



Vaša ocena: 



Ocena 3,8 od 50 glasov
Ocenite to novico!
| Inštitut Mediana je anketo opravil za RTV Slovenija. Med 14 in 17. novembrom je po telefonu anketiral 612 polnoletnih državljanov. |
Po anketi Mediane na vrhu ostajajo iste stranke, le da je Virantova lista zdrsnila na tretje mesto. 27 % anketiranih, ki bi šli na volitve, bi volilo SDS, 19 % Jankovićevo stranko, 14 % Virantovo.
V tednu, ko so potekala prva prava televizijska soočenja predstavnikov strank, je inštitut Mediana za RTV Slovenija opravil merjenje javnega mnenja. Pokazalo se je, da Državljanska lista Gregorja Viranta izgublja podporo.
65 odstotkov anketiranih je zatrdilo, da se bo zagotovo udeležilo volitev, 10 odstotkov jih pravi, da se bodo volitev verjetno udeležili, šest odstotkov jih verjetno ne bo šlo na volišča, 15 odstotkov jih zagotovo ne bo volilo, štirje odstotki vprašanih pa še ne vedo.
Koga bi volili?
In med tistimi, ki bodo oddali svoj glas, bi jih največ volilo SDS (27 odstotkov), na drugem mestu je Pozitivna Slovenija Zorana Jankovića (19 odstotkov), na tretje je zdrsnila Državljanska lista Gregorja Viranta (14 odstotkov), sledijo SD (8 odstotkov), DeSUS (6 odstotkov), NSi (5 odstotkov), SLS (4 odstotki), SMS - Zeleni (3 odstotki), TRS (2 odstotka), SNS (1 odstotek), LDS (1 odstotek).
Razmerje je enako tudi, če upoštevamo glasove še vseh tistih vprašanih, ki sicer pravijo, da ne bodo odšli na volišče. Tudi tukaj vodi SDS (24 odstotkov), za njim pa so Pozitivna Slovenija (16 odstotkov), Virantova lista (12 odstotkov), SD (7 odstotkov), DeSUS (5 odstotkov), NSi (4 odstotki), SLS (4 odstotki), SMS - Zeleni (3 odstotki), TRS (2 odstotka), SNS (1 odstotek), LDS (1 odstotek) in Zares (1 odstotek).
Po kakšnem merilu bi vprašani izbrali stranko?
Večina (54 odstotkov) jih voli tisto stranko, ki jim je najbližja, 35 odstotkov svoj glas nameni stranki, ki ima realne možnosti, da pride v parlament, 11 odstotkov pa ne ve, zakaj izbere kakšno stranko.
Sicer pa največ (34 odstotkov) vprašanih meni, da je najpomembnejša vloga nove vlade ustvariti nova delovna mesta, četrtina pravi, da bi bilo najprej treba pospešiti gospodarsko rast, 19 odstotkov pa bi želelo, da nova vlada najprej vzpostavi pravno državo.
Ninamedia: Močno vodstvo SDS-a
O Virantovem zdrsu priča tudi poizvedba agencije Ninamedia. Njegovo nadomestilo ministrske plače ga je občutno stalo. Če je njegova lista (tokrat prejela 13,6 %) ob prvih napovedih še krepko dihala za ovratnik Janševemu SDS-u (30,8 odstotka osvojenih glasov), je po zadnjih televizijskih soočenjih padla na tretjo mesto z zaostankom 17 odstotnih točk. Na drugo mesto je tako prišla lista Jankovićeve Pozitivne Slovenije (19,7 %), vendar tudi ta za SDS-om zaostaja za celih 11 odstotnih točk. Pahorjev SD je skočil na 12,6 odstotka glasov, ker je za 5 odstotnih točk več kot ob prejšnjem merjenju.
Med parlamentarne stranke se bosta po tej napovedi uvrstili še listi DeSUS (6,4 %) in SLS (4,8) ter nekoliko presenetljivo tudi lista NSi (4,9 %), ki se ji obeta povratek v parlament. Kot kaže, pa televizijski nastopi niso kaj prida pomagali Jelinčičevemu SNS-u, LDS-u in Zares-u, ki so še precej oddaljeni od 4-odstotnega praga za vstop v parlament. Agencija Ninamedia tokrat napoveduje skromnejšo, to je 62,5-odstotno volilno udeležbo (N=1.000).
| Katero stranko bi volili, če bi bile prihodnjo nedeljo volitve poslancev v državni zbor? (potencialni udeleženci volitev) | 11.11.2011 n=469 % | 18.11.2011 n=457 % |
| Slovenska demokratska stranka - SDS | 29 | 27 |
| Lista Zorana Jankovića - Pozitivna Slovenija | 18 | 19 |
| Stranka Državljanska lista Gregorja Viranta | 20 | 14 |
| Socialni demokrati - SD | 7 | 8 |
| Demokratična stranka upokojencev Slovenije - DeSUS | 5 | 6 |
| Nova Slovenija - Krščanska ljudska stranka – NSi | 2 | 5 |
| Slovenska ljudska stranka - SLS | 3 | 4 |
| Stranka Mladih - zeleni Evrope (SMS - ZELENI) | 1 | 3 |
| Stranka za Trajnostni razvoj Slovenije (TRS) | 2 | 2 |
| Slovenska nacionalna stranka – SNS | 2 | 1 |
| Liberalna demokracija Slovenije - LDS | 1 | 1 |
| Zares | 0 | 0 |
| Drugo. | 1 | 2 |
| Ne vem, ne želim odgovoriti | 11 | 9 |
če že ne drugega se mora vsake toliko časa oblast zamenjati sicer ena stran postane premočna in glede na to da je v 20letih samostojnosti bila na oblasti desna vlada le 4 leta je očtno katera stran je premočna in ji je potrebno na vsake toliko časa malo postreči peruti, sicer pride do tega da celotno državo vodi ena stran kar pa slejkoprej pipelje do močnih interenih skupin, katerih namen je pretakanje proračunskih sredstev v lastne žepe
četudi bi jj res prejel podkupnino v primeru Patria v kar dvomim in česar niso dokazali bi bil to le plunec v morje v primerjavi z sredstvi, ki jih je v tem času iz proračuna počrpala leva koalicija in njeni podporniki.
menim tudi da ni tak problem če iz proračunskih sredstev obogati ena oseba npr premier večja težava je če bogati na stotine ali tisoče ljudi ki so tako ali drugače povezani z vladujočo koalicijo kar se je dogajalo na levi strani 16 let od 20 kar je btw 80% časa, strinjam pa se da tudi če bi bil 80% časa na oblasti jj situacija nebi bila popolna in bi tudi sds delal na tem da se proračunska sredstva pretakajo v njihove žepe kar je po mojem mnenju cilj večine politikov ne le v slo ampak po celem svetu zato je nujno da se oblast vsake toliko časa zamenja in trenutno je vrsta na desni kolaciji.
proti Virantu sicer nimam nič a glede na to da se je predstavljal kot nekdo z višjimi moralnimi vrednostami je s tem ko je od države vzel nadomestilo za brezposelnost čeprav je zaslužil 90 000€ dokazal da so njegove moralne vrednote enako visoke ali celo nižje kot to velja za ostale politike, direktroje nadzorne svete in ostale ki bogatijo na račun proračuna in posledično na račun revnih delavcev. tudi njegova razlaga da je v tem času plačal toliko in toliko davka in da je vrnil le razliko med moralno spornim nadomestilom in davki, ki jih je plačal. Izobraženemu človeku za kakršnega se Virant ima bi lahko vedel vsaj to da davke plačujemo vsi, saj tudi on koristi zdravstvene storitve uporablja ceste idt tako da če bi želel biti na nuli bi moral vrniti celotno nadomestilo kar pa vseeno nebi odtehtalo tistega kar je naredil vsak kmet namreč ve da je po toči zvoniti prepozno in da če mu trenutno bolj ustreza podpora volivcev kot denar ki ga je vzel iz proračuna čeprav ga ni potreboval. menim da gre tukaj za preprosto računico da bo z izvolitvijo prejel več denarja kot ga je z nadomestilom zato ga je del vrnil. to se mi zdi nekako podobno kot nekdo ki oropa banko ukrade precej denarja ko pa ga policija zasači ugotovi da se mu zaradi ukradenega denarja ne splača sedeti zato se odloči da bo denar vrnil in pričakoval da ga nebodo zaprli .... bistveno vprašanje je tukaj ali bi ga vrnil tudi če ga policija nebi zasačila .. seveda da ne sicer se ropa sploh nebi lotil ...
kar pa se tiče leve strani se mi zdi da je edini kolikor toliko pošten Pahor venad mu to nič kaj dosti ne koristi saj nima nobene avtoritete in svojim podrejenim nezna preprčiti da delajo kar pač hočejo (Simona Dimič, Kresalova in stavba NPU, da Golobarja sploh ne omenjam ...)
Menim pa da je glede na to da so na ogromno vplivnih položajih jugoviči je najmanj kar si slovenija zasluži da je vsaj premier čistokrvni slovenec, prav tako pa si ne želimo da jankovičevi sinovi in drugi ljudje katerih boter je gospod jankovič npr Jaklič in podobni pokupijo po smešnih cenah vse travnike v sloveniji katerim bo stric Jankovič kasneje spremenil namebnost in jih spremenil v zazidljive parcele kjer bodo kasneje gradili in služili mastne denarje, poleg drugih nemoralnih in po večini tudi nezakonitih dobičkonosnih poslov.
očitno jankoviču zmankuje travnikov v ljubljani in se zato podaja v nacionalno politiko kjer je travnikov in drugih prižnosti za bogatenje njega in njegovih bližnih več kot dovolj, poleg tega pa naj bi dvignil še ddv kot da še ni dovolj visok ... skratka če bo jankovič prišel v parlament nam prav nič dobro ne kaže k sreči so ljudje dovolj pametni da se to nebo zgodilo ...
@Bik:
O pranju denarja govorimo kadar ima te nelegalen izvor. Če samo starš otroku nakaže denar, to samo po sebi ni pranje denarja. Tako kot ne drži, kar so nekateri pisali, da bi moral Janković plačat davek zarad podarjene hiše. Če gre za darilno pogodbo na relaciji starši-potomci, davka ni potrebno plačati. Z drugimi besedami, samo operiranje z velikimi zneski ni lumparija.
Jankovič: 27,5 %
Janša: 24 %
Virant. 24 %
To le pomeni, da se ljudje odločajo na podlagi vtisa, ker če se na podlagi racinalnih odgovor, potem se vidi kako in kaj.
Za hišo v Grosupljem in za podjetje Electa trdi, da nista njegovi, čeprav je formalni lastnik in nobena prodaja še ni bila izvedena. Morda zato, da državi nebi rabili dati davka od prodaje.
V primerjavi s to "utajo davka" je tistih Virantovih nekaj tisoč evrov samo drobiž.
# 20. november 2011 ob 19:20
4.12.bo datum,na kateremu bo Slovenija dobila novega sposobnega voditelja in v enem letu popeljala Slovenijo na stara USPEŠNA POTA,dobila bo voditelja JANEZa JANŠA !
Dj ne me smejat...
Denar je pač občutljiva stvar, sploh danes v teh časih.
Virant si je pa sam kriv, ko se je zadeva razkrila je bil zelo neprepričljiv, deloval je zelo krivo, se zapletal,razlagal nekaj v vezi preživlanje familije - on je zgublja zaradi teh ponesrečnih odzivov...... in zaradi tega se je zadeva še vlekla po medijih, tako da je ožigosala za krivega čeprav ni kriv. Naj zamenja svojo piarovsko službo če jo ima, drugače si jo naj pa nabavi.
Pa ja prosiš Janšo da tebi in podobnim ustanovi kakšen brezplačnik.Da boste svoje neumnosti lahko tja pisali, na kmetijah pa tudi vsak časopis za potkurit prav pride.
Še posebej, če je pred tem napravil vse, da bi ta, s pravičnostjo očitno skregan zakon, spremenili.
Paradoks pa je, da podpore ni dobil prav od ljudi, ki njegovo dejanje danes, preko vsak svojih medijev, v potencirajo preko vseh meja!
Prepričan sem, da "hecov" s tem še ni konec. Sedaj, ko glavni akterji mislijo, da so se enega že znebili, bodo s svojimi igricami udarili drug na drugega...
Torej "škoda" še ni izmerjena. Glede na zadnje "afere" Zokija in Viranta se mi zdi da Pahor še najbolj prodobiva.
Me pa preseneča NSi. Ne vem od kje ti prodobivajo. Težko verjemem, da od Viranta.
Drugo presenečenje pa je Jelenčič. Z njim, se nekaj "dogaja". Ali so ga pritisnili in je tiho, ali je kaj drugega. Njegova pasivnost za njega in njegovo stranko je nerazumljiva. V takšnih časih in ob takšenm vladanju in aferah bi njegova stranka morala pridobivati ob vsem populizmu seveda.
Janković pa neumen, če je ded na Managerjevi lestvici z 10 ali 20 mio, ena bajta ne spremeni ničesar. Bi ja vse povedal, pa bi se izognil temu. Ampak tudi pri njemu kaže, da ne igra takšne igre.
SDS je torej edini v tem trenutku, ki svojo kampanjo bazira, ne na tisti rumeno plavi knjižici, ampak negativni kampanji usmerjeni proti svojim glavnim nasprotnikom. Žal te javnomnenjske raziskave kažejo le to, da prevelik del volilnega telesa ne premore kritičnosti. Medtem ko enmu Virantu podpora pada zarad moralnega prekrška, Janši vztraja ne glede na sodni pregon in vse moralne prekrške (laži). Ta podatek pove nekaj o moralni drži volilcev enega in drugega.
Sposobna za kaj ? Če so res tako sposobni in njihov odrešitelj Janša, potem ne bodo sprejeli nikakršne pokojninske reforme, ne zdravstvene, plače v javnem sektorju bi ostale iste ali šle gor, graditi bi se začela 3. in 4. in 5. razvojna os, pa TES7 itd.
Kaj imajo za ponudit ti širokoustneži ? Neko knjigo, ki jo kažejo okrog kot prodajalci biblij v istoimenskem filmu ? Koga lahko prepričajo ? Imeli so možnost in izkoristili so jo obilno ; zadolžili državo za tak znesek, da bi jih bilo treba pospraviti vse v arest, ne pa da še sploh prodajajo komu svoje nebuloze.
Kakorkoli, SDS bo očitno dobila volitve, sam pravim 3 leta prepozno. Morala bi jih dobiti takrat, to pa zato, da bi strmoglavila že prej, tako pa nam ne preostane drugega kot to, da bo drugo leto poskušala z reformami, tako kot Pahorjeva vlada in se zaletela v zid imenovan referendumi in sindikati - pa bomo spet gledali fris a la žalostna sova velikega vodje :))))))) Ampak kot rečeno, 3 leta prepozno. Kajti nič lepšega ne bi bilo opazovati propad Jajota in njegovih lopovskih kameradov Šrota, Bavčarja,Kodreža in podobnih , ki sploh ne vem , kaj se še sprehajajo na prostosti
Nobeden ni idealen, ne desni ne levi, ampak če smo že pri "levih, bolje Pahor kot Janković - on je po duši lev, denarnico pa nosi povsem na desni, tipičen ultrakapitalist. Kaj mislite, da si je premoženje prislužil s plačo pri Merkatorju? :)) Morš bit butast... eh, ne biti taki hlapci prosim.
Torej, edini presežek, ki ga je janša ustvaril, je presežek primankljaja. In to njegovo razsipnost zdaj drago plačujemo.
Prenehajte s prebiranjem komentarjev - njihov namen je MANIPULACIJA.
Izgleda, kot da je 75% komentarjev tukaj hvalospevov Janši in zaničevanja konkurence. V resnici ni tako - kar poglejte datum registracije t.i. privržencev Janše (skoraj vsi po 15.10.2011), kar nam da vedeti, da je vse skupaj SDSova politična propaganda - kakor tudi članki kvazi "novinarjev" Aleksandra Kolednika in X.Žužka.
V glavnem: NE NASEDAJTE... stojte za svojim lastnim mnenjem, lastnim prepričanjem in ne pustite, da vas vodijo.
lp
# 21. november 2011 ob 01:35
Misliš, da naj premislimo o Janševih presežkih v državi... Če je ustvarjal presežek, zakaj še potem ni tega ukradel, če tako trdiš, da si je nabiral denar...
Janša je tisti, ki je v svojem mandati začel z nekontroliranim zapravljanjem, on je v letih debelih krav, ko je imela vlada denarja na pretek, zapravljal in razmetaval na vse strani. Ekonomisti (pa ne samo slovenski) so že takrat opozarjali, da bi v letih debelih krav morala vlada preudarno ravnati z obiljem denarja in dati tudi kaj na stran za hude čase. Janša pa namesto da bi dolg zmanjšal, je nekontrolirano razmetaval z našim denarjem na vse strani in se zadolževal v tujini, namesto da bi malo šparal in krotil apetite svojih strankarskih podrepnikov, ki so za bajno plačilo dobili kupe državnih poslov. V Janševem mandatu se je Slovenija zadolževala zato, da je Janša lahko svojim strankarskim "podjetnikom" plačeval mastne državne posle. In sedaj, sredi krize, zaradi tega njegovega zapravljanja država nima denarja za normalno delovanje.
Zakaj mislite, da bo v tem mandatu bolj preudarno ravnal z našim denarjem? Ali imate tako kratek spomin, da se ne spomnite, kaj je Janša delal pred štirimi leti? Se ne spomnite, kako se je hvalil, da povečano zadolževanje države ni pomembno, ker imamo dovolj veliko gospodarsko rast? Še zdaj se hvali z gospodarsko rastjo v svojem mandatu, pa je bila tedaj rast veliko manjša, kot v primerljivih evropskih državah. Dolgovi pa ostajajo in se še povečujejo, ker Janša ni dal nič na stran.
Ali res mislite, da bo Janša rešil problem naših dolgov? Janša, ki o gospodarstvu nima pojma?
Premislite malo in poglejte Janševe dosežke. Dobro premislite.
8o
Jaz bi prej rekel, da to vedo tisti ki so za Janšo :)
Še pred volitvami so nekatere stranke dokazale, kako neodgovorne so do svojih volivk in volivcev. Ker so bile njihove kandidatne liste za poslance nezakonite, so jih volilne komisije v nekaterih volilnih enotah zavrnile. Mislim predvsem na stranko Zeleni, ki so imeli v 3. volilni enoti Ljubljana Center na svoji listi premalo moških in stranko TRS, ki pa je imela v isti enoti premalo žensk. Za napako pri stranki TRS je odgovoren predstavnik te liste, to pa je Branimir Štrukelj, glavni sindikalist šolnikov! Vendar sem skoraj prepričan, da je to »napako« (že določeno kandidatko so »pomotoma« zamenjali z moškim kandidatom) storil zavestno, da bi na ta način pomagal Kučanovemu favoritu Jankoviću, ki – glej naključje! – kandidira v isti volilni enoti Ljubljana Center. Levičarska stranka TRS bi tu gotovo dobila precej glasov, ki bodo zdaj večinsko šli k Jankoviću. To je bil res prozoren manever, ki seveda ni dokazljiv, a je vsaj močno sumljiv!
Drugačen primer je s stranko LDS, ki si je ob vložitvi kandidatne liste v isti volilni enoti privoščila še hujši pravni prekršek. Pri tem se je generalni sekretar stranke Petohleb lažno predstavljal za predstavnika liste Ploštajnerja in se na potrdilu celo podpisal pod njegovim imenom. Vse to se je zgodilo ob prisotnosti dveh pravnikov(!) Kresalove in pravosodnega ministra Zalarja. Škandal brez primere, ki pa je seveda ostal brez vsakih posledic!
Ob vsem tem se človek vpraša, kakšni ljudje in kakšne stranke želijo pri nas priti v parlament. Kako bi ti diletanti vodili Slovenijo, če ne znajo niti prešteti, koliko moških oz. žensk imajo na svojih listah ali če se pred uradnimi organi lažno predstavljajo!?
Tudi zato gre moj glas resni in verodostojni stranki SDS, ki se je s svojim delom že dokazala v letih 2004 – 2008, in ki jo podpirajo tudi najvidnejši evropski politiki.
Druga plat!
Osvald
Zoran Janković je nakazal 129 tisoč evrov sinu, ta pa jih je porabil za urejanje okolice hiše, ki je v lasti Zorana Jankovića. Torej, Zoran Janković je denar nakazal samemu sebi. Prek sina in Electe je 129 tisoč evrov končalo v lasti Zorana Jankovića. Na kratko Pranje denarja.
To ti je strategija za zmago. Še nadaljuj. V SDS so ponosni nate.
Janez tako in še bolj naprej,edini in najbolj sposoben med konkurenti.
Na anketi na strani Demokracije je SDS dobil 74%. Ta je najbolj zanesljiva.
ti pa si zafrustrirani cepec, se vidi da nisi povohal dlje od svojega gnilega brloga.
Govorim o anketi kjer vsak dan glasuje več tisoč ljudi.
Od kje vam ideja da ima Janša 28, Jankovič pa 19
LEPO PROSIM POVEJTE!
Zmaga naj Jankovič, koga briga, če je bajta v kateri živi njegov sin napisana nanj. Sklene naj koalicijo z neizkušenim Virantom in mu da v roke javno upravo, sam pa se loti prepotrebnih reform z učinkovito ekipo. To zna in bo dobro naredil.
# 20. november 2011 ob 22:52
Ah dejte no N=1000 ljudi ... očitno večina iz Grosuplja in okolice !!! niti pod razno ne bo zmagala stranka, ki manipulira ljudi, v naprej izključuje drugače misleče in predvsem PRIREJA DOKUMENTE za kar se NITI NE OPRAVIČI, čeprav jim je bilo to dokazano !!!! Dol s tako bando od SDS-a !!!!! Slovenci so pa po večini velike ovce, da jim še nasedajo po 20ih letih manipuliranja !!!!
kaj si ti res tako naiven ali se samo delaš?
če so američani drugič izvolili busha zakaj ne bi mi sds?
na primer Pluta bi pa res rada videla v našem parlamentu, prepolnem ljudi, ki praviloma ne zastopijo tega sveta v 21. stoletju
# 20. november 2011 ob 21:30
enostavno ne razumem kako lahko toliko ljudi zagovarja tole sds; manipulatorstvo, podtikanje, podkupovanje, ponarejanje, kraje, laži, nesposobneži, brezobrazneži, spletkarji... težko še naprej naštevati... ne vem no... a se motim mogoče, ampak poleg vseh teh rtv-jevih populizmih jj-ja, je normalnemu človeku lahko jasno.....
no kaj je lahko jasno?
naš način borbe je tak kot zgoraj opisano--to so naše nove vrednote za katere se borimo!
pozabil si pripisati še neoliberalem kapitalizem, in nadvse domoljubje.
in kaj nam nudite vi levičarji? demokracijo,enakopravnost,pravice za oba spola celo za homosexualce,ekologijo,trajni razvoj...in podobne neumnosti???
dajte se že streznite!
Si kot MMC. Povsem nepristransko si opisal kandidate. Mislim, da bi lahko po Urbaniji in Žužku ti naslednji prejel nagrado iz rok Boštjana M. Turka. Skupaj z A. Ko. seveda.
-Janša- korak naprej, porezanje F21, možnost tujih vlaganj in konkurence, naveza na EU, ureditev pravnega reda
-Virant- zmeda, eno od zgoraj napisanih opcij bo moral izbrati, takrat bo hudo
-Pahor- pokazal je kaj zmore, samo eno protislovje, Slovenija da je ena najboljših držav na svetu, on bi pa kljub temu tolkel samo po revežih, sramota
Tu se bomo morali volivci odločiti, naj zmaga najboljši!
# 20. november 2011 ob 19:20
4.12.bo datum,na kateremu bo Slovenija dobila novega sposobnega voditelja in v enem letu popeljala Slovenijo na stara USPEŠNA POTA,dobila bo voditelja JANEZa JANŠA !
zapomni si današnji datum in statistične podatke!
čez eno leto pa jih boš lahko primerjal.
ne pozabi tega!
Pa ne, da si še eden od tistih, ki je obupal nad 50+? Je sedaj res cilj le še 30+? Ta trend je rahlo zaskrbljujoč...
Anketa na spletni strani SDS:
Ali menite da je vlada Boruta PAhorja:
A) Izgubila kompas
B) Izgubila smer
ahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaahhhahahhaha
h
NE morem verjet....bravo medijski guruji.....ko prevzamete oblas se izselim na Mars
Da so demosovci lahko nabavili orožje,
potem ko je skladišča slovenskih teritorialcev s Kučanovo vednostjo izpraznila JLA,
v kateri so imeli glavno besedo srbski oficirji in generali.
Ja, nic.. sprijazniti se je potrebno, da bo volitve dobila SDS in da "fasemo" zopet na oblast cloveka, ki mu sodijo od helsinkov do dunaja zaradi suma da je vpleten v trgovino z orozjem..
Sprijaznite se ljudje.
Če bo do tega res prišlo, potem se moramo predvsem sprijazniti s tem, da bodo določene samodeklarirane demokratične stranke pripravljene iti v koalicijo s skrajnimi populisti in si v tem primeru zaslužijo vsaj toliko kritike kot Janša. Janša vsaj igra z relativno odprtimi kartami. Ostali pa, če bodo šli v koalicijo z njim, se bodo svojim demokratičnim načelom izneverili, prav tako pa tudi volivcem.
Sprijaznite se ljudje..
SDS bo sestavil močno koalicijo s GV in NSi
Največje razočaranje volitev bo bil ZJ z okoli 8%, največja opozicijska stranka pa bo SD
Pa kaj te skrbi? Saj je vendarle verjetno tudi zate jasno, da je edina prava anketa na MMC, ki kaže, da ima SDS prek 35%, NSi 10% in SMS prek 11%.
Vsaj nekaj ur nazaj sem še poslušal, da samo ta anketa šteje.
lepe slike si poiskal. Pozabil si JJ-ja...
Slovenski državljani ali res mislite, da se da država, ki je v EUju voditi po balkansko.
Zamislite si koga bomo morali zopet gledat v parlamentu.
Kar volite JJ....očitno vam spomin ne seže več kot 4 leta nazaj.
Zoran Janković je nakazal 129 tisoč evrov sinu, ta pa jih je porabil za urejanje okolice hiše, ki je v lasti Zorana Jankovića. Torej, Zoran Janković je denar nakazal samemu sebi. Prek sina in Electe je 129 tisoč evrov končalo v lasti Zorana Jankovića. Na kratko Pranje denarja.
Mi lahko razložiš, kako si prišel do formulacije, da če si jaz kupim zemljo za rože in imam za to račun, da sem pral denar?
V kolikor Ivana Janeza Janso spoznajo za krivega v trgovini z orozjem, nam bo vladal zapornik..
..se vedno smo zal na nivoju afriskih militaristicnih banana republik..
11.11. 2011 29 %
18.11.2011 27 %
29+27=50+
Komaj, ampak je.
enostavno ne razumem kako lahko toliko ljudi zagovarja tole sds; manipulatorstvo, podtikanje, podkupovanje, ponarejanje, kraje, laži, nesposobneži, brezobrazneži, spletkarji... težko še naprej naštevati... ne vem no... a se motim mogoče, ampak poleg vseh teh rtv-jevih populizmih jj-ja, je normalnemu človeku lahko jasno..
Žal sloj ljudi, ki je po Jambreku zafustriran in iz nižjih slojev iz leta v leto narašča. Tako je bilo vedno v časih hudih gospodarskih kriz in v teh pogojih so skrajni populisti prosperirali. Po navadi pa je k temu trendu po navadi dodale še etablirane neučinkovite skorumpirane politične elite. Torej če se gleda zgodovinsko popolnoma nič novega. Žalostno pa je, da se ljudje iz zgodovine nič ne naučimo. Ampak spet se manj tisti iz nižjih slojev. Ko pa zgodovina postavi računico, pa se vsi delajo budale. Saj nisem hotel itd. In v tem kontekstu so za mene odgovorne VSE stranke, ki se od tega skrajnega populizma ne bodo distancirale. Tudi Virant.
# 20. november 2011 ob 21:49
Mi smo Janševi, Janša je naš!
Predvsem je Jansa vas --- Jansevi ste pa toliko kolikor on hoce in kadar hoce..
;)) razmisli..
link
je pa taktika botra zokija dovolj jasna. nikakor in niti pod razno si ne želi zmage. sds bo gotovo imel v tej situaciji kmalu po zmagi na volitvah in sestavljeni vladi imel javno mnenje podobno visoko kot pahor proti koncu mandata.
gospod boter balkanski kavboj, bo to s pridom izkoristil in v nalednjih 10 letih dosegel totalno obubožanje države in si finančno precej opomogel kar s slovenskim denarjem, da ga ne bomo karali zaradi cipra...
drugače smo pa precej slepi. Realnost je taka, da zaradi razlik med levimi in desnimi ne bi nihče mogel preživeti. metanje predvolilnih obljub in zavajanja s programi so utrujajoča.
Prava razlika je v poštenju kandidatov. Ker vidim same nepoštenjake v kateri je daleč najslabši janković, me ne bo na volitve, dokler se sistem ne spremeni in dokler ne bo slovenija spet od slovencev in ne od politikov in njihovih kapitalskih botrov.
kakšen sistem pa je to, da lahko kandidira taka oseba kot je jankovićev boter zoki? Poznam razmere in razočaranja ljudi ki so z njim poslovali, verjemite, da je tip pokvarjen do amena. Pa nikakor nisem za ubogega, pa morda še poštenega, ampak naivnega pahorja, ali za temnega voditelja janšo ali za viranta, ki je sposoben reformator, ki pa ni samostojen in ljubi denar bolj kot družino.
še najraje bi videl, da bi v vladi janša sodeloval s pahorjem, pa vem, da ga bi janša povozil....
obljubi, da si ogledaš tale link, potem povej ali se JJ ni nikoli zlagal... mogoče vsaj malo
http://www.youtube.com/w
atch?v=PjpXZsUq1F0&NR=1
želim samo odgovor z DA ali NE... lahko tudi komentar
Mi smo Janševi, Janša je naš!
Se sploh ne čudim zate... Oziroma se! Zakaj nisi Ljudmilin? :)
jah, kdo bi jih razumel....
Osvald
Zoran Janković je nakazal 129 tisoč evrov sinu, ta pa jih je porabil za urejanje okolice hiše, ki je v lasti Zorana Jankovića. Torej, Zoran Janković je denar nakazal samemu sebi. Prek sina in Electe je 129 tisoč evrov končalo v lasti Zorana Jankovića. Na kratko Pranje denarja.
Janša je tisti, ki je v svojem mandati začel z nekontroliranim zapravljanjem, on je v letih debelih krav, ko je imela vlada denarja na pretek, zapravljal in razmetaval na vse strani. Ekonomist so takrat opozarjali, da bi v letih debelih krav morala vlada dati kaj na stran za hude čase, ne pa, da razmetava z našim denarjem na vse strani in se zadolžuje.
Zakaj mislite, da bo v tem mandatu bolj preudarno ravnal z našim denarjem?
ČAkaj, malo!!!!!!!!!!!!!! a se ti ne zdi prav, da bi , potencialno premier, znal vsaj govoriti pravilno slovensko? Vdržavi Sloveniji premier?
Še lažje mu odpustimo, da se po toliko letih, ko je šel iz vas,i še ni naučil slovensko, ker zna vsaj dobro govoriti ANGLEŠKO
Poglej si zgornji link;)
Ja jaz Janše zagotovo ne bom volil, ker se že (skupaj s svojo stranko) 20 let "dokazuje" kdo in kaj je. Raje dam glas kateri od manjših alternativnih strank.
Zakaj bi volil Janšo pri vseh možnostih, ki jih imaš na voljo? Če praviš, da si levak in drugače nikoli nebi volil zanj. Torej tvoja logika volitev je: volimo manjše zlo?
igrali se bomo z I-Padi - izgleda fanci a v resnici so to precej neuporabne in drage igračke za vodenje države.
Na žalost pa bo za njihove volilce to izpadlo da so fanci in računalniško izobraženi,
Sami inženejri press
Jankovič lepše govori slovensko kot npr.Pukšič ali inž. Jerovšek...
:-)
a si ti Gorenjc, Štajerc in Prekmurec v eni osebi, da vse to veš?
ČAkaj, malo!!!!!!!!!!!!!! a se ti ne zdi prav, da bi , potencialno premier, znal vsaj govoriti pravilno slovensko? Vdržavi Sloveniji premier?
Se strinjam. Samo če se ga potrudiš razumeti nekako gre. Pač tisti a spremeniš v o, pa je.
Drugače obstajajo na radiu tudi druge frekvence, ne samo radio Ognjišče.
kako je možno da bi tako veliko ljudi volilo Jankoviča, pardon JankoviĆa.
A smo na nekem javnem portalu javne televizije evropske države ali na neonaci portalu?
Ta citat sem skopiral, ker je bil pač zadnji. Vendar se taki, pa tudi še veliko hujši ob veliki tolerantnosti MMC pojavljajo vseskozi.
Jaz se zavestno trudim biti korekten, ker me za najmanjšo nekorektnost brišejo. Enaki vatli?
pravijo ,da se je potrebno nehati igrati s Slovenijo.
In sporočilo njihove reklame:
igrali se bomo z I-Padi - izgleda fanci a v resnici so to precej neuporabne in drage igračke za vodenje države.
Na žalost pa bo za njihove volilce to izpadlo da so fanci in računalniško izobraženi, saj si večina njihovih volilcev tako dragih igračk ne more privoščiti.
Sedaj vsaj vemo kaj čaka Slovenijo po 4.decembru: igračkanje s Slovenijo in I padi, zdi se mi da je edino vizjak imel v rokah Nootebook in bo edini od ekipe delal in se ne bi igral igric.
Poden od podna.
Poglej, gre se zato, da pogledaš iz vseh zornih kotov, ne samo iz tistega ki ti paše....kot opazim ti je pa v vsej tvoji zaslepljenosti to zelo težko....
Iz denarja za penzijo ki ga je JJ nedvoumno dobil, kot je bilo rečeno pred tremi leti je nastal sprejem obljube o podkupnini na neugotovljenem mestu, na neugotovljen način in neugotovljenega dne....
Noben ti ni rekel , da so krive ZDA, le pogledal sem iz zornega kota nekoga, ki izgubi velik posel...
Noben ti ni rekel, da so depeše pritisk na SDS in JJ....
Ti pa to predstavljaš kot dejstvo, da je JJ kriv....in SDS zraven...
V vsem najdeš paranoičen strah pred JJ.
Poglej malo naokrog, svet ni samo tak, kot ti ga rišejo, če ga rišeš sam postane precej bolj barvit...
Obrazec: dosedaj nisem volil za JJ sedaj me je pa prepričal in bom prvič volil zanj.
Pregovor pravi da gre osel le enkrat na led. Ljudje smo očitno bolj neumni. No vsaj tisti ki mislijo voliti velikega Ablastnika.
+
Adijo demokracija,če se uresničijo te napovedi.
Se ne strinjam. Velika večina Slovencev si ne želi Janše na oblasti in bodo dali glas nekomu drugemu. Če bodo ostale stranke upoštevale to voljo volivcev in ne bodo pristale na neko oportunistično kupčkanje, JJ pač nima šans, da postane premier.
Drnovšek ga je označil za Princa teme
Pučnika ( enega redkih iskrenih in poštenih "desnih" demokratov ) je odstavil in naredil puč v stranki.
Spomenka Hribar je rekla Stop Janši.
Bajuka je rezal kot salamo.
Predsednik Turk je rekel stop politiki JJ
Viranta je označil za hinavca in zahrbtneža.
In če smo vsi imeli priložnost videti načine, ki se jih JJ in njegova SDS poslužuje, je ta predvolilna kampanja vse te njihove negativnosti še do konca skoncentrirala in jih razgalila do obisti.
In sedaj za mene zelo pomembno vprašanje. Če je bila Virantova drža na začetku kampanje izrazitio nevtralna in spravljiva, je po moje prišel čas, da se bo moral, če hoče ohraniti neko kredibilnost odločiti!!! Jasno mora povedati, če bo kot samodeklariran demokrat v prihodnji vladi sodeloval z Janšo ali ne. Konec je, da špila noja in se mora opredeliti!!!
Demokratične stranke v Evropi se praviloma od skrajnih populističnih strank pač distancirajo in z njimi nočejo sodelovati. Primeri so le Pen v Franciji, svobodnjaki v Avstriji itd...
Torej Virant se mora odločiti in jasno povedati, ali njemu njegova demokratična drža načeloma dovoljuje sodelovati z politiki tipa Jelinčič in Janša ali ne in pika.
Me zanima samo s strani koga. Verjetno je zadaj Milan K., ki se je na poti iz Finske proti Avstriji ustavil še na Švedskem.
Vidim da rad verjameš pravljicam. ZA lahko noč jih MMC servira dnevno.
Glasni in nadležni v vpitju parol.
A si mogoče za podjetje General Dynamics kdaj slišal(a)..... pa iz kje prihaja, pa potem primerjaj gospodarsko delovanje te države , pa podporo politike svojim firmam pri delovanju v tujini, še posebej glede vojaške opreme, pa ti bo marsikaj bolj jasno....
Wikileaks je objavil tajno depešo, v kateri je nekdanji ameriški veleposlanik v Sloveniji Thomas Robertson ocenil, da posel za nabavo patrij smrdi od samega začetka. Pri tem je odnos tedanjega predsednika vlade Janeza Janše do posla z oklepniki označil za ignorantskega. Po veleposlanikovem mnenju je takšen odnos nepristen, »predvsem zato, ker je znano, da je nekdanji obrambni minister, ki sledi takšnim zadevam«.
Ne ne, Assange je skriti agent Milana K.
Učinkovitega nočemo, hočemo skorumpiranega, kradljivega, se ne učimo na napakah ampak jih ponavljamo, vsaj 27%.
Najbolje bi bilo da pripeljemo ekipo iz tujine, recimo iz švedske pa naj vladajo z dekreti.
prve 3 strani komentarjev sam od oktobrske SDS vojske
kaj vse so pripravljeni narest eni... jao....
(dejanski komentarji so še vedno popolnoma debilni: ''SDS do neba!'' ?!)
Vidim, da tudi ti veš, čemu je namenjena ta sodna farsa.
Janša - spreobrnjenec na kubik, ki je od živo rdeče prešel k kalimero rumeni, vmes pa se zapletel še v par "aferic".
Janković - ki ima več masla na glavi, kot vse poslovalnice Mercatorja skupaj na policah.
V parlament pa bomo dobili še penzioniste (ker na njih očitno svet stoji) in pa Opus Dei - vatiklanske bankirje, ki se prodajajo pod blagovno znamko NSi.
Čudo-faking-vito.
Naj zmaga Jankovič. Mislim... bajto v kateri živi sin ni omenil, in? Saj je ni ukradel.
MI8 je napisal(-a)
Ne razumeš ... Naj ti pojasnim!
Janković je napravil Stožice, ki so fantastična slika … Vi pa me sedaj sprašujete za dolar in cent. To so finančne konstrukcije, ampak objekt stoji. In štadion bo obstal, tudi, če bo en dolarček zmanjkal, ali pa ne.
Bil je sposoben, ko je bil še komisar v pohodniški enoti. Oglejte si bilten AVNOJ 77.
Vsi so na sodišču razen Pahorja. Pahor res ni pokvarjen, je pa naiven. Upam, da se je vsaj veliko naučil.
Zmaga naj najbolj sposoben - Janez Janša!
Vsekakor si že precej sivolas :-)
UTD, ukinitev poslovanja z davčnimi oazami, davek na finančne transakcije, ki služijo manipulacijam finančnega sektorja, samooskrba (energetska, prehrambna, storitvena) Slovenije, odpiranje novih zelenih delovnih mest v zvezi s tem.
Mediji tej stranki namenjajo malo ali nič pozornosti, kar kaže na to, da ni v interesu kapitala, da takšne opcije pridejo v parlament.
Janez Janša zasluženo in pravilno!!!!
In vlado bo sestavil...S KOM?!!! Poglej cifre! Po tej anketi ni varjante, da janševa koalicija dobi večino v parlamentu...ni niti najmanjše možnosti. In 50+ so samo sanje.
Slovenija bi za izhod iz krize potrebovala močno koalicijo s čim manj strankami, da bi tako lažje uskladili stališča pri izvajanju reform, tako pa bo spet moč med koalicijo in opozicijo približno enaka...spet si bodo metali polena pod noge, še tisto malo reform, ki jih bodo poskušali izvest, jih bodo blokirali sindikati z referendumi in mi bomo spet šli na volitve čez 1 ali maksimalno 2 leti, ker tokrat bo zaradi fajn zaostrenih razmer vlada še hitreje padla.
In si upam celo it stavit na ta scenarij!
ahahahahahah
UTD, ukinitev poslovanja z davčnimi oazami, davek na finančne transakcije, ki služijo manipulacijam finančnega sektorja, samooskrba (energetska, prehrambna, storitvena) Slovenije, odpiranje novih zelenih delovnih mest v zvezi s tem.
Mediji tej stranki namenjajo malo ali nič pozornosti, kar kaže na to, da ni v interesu kapitala, da takšne opcije pridejo v parlament.
Resnica je, da če na portalu Reporter samo malo pohvališ Janšo, dobiš 10 minusov
v sekundnem času. Probajte!
Problem je le, ker ljudje izven Ljubljane na Jankoviča gledajo samo kot na Ljubljanskega župana, ki ga ostali deli Slovenije ne zanimajo.
Če ne drugega, Jankoviča zanima vsaj Ljubljana, ostale pa samo svoja rit!
MORAJO voliti. Toni šala, to je res. Žal!
NSI ni moja stranka in nikoli ne bo moja stranka.
Uživaj v zadnjih štirinajstih dneh svojega življenja. Upam, da jih boš dobro izkoristil.
Točno tej ljudje lahko rešijo to državo.Kdo pa nam lahko pomaga? Damjan Janković ali Jure?Lahko naštejem še veliko kriminalcev ki nas ropajo že 20 let.M.Kučan,Zemljarič in podobni tiči pa še kakšno leto več.Komunajzerski priviligiranci upam da je sedaj konec teh kraj.Bo potrebno začeti delati ne pa samo imeti očeta za ljubljanskega župana
Voliti človeka, ki je na sodišču zaradi korupcije zmorejo res samo v sloveniji, pa mogoče še v afriki, čeprav za afriko nisem prepričan.
Pomladne stranke: 27 + 5 + 4 = 36
Tranzicijske stranke: 19 + 14 + 8 + 6 = 47
Kdo bo na naslednjih volitvah zmagovalec torej sploh ni dvoma. Me pa resno skrbi za prihodnost Slovenije.
ne sodi drugih po sebi pravijo...
Kaj so to za ljudje, da so tako zaslepljeni, da bi volili Jankoviča. No, saj jih par poznam. nekaj jih je celo bistri, izobraženih, ampak popolnoma NIČ ne spremljalo politiki in gospodarsko stanje v SLO. Šli bodo na volitve, ker je jankovič uredil center LJ in zgradil Stožice. :D
Ko pa jih vprašam za kako ceno, pa ne glede na vso izobrazbo utihnejo in gledajo v tla. In taka sorta ljdu (izbobraženi ,ampak zelo slabo splošno razgledani) + jugoviči + muslimani bodo volili Jankoviča.......zaskrbljujoče.
na Gorenjskem, Štajerskem, Koroškem in v Prekmurju mu volilci ne bi zaupali niti psa vodit po parku, kaj šele državo...
LDS bo šla po gobe,
SD koraka bolj počasi,
DESUS same so tečnobe;
VIRANT vsak dan manj obeta,
NSI ponižno prosi,
JANKOVIĆ se spet zapleta,
TRS neumnosti nam trosi;
SLS bi kar soliral,
SMS so zdaj zeleni,
SDS bo triumfiral,
ŽUPANI bojo pa tepeni!
Vsaj za polovico.
Hahahahahahahahahahahaha !!!!
Naj živi DSD.
Hahahahahahahahaha !!!!
Izvoljeni poslanci po listah
Arhiv radijskih oddaj
Arhiv samopredstavitev strank
S katero stranko se najbolj ujemate?