljsi od neverjetno drage Adrie.
mangrooooo
# 01.11.2018 ob 16:02
Ne vem, komu je ta novica namenjena. Sej s tem življensko nevarnim prevoznikom, prevarantom vseh prevarantov, se vozijo pa res samo še največji mazohisti. Mislim, da jih v SLO ni več veliko.
ElTorro
# 02.11.2018 ob 12:51
Ne razumem prav vsega tega ogorčenja.

Nizkocenovnike je treba gledati kot na avtobuse s krili. Ne vem kaj drugega pričakujete od nekoga, ki vas z letalom odpelje v London za isto ceno kot Flixbus zaračuna za LJ-Dunaj.... pa si malo primerjajte stroške 1000km poleta s 400km avtobusno vožnjo.

Tudi ne vem o kakšni nepreglednosti govorite. Za test sem ravnokar šel na Ryanovo spletno stran, da vidim to nepreglednost....in je nisem našel. Nasprotno - vse se mi je zdelo zelo pregledno. Ob vsakem koraku točno vidiš, kaj dobiš v "osnovnem" paketu, in kaj še lahko dobiš z doplačili.
Res pa je, da so zelo nadležni s poskusi upsellinga na vsakem koraku.
EMC
# 01.11.2018 ob 23:49
Sam bom z Ryanair - om letel naslednji teden in kot upam tudi sedaj brez problemov, imel pa sem probleme z Wizz air- om zaradi prtljage, kot pa je nekdo napisal, vse je v tem koliko hoces placati in tudi sam sem veliko prepotoval z nizkocenovniki po Evropi za smesen denar (najcenejsi je bil polet v London za 1 eur) in na zacetku so se mi vsi smejali, sam pa sem si ogledal mnoga mesta in destinacije, ki jih drugace ne bi videl nikoli, je pa tudi res, da po taki ceni kot pred 15 ali vec leti ne mores vec potovati.
buick
# 04.11.2018 ob 13:50
Ravnokar prispeli domov z Ryanairom..brez ene slabe izkušnje na obeh letih, vse je teklo lepo in gladko..pravila moraš pač poznati, pa malo počakati, da se vkrcajo priorty in to je to..se pa res vedno najdejo kakšni Slovenčki v vrsti, ki nekaj kritizirajo..brez veze..
ElderPunk
# 02.11.2018 ob 21:12
Kakor se obnašamo na teh nizkocenovnih letih, si ne zaslužimo niti tega. Bil v Reki z Ryanairom, tip pred mano se je v zaboj za mero ročne prtljage dobro minuto matral stlačiti 2 potovalki, (na ramenih mu je seveda visel nahrbtnik) in potem jezno težil osebju kao saj je šlo vse not in da je vse to seveda ročna prtljaga. Seveda je na samem letalu potem tisto njegovo sranje zasedlo predalov za 6 ljudi.
pipijoco
# 02.11.2018 ob 18:12
Od začetka zgodbe z nizkocenovci imam več kot 50 letov z različnimi družbami. Nikoli nisem imel problemov, za vsako spremembo sem dobil mail in se prilagodil novim pravilom. Tudi ta sprememba je glede na kaos z zaposlenimi bila pričakovana.
Za 100€ maš prevoz na letališče in povratno karto za kamorkoli po Evropi, mene ne moti.
ciklama2000
# 02.11.2018 ob 10:38
Od točke A do točke B se lahko pripelješ v katrci ali pa v Ferrariju. Prav tako lahko letiš iz A v B z Ryanair-om ali z Emirates. Vsak se pa sam odloči glede luksuza. V čem je torej problem??
In Slovenci se še posebaj radi odločamo za najnižjo ceno. Saj so Hoferji in Lidli polni, a ne? Torej je Ryanair in drugi nizkocenovci kot ustvarjeni za velik del Slovencev.
zapravico
# 02.11.2018 ob 07:42
Mene bolj zanima v kolikšnem času se amortizira letalo?
MatjazP
# 02.11.2018 ob 00:22
Ryanair karte so prepoceni.
S tem denarjem komaj kupijo nafto in kak rezervni del, plače in to so pa 'bonus'.

Kapitalizem je ponorela zver, ki jo je treba nekako obvladati preden nas raztrga.
bob7
# 01.11.2018 ob 23:28
Z njmi že zdavnaj več ne letim. Konec zgodbe.
naš človek
# 01.11.2018 ob 16:04
https://m.phys.org/news/2018-10-italy-ryanair-wizz-air-bag.html

Ryanair ima pet dni časa, da spoštuje odločitev, seveda pa se bo nanjo pritožil:
https://www.ilpost.it/2018/11/01/ryanair-bagaglio-a-mano-antitrust/
naš človek
# 01.11.2018 ob 15:58
Italijani (agencija za varstvo konkurence) so včeraj zvečer prepovedali nova pravila zaradi lažnega oglaševanja - prtljaga bi morala biti vključena v oglaševano ceno. Kaj to pomeni v praksi pa ne vem
miško5lin
# 01.11.2018 ob 14:52
Se vidi, da Irci ne morejo iz svoje kože.

Potem se pa sprašujejo zakaj jih nihče ne mara... Je dejala neka moja zelo dobra prijateljica; kri ni voda...

Očitno je imela prav.
michle
# 02.11.2018 ob 21:44
Pritrjujem mnenjem glede rabe rodilnika v publicističnih besedilih, vendar v povedi iz drugega odstavka prestavljanje besedne zveze manjše kovčke v rodilnik ni potrebno, ker zanikanemu stavku sledi vezniški del, ki ga uvaja veznik ''ampak''. Zato sta ustrezni obe možnosti:
Po novem potniki tako ne smejo več brez doplačila na letalo nesti manjše kovčke do 10 kilogramov teže, ampak le manjšo torbo.
Po novem potniki tako ne smejo več brez doplačila na letalo nesti manjših kovčkov do 10 kilogramov teže, ampak le manjšo torbo.
melanholik
# 02.11.2018 ob 08:11
KosmataPazduha
# 01.11.2018 ob 21:18
Prijavi neprimerno vsebino
Vse te nizkocenovce bi morali prepovedati,ker z ljudmi delajo kot z živino

Kakšno živino? Spet uni, ki u življenju niso leteli z kakšnim nizkocenovnikom. Ali pa ne razumete, da so to NIZKOCENOVNIKI. To pomeni sedež in možnost videt svet za mali denar. Za vse ostale, ki mate radi šampančke, topel obrok ali prvi razred, pa obstaja en kup drugih prevoznikov.

Če bi se z logiko črtanja nepotrebnih stroškov v imenu nižjih cen do neke mere še strinjal (čeprav moramo bit razumni - tudi tako početje v končni fazi pripelje do nižjega standarda za vse), pa je mnogo bolj sporen Ryanairov (in pri večini drugih nizkocenovcev ni dosti drugače) odnos do zaposlenih. Skratka, ne samo, da njihov poslovni model temelji na črtanju nepotrebnih stroškov, temelji tudi na izkoriščanju delovne sile - samo preberite si izkušnje stevardes. Tu pa ni treba imet razumevanja zanje.
buick
# 02.11.2018 ob 20:32
Zaenkrat z njimi nimam slabe izkušnje, je pa res, da je moteče tole prevečkratno spreminjanje pravil..
21.12.2012
# 02.11.2018 ob 10:09
padec dobička, ojoj
Kazalo