



Vaša ocena: 



Ocena 2,5 od 75 glasov
Ocenite to novico!
V DZ-ju se je po srečanju z Jankovićem sestalo širše vodstvo SD-ja, poslanci in nekateri ministri. V SD-ju zanikajo, da si del stranke prizadeva odstraniti oviro na poti v koalicijo.
Matjaž Han je povedal, da se pogovarjajo tudi o kadrovskih zadevah, ob čemer pa ocenjuje, da mora biti do 21. decembra jasno, ali želijo v koalicijo ali ne, saj bo konstitutivna seja DZ-ja. Dokončno odločitev o vstopu v koalicijo bo sprejela konferenca stranke, ki pa bo, kot je za oddajo Odmevi TV Slovenija poročala Jelena Aščič, po neuradnih podatkih šele prihodnje leto.
Han: Virantova lista bližje temu, da gre v vlado
Eden od favoritov za predsednika DZ-ja je po Hanovem mnenju lahko tudi predsednik stranke Borut Pahor. Na vprašanje, kaj se bo zgodilo s Pahorjevim predsedniškim mestom, zlasti zaradi njegovega stališča o vstopu v koalicijo, pa Han odgovarja, da je za te ocene še prezgodaj, saj je "predsednik stranke, ki nas je v zadnjih tednih potegnil iz pat položaja in si zaenkrat zasluži podporo".
Han je ponovil, da si želijo čimširše koalicije, in sicer poleg SD-ja in Jankovićeve stranke še SLS, DeSUS in Listo Virant. Tudi sam torkov sestanek vodstva Liste Virant razume kot "rahljanje" in je glede na izjavo predsednika Liste Virant Gregorja Viranta, da je za vstop stranke v koalicijo 50-odstotna možnost, stranka "kar bližje temu, da gre v vlado".
Poslanec Matevž Frangež ocenjuje, da Slovenija čim prej potrebuje vlado, SD pa, da na tej poti niso ovira in bodo vlado v vsakem primeru podprli. Ali bodo podrobnosti teh pogajanj in sam način delovanja koalicije takšni, da se bodo lahko v njej videli tudi sami, pa je odvisno od pogajalskega procesa.
Sam je do koalicije z Jankovićem zadržan zato, ker je v dosedanjem načinu opravljanja javnih funkcij Jankovića mogoče razbrati neki vzorec, za katerega je prepričan, da mu "SD ne potrebuje asistirati". Zadržke ima tudi do ideje o združevanju z Jankovićevo Pozitivno Slovenijo.
SD z Jankovićem "izmenjal številna mnenja glede marsičesa"
Pred tem so si v slabih dveh urah člani SD-jeve pogajalske skupine Dušan Kumer, Miran Potrč, Patrick Vlačič, Uroš Jauševec, Metka Tekavčič in Dejan Židan z verjetnim mandatarjem Jankovićem, kot pravijo, "izmenjali številna mnenja glede marsičesa".
"Dobili smo odgovore na konkretna vprašanja in dovolj elementov za odločanje na organih stranke," je po sestanku z Zoranom Jankovićem dejal Patrick Vlačič. Drugi so bili še bolj redkobesedni.
Glede na to, da je Pahor po prvih pogovorih z Jankovićem temu ponujal sodelovanje iz opozicije, zdaj kaže, da bo verjetno pretehtal del SD-ja, ki si želi v vlado. Uradno ne povedo ničesar, po neuradnih informacijah TV Slovenija pa naj bi govorili tudi že o kadrovskem razrezu morebitne koalicije. SD-ju naj bi ponujali tri ministrska mesta oziroma dve ministrstvi in mesto predsednika državnega zbora, ki naj bi ga ponujali Pahorju. Ta medtem še ostaja na opazovanju in zdravljenju v UKC-ju, kamor so ga sprejeli zaradi močnega gnojnega vnetja srednjega ušesa. Na delo naj bi se znova vrnil do konca tedna.
Razkol v SD-ju: Pahor proti poslancem?
Razmere v SD-ju so po volilnem porazu (stranka je zbrala 10,52 odstotka glasov in 10 poslanskih mandatov, medtem ko je bila leta 2008 zmagovita s 30,45 odstotka glasov in 29 mandati) zapletene. V stranki sta namreč nastali dve nasprotujoči si struji, ena okoli Pahorja, ki koaliciji ni naklonjena in bi Jankovićeve ključne reforme podprla iz opozicije, in druga, zbrana okoli nove poslanske skupine, ki bi se, v zameno za ustrezen vpliv na delo vlade, koaliciji pridružila.
V stranki so zanikali govorice, da si nekateri člani prizadevajo odstraniti oviro na poti v koalicijo, in dodali, da Pahorja, ki po manjšem operativnem posegu okreva v bolnišnici, o vsem obveščajo.
Pahor svoje stališče zagovarja s tem, da je stranka svojo odgovornost dokazala s triletnim vodenjem države v težkih razmerah, jasen izid volitev pa kaže na nezaupnico volivcev, še piše časnik Delo. Medtem pa druga skupina, v kateri se je za zdaj javno izpostavil le Igor Lukšič, meni, da je zamisel, da SD-ja ne bi bilo v vladi, nevzdržna.
Se lahko Pahorju zgodi "upor članstva"?
Druga dilema, pred katero se je znašel SD, je tudi, "kaj storiti s Pahorjem". Na možnost, da Pahor na spomladanskem kongresu stranke ne bi dobil vnovične podpore, če ne bo poslušal in vstopil v vlado, je namignil že starosta SD-ja Potrč. Ta je dejal, da je Pahorjeva usoda "precej odvisna od njegovega stališča do sodelovanja v prihodnji koaliciji", saj bi se mu, če bi bile med njegovim in večinskim mnenjem prevelike razlike, lahko zgodil upor članstva. Potrč je sicer za Delo pozneje pojasnil, da je šlo za izjavo "iz popolnoma drugega konteksta". Pahor vidnega naslednika nima.
Veliko sestankov, a za zdaj premalo izkupička
Zoran Janković kljub številnim sestankom s strankami, kot kaže, še ni blizu sestavi koalicije. Virantova lista je možnost svojega sodelovanja v vladi označila s 50:50, zase bi imeli dve ministrstvi, ne vztrajajo pa več pri pogoju, da finančnega ministrstva ne prevzame Pozitivna Slovenija. Virant je namreč dejal, da bi privolili, da postane finančni minister priznan strokovnjak, na primer Mojmir Mrak.
Žerjav k Jankoviću pošilja Janšo
SLS Radovana Žerjava medtem vztraja, da si v vlado ne želi, Žerjav pa je prepričan, da bi se o vladni koaliciji morala pogovoriti predvsem Jankovič in Janez Janša. Kot je znano, kljub napovedi sestanka pogovorov med Pozitivno Slovenijo in SDS-om ni bilo, saj se niso zmogli dogovoriti o kraju sestanka. Ali se dogovarjajo o mogočih novih datumih in krajih srečanja, ni znano.
Tudi NSi (pričakovano) ne želi v koalicijo z Jankovićem (čeprav je Ljudmila Novak na pogovore prišla). Razhajali naj bi se predvsem pri vrednotah. Še najbližje koaliciji bi lahko bil DeSUS, saj je predsednik stranke večkrat dejal, da si stranka želi biti del vlade, poleg tega pa naj bi z Jankovićem celo zbližali stališča do pokojninske reforme. Kot kaže, pa bo Janković podporo iskal tudi pri obeh predstavnikih manjšine, saj se je v torek sešel z Robertom Battelijem.
Jankovič ponuja 12 kadrovskih mest?
Poleg programskega zbliževanja je del pogajanj tudi kadrovski del, v katerem se bo odločalo o delitvi ministrskih mest. Neuradno naj bi Janković ponujal 12 položajev – 11 ministrskih stolčkov in mesto predsednika parlamenta, poroča Radio Slovenija, ki stolčke v morebitni koaliciji petih (Pozitivna Slovenija, SD, Lista Virant, SLS in DeSUS) razdeljuje po ključu 5–3–2–1–1.
|
SLS ne bo šel v koalicijo
00:02:22, 12. december 2011
Po volitvah odhajajo
00:02:24, 11. december 2011
Odzivi na zapis negativni
00:02:16, 11. december 2011
|
Njegov zlati maturant jurček pa naj bi postal diamantni študent....
Moja napoved je, da bo SD v vladi spomladi bo pahor odstopil kot predsednik, na predčasnih volitvah pa samostojnega SDja ne bo več v parlamentu.
Prav odločitev o sodelovanju s turbokapitalistom, je odločitev o koncu SD. Konstruktivna opozicijska drža pa pomeni preporod, očiščenje in oblikovanju edine prave leve stranke v sloveniji.
Člani SDja, ki vidijo v sodelovanju v vladi debelešo denarnico, se bodo tako ali tako 100% prej ali slej priključili jankoviču in zapustili pahorja. Vprašanje je samo ali so pri tem pripravljeni uničiti tudi stranko SD. Po mojem so.
čestitke vsem sodržavljanom, ki ste volili največjega poštenjaka v državi Sloveniji - Zorana " Zokija" Jankovića. Pa preden me napadete, pa zminusirate, mi napišite zakaj ste ga izvolili, prosim. Mogoče je bil to program, hm, kateri že, ali pa zaradi tega ker je to stranka z dolgo tradicijo, ne vem, jaz ne... torej vesel bom,če mi poveste razloge zakaj ste ga volili... tisti, ki ste ga. Dovolj, je eden, dva.... hvala (vendar naj bosta ta dva utemeljena, prosim) hvala in resnično LP
.
Po eni strani so "skeptični" do vstopa v koalicijo Pahor, Frangež in (kot izgleda) Židan..... Skupaj so na volitvah dobili 10.193 glasov.... in se vsi trije "uvrstili" v parlament !!!!
Za svoje stolčke (po ministrstvih) in vstop v koalicijo pa se trudijo Lukšić, Kumer, Vlačić.... Skupaj so na volitvah dobili 4.788 glasov... samo 104 več, ko PAHOR SAM !!!!!.
In potem sta tukaj še Jauševec in Tekavčič, ki sploh kandidirala nista !!!!
.
Upam, da bodo zgornji trije (ali pa vsaj dva... Pahor in Frangež) v primeru kupčkanja z Vlačićevim in Lukšićevim ministrovanjem (slednja nista prišla v parlament.... zato se tako zavzemata za koalicijo... in posledično za ministrstva)...
čimprej :
IZSTOPILI IZ SD IN USTANOVILI LASTNO STRANKO (in poslansko skupino) !!!!!
Vsem pa je jasno, da se to ne bo zgodilo, za kar bo zopet kriv Kalimero.
Sicer pa ljudi pozivam naj se znajdejo, vsi "uspešni" so se. Naj narod plačuje vaše vizije.
Samo sLOVENCELJNI varčujejo. Slovenci se zakreditirajo.
Sicer se pa strinjam glede avtobusne postaje, da jo je končno treba naredit v LJ, ker trenutna deluje kot da si prišel v državo tretjega sveta.
Če se bo kriza v svetu, EU in pri nas nadaljevala verjetno nebo 4%, bo pa več kot, če bi imeli drugo vlado. Zakaj? Ker bodo ministri, ki ne bodo politiki, ampak strokovnjaki. Težko je biti dober v obojem.
# 15.12.2011 ob 11:49
Kaj je Jankovič naredil za Ljubljano.
Dvorana Stožice je en "sfušan" projekt. že med samo grdnjo se je pokazalo, da so bili projektanti "šalabjzerji" saj niso predvideli nobene kinete ali prehodov za instalacije, ker so morali kasneje prebijati betonske stene. Vrata v pomožno dvorano so tako majhna, da še lestev za menjanje žarnic ne morejo normalno spravit v njo. Da ne govorim o zamakanjih v studio za snemanje in ostalo. Akustika je nemogoča kljub milijonskem popravilu (polaganje nekih oblog na strop) Vokalne zasedbe gredo še vedno raje v Halo Tivoli.
Garažna hiša pod Kongresnim trgom je z aneksi postale dražja od najdražje ponudbe in tudi prevara glede potrebe je očitna. Potreba garaž za Hotel Cuba v katerem sta solastnika sinova Jankovič
---------------------------------------------------------------------------------
Tudi garaže pod tržnico je hotel graditi na silo pa so ga razkrinkali, da je posredi zopet hotel Kresija.
Ni pa nič naredil na projektu postaje na katerem je začela delat že Danica Simčič. Postaja je sramota za Ljubljano še posebej avtobusna katere bi se verjetno še v Prištini sramovali. Ljudje so čisto pozabili na obljube pred volitvami za prvi mandat.
Niti ena investicija ni bila narejena na predmestju kjer so nekje še ulice ne asfaltirane, kar se je delalo se je samo v centru.
Z "pufi", ki jih bodo plačevali drugi bi tudi jaz marsikaj naredil.
Vlada je padla zaradi Pahorja osebno! Tudi za padec glasov SD iz 30 na 10 je kriv on osebno, ne stranka SD in ne ministri.
Bistvo razumevanja slovenske politične scene je, da verjameš v obstoj murgelskega kartela.
SDS in JJ tega očitno ne vedo in so izgubili volitve.
Na levi sceni je kar nekaj ljudi, ki dobro dela in so pošteni, tudi na vodilnih funkcijah. Recimo Pahor. Samo kaj, ko tudi v času, ko je navidezno vodil vlado, ni odločal o ničemer pomembnem.
Ne razumem. Kako je lahko pošten in dobro delal, ko pa je s svojo neodločnostjo in z veseljem do vladanja vstrajal pri neodločanju o biločem pomembnem. V korupcijskem smislu za lastno korist je že pošten, toda to ne odtehta, da je drugim preveč ali vse pustil. KK je branil še zanjih soočenjih.
Če ta položaj vidiš kot nevzdržen, pojdi iz politike. Problem je samo, da tudi kot predavatelj ne daš veliko od sebe.
Ne daj se Borut.
Pa lep pozdrav
Slovenije pod Jankovicem v tej novi evro-coni prav gotovo ne bo.
Lepo godljo so nam zakuhali volilci iz vrst neo-slovencev, ki niso volili po pameti, ampak po instinktu.
Sem bil volivec SD.
Kako lahko narediš kaj brez denarja? Če ga nimaš vzameš kredit. Problem je , če ga ne moreš odplačevati in še posebej, če je investicija zgrešena , nedokončana,......
Država živi od davkov. Nerkaj še od denarja iz EU. S tem denarjem je potrebno čim bolje gospodarit. Za finace in gospodarstvo bo imel dve zelo ugledni imeni.
Lopovska elita se zbira pri Jankoviču.
Glava nas bo bolela od te slabe družbe.
Nisi dostojen tega portala. Piši raje na SDS strani.
Pa da ne bo pomote... To ne bo leva vlada... To bo bolj sredinska vlada, ker edina "leva" opcija pri tej kombinaciji je SD ... PS še niti ne ve kam bi se postavila... Ampak ne vem če bo ta Vlada kaj operativno sposobna... ali bit čemo videti ... ;)
Tisti dvih ddvja je reševanje krize. Dvig davka za en procent ne naredi na gospodarstvo toliko škode, kot pa naredi za reševanje ladje, ki pušča. To je ukrep v krizi in ne način dela.
Mobitel je preblizu držal, ko ga je Kučan poklical ...
Zoki je v ljubljani nekaj naredil, le na račun kreditov je tako.
V situaciji kot pa je Slovenija, pa kreditov ne bo ( oziroma nam evropa tega ne bo dovolila ). Kje bo potem Zoki najdel denar in kej naredil?
Če ti nimaš neke velike vsote denarja, ne moreš narediti nič in Zoki je naredil veliko v Ljubljani toda le z pufi- krediti.
V tem je poanta. Dvig DDV pa Zokiju ne bo prinesel veliko denarja za državo. Za sebe in svojo family bo dovolj, kaj pa za državo??? ( se spomniš izjave: grem v politiko zaradi sinov)
Pahor jim je omogočil povratek v parlament. Sedaj bi ga pa na čevljal.
Volilci so volili Pahorja, ne njegove izdajalce.
Glava nas bo bolela od te slabe družbe.
15.12.2011 ob 08:59
Točno tako nič drugače...
Ta portal ima vec SDS plačancev kot pa njihova uradna stran stranke.
-----------------
Predlagam ti, da se presedlaš na Dnevnik ali Mladino. Tam se zbirajo ljudje tvoje baže.
Komentarje katere berem so direk iz slovarja Ivana brezmadeznega.
Res zalostno kaj je nastalo iz portala drzavne radio televizije. Rtv je presegel celo pozareport in demokracijo casopis.
Žerjav ima sicer podobno težavo, čeprav precej manjšo. Tudi SLSu bodo volilci zamerili nesodelovanje, ampak v precej manjši meri. Tu je nujno treba povedati, da so volilci SLSa v veliki večini ljudi iz ruralnega okolja, ki imajo zelo specifične interese. Njih veliko manj briga dvig ddvja za en procent, kot pa da njihova stranka vodi kmetijstvo. Ne bo pa zavrnitev koalicije kritična.
Erjavec naj bi bil že zmenjen. Kako se bo pa to v praksi obneslo je bolj vprašanje.
Virant naravnost mora iti v vlado. V opoziciji on nima kaj početi. Obstoj svoje stranke lahko upraviči le z realnimi uspehi. Njegova stranka nima (naj ne bi imela) težke ideološke podlage in zato na tem ne more temeljiti stranke. Nekateri govorite, da bo njegov vstop v vlado pomenil konec stranke. Vendar za to ne posredujete nobenih razlogov.
Meni se zdi, da je resnica ravno obratna. V opoziciji bo propadel, saj tam ne bo mogel nič početi. V vladi pa ima lahko s svojo gospodarsko ekipo zelo močno besedo.
ribi: Slovenija mala riba v globalnih nevihtah zato je pričakovanje nekega gospodarskega čudeža ali propada, ki bi se razlikoval od svetovnih razmer, nerealno.
Glede zadolževanja pa ljudje pozabljate, da je Ljubljana zadolžena le za denar, ki jim ga je takrat vzel Janša. Da je zadolžena precej manj od zakonskih omejitev, da je to bogata občina, ki ji zadolženost škodi precej manj kot nekaterim drugim, da je zadolženost nekaterih občin v Sloveniji (na prebivalca) tudi do trikrat (3x) večja kot je v Ljubljani.
Bik: googlaj "parlamentarna demokracija"
Pezdir ne daj se, ker si dober človek kar si pokazal že z preplačano elektriko....
Če bo polovica ministrov enakih kot v prejšnji vladi: VAU TO BO NAPREDEK, BODO REKLI: VAŽN DA SMO ZMAGALI
Sreča, da bodo kmalu ljudje imeli dost, če bodo še naprej vladali nesposobni, ki morajo biti prisesani.... Upam da se motim in da nas presenetijo
Žerjav bo tud zarad drobtinic šel v vlado, narediti ne bo mogel nič, ampak bo vlada malo bolj sredinska. Nekaj denarja rabi stranka in pika.
O rjavcu in njegovi stranki je brez veze pisati. Jamra, jamra in to je to!!! Naredi še ni še nič pametnega.
Virant bo pa kot kaže snedel besedo volivcev, ki so ga volili in bo pozabil , da ga čez 4 leta ne bo več. Stranke mislim,. da ne bo pomote.
to je to. Te štiri stranke bojo šle skupaj in zopet bo v Sloveniji isto kakor sedaj. Zoki pozablja, 1.da se Slovenija ne more več zadolževati (v Ljubljani je veliko naredil, toda s pufi )
2. rabiš močno in neomajno podporo v parlamentu ( tega Zoki ne bo imel)
3. Če je preveč p... okrog korita se tepejo
Točno tako. Čista farsa. Vse bo tako kot so se dogovorili v murgelskem kartelu, pa je senilni Stanovnik malo prehitro povedal.
enija-onecascena-trenirka/66175
# 14.12.2011 ob 21:06
Prijavi neprimerno vsebino
Kakšna pisana vlada, lepo vas prosim! Janez, Milan in Danilo ne dopuščajo pisane vlade. Kdaj vam bo to jasno?
očitno si malo preveč histeričen pristaš svoje stranke če se boš tako drl tukaj gor boš tudi ti moral v bolnico na pregled glasilk če bo Žerjav pameten se bo še on pridružil in potem bo Slovenija imela tisto kar si želi to pa je močna vlada z različnimi strankami in sposobnimi ljudmi.
izjava njihovega poslanca :
Poslanec Matjaž Han pričakuje, da bo odločitev o tem, ali želijo v koalicijo ali ne, znana do 21. decembra, saj bo predvidoma tedaj konstitutivna seja državnega zbora. V SD po njegovih besedah želijo čim širšo koalicijo, v njej poleg SD in Jankovićeve stranke vidi še SLS, DeSUS in Listo Virant.
# 14.12.2011 ob 22:46
Prijavi neprimerno vsebino
mirovnik
Tudi sam sem enakega mnenja (60). Točneje sem bil dokler nisem pred nekaj minutami slišal in sedaj prebral, da se bo SD odločila naslednje leto.
saj si čital te novice že dolgo nazaj in če si opazil se vsake 2 ures preminjajo naslovi tema ostaja ista tako da so to patke saj jaz tako smatram v drugem časopisu pa piše da bo odločitev padla do 21.12.2012 ko ima SD sejo .
Tudi sam sem enakega mnenja (60). Točneje sem bil dokler nisem pred nekaj minutami slišal in sedaj prebral, da se bo SD odločila naslednje leto.
Imaš prav, a le v primeru, vodje ne, po mojem mnenju, če bi bil rezultat drugačen bi imeli ugled, ZJ bi naredil lahko za gospodarstvo veliko, JJ za ugled v tujini... A odločili ste se žal drugače! Moje mnenje je, da smo Slovenci še vedno prenaivni in verjamemo vse, kar nam servirajo. Ne znamo misliti z svojo glavo? Večina je volila Jankoviča na isti način, kot so ljudje vlagali denar v razne PONZI sheme, ki obljubljajo doživljenjsko ležerno obnašanje! Pa uredu, da vidimo rezultat, itak bomo vsi pomagali! Referendume, pa so zavrnili ljudje in ne SDS!Predlagali pa so jih sindikati! Ni res? In kriv je JJ, seveda?
"Hrvatska izabrala Zorana,
Slovenija izabrala Zorana,
a mi našega ubili (Djindjića)... "
To da so v vladi je dobro. Če pa pred volitvam govorijo eno po volitvoh pa za vstop v koalicijo popustijo pri večini ključnih točk, pa je izdaja volilcev.Desus pa celo nima nobenih zahtev , tako da je vseeno če se kar preimenuje v pozitivna Slovenija.
lp in čimprej okrevajte!!!!!!!
P.S.:če se ne motim na koncu leta 2015!!!
Uživajte v OPIJ(ziciji)!
hud: zdaj je treba k temu dodati še nestrpnost in podpiranje sovražnega govora.
sir_enca: seveda nimaš prav. Te ideje so v zadnjem času prisotne pri podpornikih sdsa. So neko kislo grozdje. Kar evforični izlivi se vidijo v vpisih na novicah vsakič ko novinarji poročajo o pogajanjih za koalicijo.
Za stranke je vedno dobro, da gredo v vlado. To volilci hočejo ko stranko podprejo. Volilci hočejo, da je njihova stranka prisotna pri ustvarjanju zakonov. Zato so jo tudi volili. Vstop v koalicijo bo tako SDju kot Virantu koristil. Če se bodo pri virantu izkazali kot konstrktivna in efektivna stranka, bo to samo dobro na naslednjih volitvah. Enako za SD.
Po vsej verjetnosti bo vlada sestavljena iz strank PS+SD+Virant+Desus! Je pa vprašanje koliko časa bo delovala. Sigurno pa na novih volitvah kadarkoli že bodo, ne bo več SD in Viranta, ki jih bo narod zaradi prevare odpihnil v pozabo.
na naslednjih volitvah ne bo nikogar od naštetih, vsaj ne izvoljenih!
Poglej kaj pišeš!!! Verjetno si ti izumitelj "sovražnega govora" Zlezi že svojim botrom v r.t. To je vzorčni primer izražanja levega ekstremista. Sram te je lahko!!!
Če se kdo obnaša kot boter in komunistična partija je to dosmrtni predsednik ivan jačjeglavi in njegova partija sds.
# 14.12.2011 ob 20:58
Prijavi neprimerno vsebino
Več kot očitno je, da si Janković močno prizadeva sesavit najširšo možno vlado, govorim o vladi, ki bi imela podporo 60 poslancev. Taka vlada bi bila daleč najboljša za Slovenijo ta hip, sestavljanje take vlade pa samo kaže, da Janković nima problema z "gledanjem pod prste" in notranje ministrstvo ter pravosodje bosta tudi zagotovo prevzela Virant in Soršak.
Skratka ne glede na ves sds negativizem tu gor, stvari se odvijajo zelo dobro in verjamem, da bomo dobili široko in stabilno vlado. To pa Slovenija rabi, široko, pisano vlado in odločnega, učinkovitega predsednika!
Še nekaj si pozabil in končno brez Janeza Janše !
čimprejšnje okrevanje!!!! edini poštenjak zame med slovenskimi politiki!!!!!!! tako!!!!!!
Skratka ne glede na ves sds negativizem tu gor, stvari se odvijajo zelo dobro in verjamem, da bomo dobili široko in stabilno vlado. To pa Slovenija rabi, široko, pisano vlado in odločnega, učinkovitega predsednika!
Ker si pisal priimek z malo začetnico, predvidevam, da se bo kmalu zmračilo; v novi vladi mislim..
barabe
To je tudi Jankovićev kandidat. Pezdirja ne jemljem resno (v političnem smislu), ker ni vstopil v stranko oziroma kandidiral za parlament.. Škoda mi je za Šušteršiča in njegovo vodenje strukturnih reform.
kralj matjaž: to je napačno domnevanje. Zakaj bi stranka, ki se pokaže kot zrela in pripravljena za timsko delo izgubila volilce?
TinkiPinki: Zakaj bi izgubila volilce? Z dobrim delom v vladi jih bo lahko le pridobila.
olen: Šuštaršič ni pogoj. Povedano je bilo, da je virantova lista zadovoljna tudi z mrakom.
Stranka mora v vlado ampak izdaja predsednika stranke pa veliko pove.... Če lahko izdajo njega potem ni ovir da nebi volilcev
Toliko o ljudeh v SD, kateri imajo svojo prepoznavnost izključno zaradi Pahorja.....
Ne gre se toliko da se združijo..... Nikoli nisem volil Pahorja ampak je pošten človek in si tega ni zaslužil.
# 14.12.2011 ob 18:39
Prijavi neprimerno vsebino
In jankovič z PS predstavlja levico? Turbo kapitalist z bajnim denarjem bo nam ubogim Slovenčkom vladal, Da se Tito grobu obrača. ko to vidi.
se točno vidi iz katere šole prihajaš ko nam Slovencem praviš Slovenčki to pa je cenjenje svojega naroda. Jaz sem Slovenec ne Slovenček !
no pa da nebo kake pomote volil sem za PS torej g. Jankoviča
Če je tako bodo lahko delali kar bodo hoteli.
To pa zna biti hudo škodljivo za državo.
Saj ne moreš verjeti... Kar naenkrat pa Jankovićevo delovanje ni nič več sporno kot je bilo izrečeno iz ust Viranta in Žerjava. Hlapci!
# 14.12.2011 ob 18:39
Prijavi neprimerno vsebino
In jankovič z PS predstavlja levico? Turbo kapitalist z bajnim denarjem bo nam ubogim Slovenčkom vladal, Da se Tito grobu obrača. ko to vidi.
se točno vidi iz katere šole prihajaš ko nam Slovencem praviš Slovenčki to pa je cenjenje svojega naroda. Jaz sem Slovenec ne Slovenček !
nikoli niti povonjali poslanske klopi.
Za hrbtom mu pa peljejo stranko v POTOP...
Sramota !
Prvi je na potezi relativni zmagovalec, ki poskusi ustanoviti koalicijo (praviloma večinsko) in če mu to uspe dobi od predednika države mandat za sestavo vlade. V primeru, da ne, mu preostane manjšinska vlada ali pa prepusti mandat drugi stranki. Kolikor vem ne PS in ne SDS nebi hotela "vladat" s 46 poslanci (teoretično je dovolj).
Grobarji boste fatje in dekleta,ne pa rešitelji.
Vsi po vrsti,levi in desni brez izjeme.
pravilno sklepaš: moto je samo da bodo naši gor..... Pa če tudi crknem
Skupaj je treba držat
Malo sem pobrskal. Janši, Pahorju so čestitali, ko sta bila izbrana za mandatarja. Verjetnom več o tem veš, pa nam razloži. Tudi ne vem, če naša vlada čestita takoj po volitvah Madžarom, Slovakom, Poljakom,....... Ne vem ali mediji o tem sploh poročajo. Tudi mi je logično, da kak politik iz EU v svojem imenu čestita našemu, ker ga osebno pozna,npr.Barosso-Pahor, Merkel-Janša.....
Sicer pa mi je vseeno ali mu bodo čestitali ali ne. Bolj mi je za uspešno krmarjenje v kriznih časih. Kaj smo navsezadnje imeli od Pahorjevega znanstva z Merkozyem.
Dragi moji, glede na odzive strank in razne pisarije na nekaterih strankarskih straneh, lahko mirno rečem, da smo ga nahebali. Kolikor vidim je vsem vseeno, kaj bo z narodom, samo da bodo vladali pa naj bo to Jankovič ali Janša.
(Protikorupcijska bi se pa tozadevno lahko prednostno podvizala, ne da drži štango sestavljanju nove vlade.)
AHAHAHAHAH banana republik.
Potemtakem bi se v parlamentarni demokraciji za vlado lahko pogajal vsak, ki bi z izvoljenimi strankami tvoril 46 poslansko večino.
# 14.12.2011 ob 17:40
Prijavi neprimerno vsebino
Arso
Razloži kako lahko nekomu nekaj čestitaš da je zmagal uradno pa še zmeraj ni a so kje potrdili uradne rezultate, mislim da ne in ko bo to uradno bo dobil tudi čestitke od veliko ljudi po moji oceni pa samo od enega ne bo in to se ve kdo je tisti ki ne priznava poraza. a ti misliš da drudi tud visijo na netu in gledajo vsako uro kaj se dogaja v Sloveniji verjami da jih bk za nas.
Dečko tudi ti imaš pravico do svojega mnenja. No, počakajmo na čestitke mandatarju.
# 14.12.2011 ob 17:40
Prijavi neprimerno vsebino
Arso
Razloži kako lahko nekomu nekaj čestitaš da je zmagal uradno pa še zmeraj ni a so kje potrdili uradne rezultate, mislim da ne in ko bo to uradno bo dobil tudi čestitke od veliko ljudi po moji oceni pa samo od enega ne bo in to se ve kdo je tisti ki ne priznava poraza. a ti misliš da drudi tud visijo na netu in gledajo vsako uro kaj se dogaja v Sloveniji verjami da jih bk za nas.
Dečko tudi ti imaš pravico do svojega mnenja. No, počakajmo na čestitke mandatarju.
Arso
Za enkrat je samo napovedal DDV..... Ali imajo vrednote bomo še videli. Razlika med mano in tabo je v tem, da ne želiš Sloveniji na čelu s PS najboljše. Toliko želiš, da mu ne uispe, da ti je vseeno za državljane. Čestita se mandatarju, on pa še to ni!!!!!
Dečko imaš pravico do svojega mnenja. Ne polemiziraj kaj hočem jaz kot jaz to ne delam tega. No, pa počakajmo na čestitke mandatarju.
Nisem za vključitev v koalicijo ne SLS in ne LGV. Do "Tomaža" sem bil za veliko koalicijo.
Razloži kako lahko nekomu nekaj čestitaš da je zmagal uradno pa še zmeraj ni a so kje potrdili uradne rezultate, mislim da ne in ko bo to uradno bo dobil tudi čestitke od veliko ljudi po moji oceni pa samo od enega ne bo in to se ve kdo je tisti ki ne priznava poraza. a ti misliš da drudi tud visijo na netu in gledajo vsako uro kaj se dogaja v Sloveniji verjami da jih bk za nas.
Za enkrat je samo napovedal DDV..... Ali imajo vrednote bomo še videli. Razlika med mano in tabo je v tem, da ne želiš Sloveniji na čelu s PS najboljše. Toliko želiš, da mu ne uispe, da ti je vseeno za državljane. Čestita se mandatarju, on pa še to ni!!!!!
Preberi si, kas si napisal:
"SLS=6
Ti so se vedno prodali za kakšno ministersko mesto in to šele po premisleku in zdravi kmečki pameti."
Če so ti taki povšeči in bi bil pripravljen z njimi sodelovati, pomeni, da je tvoja morala izprijena tako kot njihova.
Arso in 8-1296
Se ti blede? Vprašanje je ali bo padel rekord v hitrosti postavljanja koalicije. Nisem še zasledil, da bi Janković jamral.
Tuje investicije bi z vajino vlado prišle hitreje v Slovenijo? To pa res ne zavisi od imen in strank v vladi, ampak od davčne in drugih politik, ki jih vodi vlada. Predvsem pa samo okolje-državljani nismo naklonjeni tujcem (neuspele prodaje.......). Janša in SDS ne bodo Virantu zlahka odpustili izdaje. Septembra je še sedel v delovnem telesu SDS, prej že kandidiral za njih, bil v njihovi vladi in jim sedaj preprečil zmago na volitvah. Sam bi zelo razmislil na Jankovićevem mestu ali imeti vlado brez LGV in samo 52 poslancev namesto 60.
Dečko, pomisli malo katere vrednote stranke zagovarjajo in katere programe imajo. EU investicije bodo na sporedu v odvisnosti od pogojev vlade. Ve se kdo je zagovarjal davčno razbremenitev in kdo je napovedoval zvišanje DDV. Vemo, da iz EU niso čestitali Jankoviću.
Pričakujemo lahko, da ne bo kakih posebnih investicij iz naštetih razlogov. Žal. Če ni pameti in treznosti volivcev in udeležbe na volitvah potem pride kazen. Ali bo kdaj tudi vzgojna se bo
pokazalo v prihodnjih letih.
Pahor ne pozna gospdarstva, financ, pravosodaja......Nič ni upal reči Katarini in Gregorju.....
Ni se pogovarjal s sindikati, opozicijo,......Res je bil v partiji najvišje od vseh sedanjih poslancev-v CK.....O Jankoviću je presodola večina volivcev!!!! In tega ne priznati (TI) je višek nemoralnosti.
Tistega ki po podpru g. Jankovič bo zmagal, ampak vseen mislim da morate podporniki vse naredit da to ni ona
1) Mislim, da je to malo verjetno, ker dvomim, da bi KK šla v to smer. Morala bi zapustiti vodstvo stranke. Čuden položaj bi bil.
2) Dvomim, da bi jo PS podprl. To sta dve različni stranki in veliko bolj smiselno je, da bi PS imel svojega kandidata/kandidatinjo.
Pa ne za vsako ceno....Če pridejo skupaj pri programu potem ja... Na silo ne sme noben v vlado.... si videl kako so se kregali zadje tri leta ker niso imeli skupnega programa med drugim
Tiste stranke, ki le zaradi političnih igric nočejo vstopiti v vlado si ne zaslužijo podpore volilcev.
In Virantova lista sigurno taka ni, saj pridigajo novo politiko.
Tako v primeru Pahorja in SD-a in njihova (ne)vstopa v koalicijo je stvar stranke in ni samo vprašanje za Pahorja in samo političen egocentrik (nedemokrat) bi rušil stranko, ker se njegovo mnenje ne ujema s strankinim
ne rečem, pred tremi leti je res tik pred volitvami poknila Patrija in ok, naj vam bo oproščeno jokcanje za poraz...
kakšna prevara je bila pa sedaj?! prosim nekoga za konkreten odgovor, kakšna prevara je bila?!?!
p.s.: nisem volilec PS, SD, SDS in NSi
Ne govori o morali....,ker se sploh ne znaš obnašat. Ne proti meni, ne proti zmagoviti strankim in verjetnem mandatarju.
# 14.12.2011 ob 16:38
Prijavi neprimerno vsebino
mirovnik,
Ta ekipa je vodila državo od 2004 do 2008. Ne spomnim se, da bi katera od strank ali Virant samovoljno izstopili iz takratne koalicije. Imaš ti kake druge informacije?
Se vidi ja saj se ve kdo jo je vodil imeli smo več vojske kot zaposlenih v podjetjih Virant je takrat še slepo verjel Janši in prav je da mu je dal kajlo je sigurno bolj pošten od njega ! Od njega še kaj pričakujem Janši pa mislim da mu je rok potekel !
Gre,gre! Rabimo "strelovode" za neželjene ukrepe (Šušteršič, Virant).
Vidim, da se dodobra spoznaš na kravje kupčije, za moralo, čast in dostojanstvo pa še slišal nisi.
Ponovno strankarsko ''prepucavanje'' za male fevde, namesto da bi se posvetili reševanju krize.
Vse stranke naj se sprijaznijo da PS zmagovalka in naj vzamejo kar se ponuja, potem pa na delo za skupno dobro.
Bomo še videli. To za kar drugi rabijo več kot desetletje je njemu uspelo v dveh mesecih. Ne vem zakaj taka bojazen, da mu uspe.
SLS=6
Ti so se vedno prodali za kakšno ministersko mesto in to šele po premisleku in zdravi kmečki pameti.
Ta ekipa je vodila državo od 2004 do 2008. Ne spomnim se, da bi katera od strank ali Virant samovoljno izstopili iz takratne koalicije. Imaš ti kake druge informacije?
Od kod pa si dobil 52 poslancev v koaliciji brez LGV in ki ji predseduje Janković???
Z glasovoma predstavnikov manjšine znese borih 46.
Saj niti ne vedo kaj se dogaja v gospodarstvu pa ga bodo reševali??
Ko bomo čez 15 let z določeno mero distance primerjali razvoj Slovenije in npr. Poljske v letih 1990 -> 2025 bomo morda izbrali bolj poštene ljudi za voditelje... morda...
Nihće ne bi šel z nikomer,eni mogoče z enimi,eni s temi ne,pa tak naprej v nedogled.
Pa koji vam je k....zalega politična?
A boste čakali pa kupčkali tako dolgo,da nam bodo obresti na naše pufe presegle 10% in bomo dobili krizno vlado kar iz Bruslja,al kaj !?
Menda si ne želite še enih volitev spomladi,da se bo bogi slovenski narod še bolj razklal.
Ma nagnat vas vse skupaj v parlament,še vaše prišepetovalce in hujskače zraven pa zabetonirat kot reaktor v Černobilu,pol pa razpisat nove volitve pa bo enkrat mir !!!!
# 14.12.2011 ob 15:22
Prijavi neprimerno vsebino
Menim, da bi se veliko hitreje o koaliciji dogovorili SDS, Virant, SLS, NSi in Desus, kot pa bomo priča Jankovićevi jeremijadi.
Ja maš prav sploh Virant pa Erjavc komaj čakata da jih bo en Janša spet tlačil tako kot vedno, Virant bi že lahko imel močno stranko če bi prej pogruntal da ga njegov bivši šef samo tlači in zavira
Dobro, da si to objavil, daj še na blogu prosim.
V lanskem letu si vzel mojega najljubšega pevca, Michaela Jacksona,
mojega najljubšega igralca, Patricka Swayzeja,
mojo najljubšo igralko, Farrah Fawcett.
Pišem ti, ker bi te rad spomnil, da je
moj najljubši politik Janez Janša. Hvala!:):)
Se ti blede? Vprašanje je ali bo padel rekord v hitrosti postavljanja koalicije. Nisem še zasledil, da bi Janković jamral.
Tuje investicije bi z vajino vlado prišle hitreje v Slovenijo? To pa res ne zavisi od imen in strank v vladi, ampak od davčne in drugih politik, ki jih vodi vlada. Predvsem pa samo okolje-državljani nismo naklonjeni tujcem (neuspele prodaje.......). Janša in SDS ne bodo Virantu zlahka odpustili izdaje. Septembra je še sedel v delovnem telesu SDS, prej že kandidiral za njih, bil v njihovi vladi in jim sedaj preprečil zmago na volitvah. Sam bi zelo razmislil na Jankovićevem mestu ali imeti vlado brez LGV in samo 52 poslancev namesto 60.
Pahor je šem vedno predsednik, ker se ne drži zahodnih kriterijev, tudi ne3kriterijev njegovih volivcev iz 2008 in ni odstopil takoj po volitvah, ko se je pokazalo kam je spravil stranko. V predvolilnem času se je res potrudil in jo rešil ispada.
Menim, da bi se veliko hitreje o koaliciji dogovorili SDS, Virant, SLS, NSi in Desus, kot pa bomo priča Jankovićevi jeremijadi.
Se strinjam, pa tudi s tem, da bi tako vlado podprla EU. Veliko lažje bi V Sloveniji prišli do tujih investicij, ki jih tako presneto potrebujemo. Ta trenutek potrebujemo nova delovna mesta z visoko dodano vrednostjo, pa obenem tudi proizvodno dejavnost. Spodbujanje inovativnosti, tehnološki razvoj, močne razvojne oddelke in izvoz kvalitetnih artiklov lahko reši Slovenijo. Zgolj odpiranje hipermarketov ni nobena prava rešitev. Ogromno brezposelnih čaka na boljši jutri. Samo to je ključ do uspeha Slovenije.
Imaš prav glede Pahorja. SD je v koaliciji, pa če bo Barbiki prav ali ne.
sedaj se pogajajo tisti, ki so bolj poslušni in SD gre v koalicijo, čez dve leti pa leti iz parlamenta, ker bo v vladi, ki ne bo sposobna nič narediti!
A si bil v državni volilni komisiji in ste barantali za glasove? Ali si pa vsakega SD volivca vprašal zakaj voli SD?
Uf pravi prerok. ce bodo stranke na naslednjih volitvah, bo to zato, ker ne bodo uspele uresniciti svojega programa. Tega pa lahko uresnicijo konec koncev le v koaliciji. Nobena stranka na volitvah ni prejela vec kot polovico glasov in tudi najmocnejsa se bo morala sprijazniti s kompromisi. Pri cemer pa je , mimogrede, malo smesno poslusati Viranta, ki za svoj vstop v koalicijo zahteva, da se Jankovic odrece svojemu programu in v celoti sprejme njegovega
le streznil. Posledice bo pa čutila večina Slovenk in Slovencev.
http://www.youtube.com/watch?v=QbN0g8-zbdY
Pa četudi Slovenijo pobere ta čas. Prej bo Slovenija propadla, preden bojo dal oblast iz Murgelj.
Ne razmišljati, ker razmišljanje vodi k iluzijam, raje nam verjemite na besedo. Nobeden ne pritiska na nobenega, sploh pa ste absurdni s stricem Milanom - upokojencem, ki vpliva lahko samo še na rast rožic, ki jih ima na okenski polici.
:-/
SD brez pahorja kot predsednika je konec za SD
Židan hodi naokrog s Kumerjem in Potrčem? Sram ga je lahko.
Pahor je za sedanjo socialno demokracijo, botrčki so pa za to, da svoje ljudi in vpliv uporabi za "naše, ne".
Žal gre še vedno za polarizacijo med "našimi", ki morajo imeti moč, denar in oblast (vključno s sedmo silo" in "ne - našimi", ki jih je treba čim bolj oslabiti (v tem primeru SDS in vsi, ki pač niso z "nami", ker so že samo s tem"proti nam").
Pahor pa bo morda, se bojim, čisto vse sprejel, samo da bo zraven. Kot žena brez ponosa, ki pusti, da jo mož vara, da pije in ga nikoli ni doma, včasih če se repenči ji primaže klofuto (morda jo je Pahor dobil, ga zato boli uho?), pa vseeno vse požre, samo da je zraven ...
Se strinjam, take diskvalitorne združitve vodijo v diktaturo, to nas uči zgodovina.
Stvar demokracije je v tem, da imaš nasprotujoča se mnenja in družbo, ki pritrjuje ter nagradijo na 4 leta enega ali drugega, če imaš postavljen dober volilni sistem lahko to dosežeš z narvnimi rotacijami, v Sloveniji imamo postavljen volilni sistem, ki je destruktiven za to državo v tem obdobju.
Navdušenje si zasluži tudi njegova sanjska ekipa. Vilfan je brez dvoma strokovnjak, ki zna poskrbeti za dobro voljo med poslanci, ki so navajeni samo sedet. Ne bi bilo čudno, če bi uvedel jutranji tek, po poteh prijateljstva in tovarištva. Ko bi pa zključili, bi Janez Stanovnik lahko imel krajši politkomisarski govor, ki bi dvignil borbenega duha, proti kapitalističnim Nemcem in Italjanom. Tako zrekreirani in politično usmerjeni, bi lahko poslanci optimistično začeli delovni dan. Če bi pri tem igrala še internacionala, bi bilo pa sploh dobro.
Ni mesta malodušju - radost nas mora prevevati!
V veliki večini se s teboj strinjam in niti ne vem od kje si našel neka moja stališča (ki to v resnici niso) na katera "odgovarjaš".
V svojem komentarju sem jasno zavzel stališče da se z Majerjevo vsebino ne strinjam. Niti približno. Kar se tiče staliča prepričevanja SDSa, da je SDS najboljša stranka. Jasno, katera stranka pa ne trdi zase tega? Je Janković kdaj rekel, volite nas, čeprav nismo najboljša stranka, ali pa SLS? Tako da ne razumem, kaj hočeš povedati.
In res je, da SDS ni najbolj povezovalna in je precej avtoritativna stranka. A verjemi, Janković je prej slabši kot boljši s tega vidika. A preveč "povezovanja" in premalo avtoritativnosti tudi ni dobro - to se je jasno pokazalo v zadnjem mandatu. Poiskati je treba kompromis.
Glede večine pri predsedniku države pa primerjaš hruške in jabolka. Predsednik države se voli po večinskem volilnem sistemu in pač mora dobiti več kot 50 odstotno podporo za izvolitev. Ampak zato pa sta v drugem krogu samo 2 kandidata, med tem ko strank nastopa v odločilnem krogu N (letos 13 če se ne motim). Verjetno ni potrebno omenit, da je ravno SDS predlagal večinski volilni sistem tudi za državnozborske volitve (ki pa kljub referendumski odločitvi - potrjeni s strani ustavnega sodišča) ni bil sprejet.
Žerjav bo tud zarad drobtinic šel v vlado, narediti ne bo mogel nič, ampak bo vlada malo bolj sredinska. Nekaj denarja rabi stranka in pika.
O rjavcu in njegovi stranki je brez veze pisati. Jamra, jamra in to je to!!! Naredi še ni še nič pametnega.
Virant bo pa kot kaže snedel besedo volivcev, ki so ga volili in bo pozabil , da ga čez 4 leta ne bo več. Stranke mislim,. da ne bo pomote.
to je to. Te štiri stranke bojo šle skupaj in zopet bo v Sloveniji isto kakor sedaj. Zoki pozablja, 1.da se Slovenija ne more več zadolževati (v Ljubljani je veliko naredil, toda s pufi )
2. rabiš močno in neomajno podporo v parlamentu ( tega Zoki ne bo imel)
3. Če je preveč p... okrog korita se tepejo
A se bo že izjasnila katere so te vrednote?
Ah seveda družina so samo oče, mati. otrok, cerkev ne laže, ne pelje ljudi čez led, ne krade, je sposoben subjekt v gospodarstvu, predvsem v SLO (pri jemanju denarja od ljudi po maši-verjamem)...
Sicer drugega kot kimati Janši itak ne zna. Kdo te pa rabi v koaliciji ali opoziciji-nihče.
rtvsds.si: Panika, šokantno, razkoli, prepiri, komunajzarji, kučan, ...
jaz pa močno dvomim da ti poznaš okoličine v katerih se je razvilo Majerjevo sovraštvo (če to res obstaja) do srbov (tudi jaz jih ne).
In v resnici to ni pomembno. Ne v enem, ne v drugem primeru.
Okoliščine so bile 20, 50, 100, 300, 500 let nazaj drugačne.
Lahko se naslanjamo na zgodovinske okoliščine in opravičujemo spodbujanje nasilja, nestrpnosti in sovraštva z le-temi. To če prav razumem je tvoja logika. Po tej logiki (s katero se ne morem strinjati) ima morda lahko tudi Majer vso pravico širiti sovražtvo do srbov. Morda je njegov oče ena izmed žrtev slovenske osamosvojitvene vojne. Ali pa povojnih (2.sv) pobojev, ali izgnanstva zaradi drugačnega mnenja.
Ampak ne morem in ne sprejemam te logike. Zatorej moramo pustiti zgodovino zgodovini, in živeti danes. Brez predpostavljenih sovragov. Strpno.
In četudi je bila omenjena pesem v nekem zgodovinskem obdobju še kako aktualna (z vsem spoštovanjem, do vseh ki so bili v dogajanje ki ga omenjaš vpleteni), danes pač ni!
In to je tisto kar hočem pokazati. Prav je da preganjamo razpihovanje in spodbujanje sovraštva, ampak dajmo ga na vseh področjih enako oz začeti tam, kjer ima lahko največji vpliv.
Nick mora biti vreden komentarjev.
Poskušaj zavzeti malo distance in presojati, ter oblikovati zapis, ki bo bližji sredini, uravnoteženi večini volilnega telesa. Za katerega še vedno verjamem, da se pravilno odloča.
Stranka, ki bi rada vladala slovenskemu političnemu prostoru MORA imeti samočiščevalni mehanizem, ki bo preprečeval odpiranje takšnih konfliktov.
SNS je iz politike izpadla, ker ni delala nič drugega, kot polarizirala. V časih, kot so danes, kriza itd., se NORMALEN volilec zaveda, da je čas za povezovanje, ne razdor.
A SDS vso svojo politiko gradi na razdoru v političnem prostoru. Ne spoštuje niti institut Predsednika države, ki je izvoljen z veliko večjo večino, ki jo je v stanju doseči ta stranka.
Vse kar ta stranka sporoča javnosti, je, da ni nikogar bolj sposobnega od njih. Da ni alternative. Da ni drugačnih pogledov. Da ni opcija sodelovanje, temveč le njihova prevlada.
To za povprečnega slovenca ni opcija. Potem, ko pa postane moteča še trenerka, vemo, da smo izbrali boljšo rešitev. Samo ne psihopata, prosim.
Vsi v Sloveniji smo Slovenci, tisti, ki imamo volilno pravico. So države, ki so nastale izključno s priseljenci. ZDA, Avstralija, Nova Zelandija.... Slovenci nismo neumni, da bi nasedali tako primitivnim agitacijam.
Ta stranka je postala znana po svojih "biserih", ker zastopa vrednote, ki so velikokrat sporne, ne povezovalne, zato je zelo na očeh.... Prav čaka se, kdaj jim bo uspel naslednji lapsus. S takšno toleranco ne moreš dajati vtisa, da si uravnotežen, ne moreš pričakovati, da te bo volila večina. Dobesedno predisponiran si, da igraš večnega poraženca, ki nato stresa gnev in zastruplja politični prostor. In to nam škoduje. Vsem.
Vidi se kdo ima jajca in kdo samo leporečje, ko je pa treba udariti po mizi ga pa zmanjka.
Pahor, malo pred operacijo. Ne bom delal za človeka, ki je rušil to vlado!
in močno dvomim, da ti veš, v kakšnih okoliščinah je nastala ta pesem.
Vse čestitke.
Naprej je bila več kot stoletje neuradna slovenska himna. V začetku ena od bolj prepevanih domoljubnih pesmi, kasneje prava himna. Šele v osemdesetih jo je zamenjala Zdravljica.
Pesem je več kot aktualna tudi danes, je domoljubna in ne sovražni govor, ne @intelekt.
Vse to vem in ravno to je moj point. Pokazati, kako absurdna je ta gonija proti SDSu zaradi komentarja nekega anonimneža, za katerega SDS je javno takoj izrazil da ni stališče stranke. Potem pa imamo himno Slovenske vojske z besedilom priznanega slovenskega pesnika, ki odkrito spodpuja sovraštvo in prelivanje krvi in bi jo morali vsi s ponosom prepevati - in to se nikomur ne zdi sporno.
Pa da ne bo pomote - tudi sam se absolutno ne strinjam z zapisanim v Majerjevem komentarju in če bi bil sam urednik bi tak komentar takoj odmaknil. Ker:
1.) Če so bile res nepravilnosti v smislu izražanja volje neprostovoljno in so se te kazale že na dan volitev - zakaj g. Majer in njegovi viri niso tega nemudoma prijavili pristojnim organom?!
2.) Če so ti ljudje volili po svoji volji - pa je povsem brezpredmetno debatirati ali so to novi ali stari državljani, kaj imajo oblečeno in kako jih je Janković prepričal (dokler je legalno, če pa ni pa naj to raziščejo pristojni).
Ampak hkrati (čeprav bi sam ravnal drugače) tudi razumem odločitev SDS in njihove argumente, da ne odmakne komentarja, kljub temu da je govor dejansko vsaj zaničevalen če ne sovražen do določenih ljudi.
Če pač ta reakcija postavlja nov standard v smislu pregona razpihovanja tudi prav, a potrebno bo biti konsistenten. Začenši s spremembo himne Slovenske vojske.
Žal pa močno dvomim in menim da je to edinstven primer, ko se je neskončno odstopilo (v smislu intenzitete) od sicer uveljavljenih standardov pri pregonu in preprečevanju razpihovanja nestrpnosti.
Hkrati mislim, da ima Slovenija precej več bolj pomembnih aktualnih tem s katerimi bi se morala ukvarjati. Pa s tem ne mislim, da strpnost ni aktualna tem (to pač vselej je), pač pa da g. Majer s svojim komentarjem v relativno slabo obiskanem mediju ni odločilno vplival na splošno dojemanje strpnosti v širšem okolju in je bila reakcija vseh močno pretirana. Pravzaprav bi komentar opazilo bore malo ljudi, če ga nebi drugi bolj obiskani mediji, brez pravega razloga (še enkrat, vsebina komentarja ni stališče SDS) na veliko promovirali.
SD naj bi se pogajala, s kom le. Zoran Janković se ne pogaja.
Pojma nimaš kaj je ta pesem
Ni to himna slovenske vojske napisal pa Simon Jenko.
ssn po navadi to himno rada uporablja ,na teh volitvah so dobili manj kot akacije hehe
(akt o sprejemu ustave)
Državni zbor sprejme akt o spremembi ustave z dvotretjinsko večino glasov vseh poslancev.
Tukaj se lepo kaže tudi vloga Erjavca, ki bo to podpiral v parlamentu.
Tudi SLS se mi ne zdi ravno državotvorna.Če bi imela kaj " jajc " bi šla v koalicijo in poskušala v sodelovanju z ostalimi uresničiti svoje poglede na razvoj države.
Najlaže je biti v opoziciji in čvekati o neki nesposobni vladi.Včasih je potrebno tudi kaj konkretno storiti in za to prevzeti tudi vso odgovornost.Najlaže je prejemati poslansko plačo in nič delati ter si za vse skupaj oprati roke.
Volilci vas za to nismo volili! Če niste sposobni sodelovanja, svoje položaje odstopite tistim, ki to so. Dovolj imamo političnih igric, ki ne koristijo nikomur, še najmanj pa državljanom.
46,48,54,60 ali 64. No 46 jih že ima.......
Hotel sem do konca prebrati tvoj komentar, pa te ni več.
Drugače bo Janša s svojo napovedjo o novih volitvah uresničil črn scenarij.
Razpad vseh možnih povezav. Če ne gre SD v koalicijo, kdo pa bo potem še želel notri?
In na kom naj Jankovič oblikuje stabilno vlado?
SD mora biti člen, DESUS prav tako, Virantovi listi pa tudi kaj drugega ne preostane, ker bi z Janšo v opoziciji izginili, kot vsi do sedaj.
SLS pa tako nima pojma, kaj počne v parlamentu. Drži svoje procente? To je državotvorno?
po programu je janković bolj z nsi soroden, kot z virantom
z sd - jem je pa tako - pahorja bodo odžagali in nastavili novega, ki bo šel z jankovićem v kompanijo
Mislim, da bo ta vlada sestavljena v rekordno kratkem roku, glede na trajanja sestav prejšnjih vlad.
Saj sem se hecal. Vem, da tako Vlade ne moreš sestavljat ... :P Ampak so ko eni boleki ti slovenski politiki ... Žal mi je, da je država postala talka :S Ker Slovenija ima zelo dobre možnosti in potencial ... ampak si "serje" veliko v lastno skledo.
2007 je Janković po tvoje vodil Mercator in investiral v Srbijo...
Nekaj kasneje pa 2006 je postal župan.....
Ostani vsaj pri resnici.
Če bi tvoja logika naših investicij v Srbijo veljala (manj delovnih mest v Sloveniji, nižje plače...), pote nihče izb zahodne Evrope ne bo investiral v Sloveniji. Investiraš tam, kjer je dobiček večji, imaš nova tržišča in s tem dobčikom poskrbiš za plače, delovne pogoje,...v Mercatorju v Sloveniji.
Janša je imel konjunkturo ,Jankovič ima recesijo je velikanska razlika.
Kar bo mene zanimalo bodo samo številke in trda dejstva,narejeno delo..
Podtikanja in afere me ne bodo zanimala.
olen
Isto sem ti hotel tudi jaz napisati hehe.
Brez skrbi vedno bom pod istem nickem.
Zame je zelo pokvarjeno kopirati življenjepis nekoga in izbrisati, da je mama Slovenka.
Ali pa še bolje: formirajo naj samostojno (oz bolje rečeno "samostojno" ) poslansko skupino: Lista Milana Kučana.
Da nisi ti Tomaž?
Pa tudi "Virko" bo moral malo popustiti, ker so nastajali lapsusi tudi iz časov vladavine Janeza Janša, ko je bil "Virko" v Janševi vladi......pa dandanes, ko je recesija vsepovsod - je potrebno iskati kompromise in se osredotočiti na skupne cilje, ki bodo dobri za vse Slovence in NE le nekatere, ki so pri denarju in bo potrebno realizirati abundanco za vse - enako v konstruktivnosti in NE le v deklerativnosti kakor je bilo to "sam si ga vrag vedi" kolikokrat uporabljeno...... & oprostite direktnosti in Lp
Napovedujem, da bodo kompromisno predlagali Pahorja za predsednika republike na naslednjih volitvah. Jaz ga bom skoraj gotovo podprl in mu dal svoj glas, saj je trenutno edini levičar, ki ga cenim.
Če so naši politiki po tvoje trdi, kaj pa :".Po rekordnem letu in pol brezvladja Belgija dobila vlado." ?!
zbudite se, državljani, in prekinimo manipulacijo...
Potem volitve niso potrebne.......Ali naj žrebajo še prag? Žrebanje resorjev? To je tako kot , da bi reprezenntante v nogometu, odbojki, rokometu in košarki dal v boben in žrebal izmed vseh npr. reprezentanco za nogomet. Tudi drugod po svetu vlade nastajajo podobno kot pri nas. Razen tam,kje je večinski sistem npr. VB, samo dve stranko ZDA,......
Saj se strinjam s tabo in tudi mene je strah...... Ampak ne vidim ovire če se izkaže, DA BI GA VOLIL... Strinjam se s tabo glede zadolžitve Ljubljane.... Njegove gospodarske reference pa: vsak oče svetuje otrokom- vemo pa koliko pufa ima Electa.... tak da jaz dvomim v njegove sposobnosti v gospodarstvu..... Če se pa motim in preseneti pa ne dvomim da ga nebi volil saj bo posledično boljše za vse.....
Ampak bojim se da bo nasprotno!
Naj se Vlada sestavi iz VSEH poslanskih skupin, ki prestopijo prag. Proporcionalno potem dobi določeno št resorjev npr. ZJ 3, SDS 3, SD 2, GV 2, DeSUS 2, SLS 2, NSi 1 in naj vsi skupaj delajo. Glede resorjev se z naključnim izžrebanjem določijo resorji, pol pa naj sta predsednik in podpredsednik vlade vsak iz zmagovite in drugouvrščene stranke. V vladi se itak odloča po večinskem merilu, tako da bi od 15 ministrstev 8 bila potrebna večina. Na ta način bi stranke PRISILILI, da sodelujejo in iščejo skupne rešitve, ne pa da se Vlada nekak majavo skup sestavi, pol se še med sabo kregajo, kasneje še v DZ in na koncu imamo šmorn...
Ampak to je itak butasta ideja, ampak za našo šentforjansko dolino... ^^
Tisti, ki hočejo v koalicijo z Jankovičem, naj prestopijo v njegovo stranko, ne pa da sedijo na dveh stolih in mešajo .....
Janša je imel v svojem mandatu več kot sta napisala vidva, pa je izgubil volilce. Janković pa je v tem mandatu zadolžil Ljubljano več so se kot druga mesta in jih pridobil.
Zato ne sanjajta pri odprtih očeh.
Zdajle bo Janković malo popustil tako, da dobi noter kvoto za mandatarja, potem pa se bo začelo. Da bo šlo navzgor, so le sanje. Padec bo, opravičilo nekonstruktivna opozicija in strašenje državljanov pred notranjim sovražnikom. Neuspehi bodo predstavljeni kot uspehi, ljudje pa ploskali.
Še navet: naši in vaši otroci naj izberejo poklice, ki se jih potrebuje tudi v tujini, saj je exodus edina rešitev zanje. Oni niso krivi za napake staršev.
Nacionalistična retorika, ki je našla gostoljubje na spletni strani SDS, sodi v ropotarnico zgodovine in nima kaj iskati v modernem evropskem političnem okolju. Šovinistična diskreditacija volivcev konkurenčne stranke je škandal par excellence. Poniglavo pa je tudi sprenevedanje strankinih veljakov glede psevdonima, ki stoji pod škandaloznim komentarjem Jankovićeve volilne zmage.
Zakaj bi si SDS s takšno potezo želela škodovati? Če odmislimo klasične teorije zarote, češ da Janša s tovrstnim diskurzom poskuša destabilizirati razmere v državi in izvesti državni udar, potem je ena izmed razlag tudi bistveno preprostejša: Janša se zgolj želi umakniti iz aktivne politike, zato išče dober razlog za svojo upokojitev.
Morda pa to sploh ne bi bila slaba ideja? Če ne bi bilo več Janše, bi izpuhtel tudi Kučanov duh.
In dežela Danska bi bila odrešena...
Žal nekaj ne razume pisec: Včasih tudi JJ ne more iz kože, ki jo nosi.
Zato je vsem tistim v SD, ki so proti avtomatskemu vstopu v koalicijo to jasno in se tega zavedajo. Žal jih je malo, ne bodite razočarani, tudi Židan se bolj nagiba h koaliciji, kakor ne, saj bi rad ohranil ministrski stolček.
Upam pa, da res nismo podobni državam, kot so Koreja, Belorusija, Kitajska, saj potem lahko Borut Pahor nepričakovano hudo "zboli".
Sam glej da ne boš imena tu spremenil :)
Zmenjeno:)
Pahor naj skupaj z Židanom, Frangežem, Levaničem in drugimi mladimi že enkrat napravi red in zapre usta starinam. Predvsem pa naj naredi to kar on misli a je prav din ne to kar hočejo drugi.
p.s.In kdo je Ivan Potrč iz pogajalske skupine?
V slovenski demokratski stranki tak scenarij nikoli ne bi šel skozi press
Ne bom krivil SDS ampak Jankoviča.
Jankovič je v trenutku obljube vedel da bodo polena,torej je vse v kalkulirano.
Če ne bo dosegel vsaj 3%.
Je izgubil moj glas.
Upam pa da bo tvojega pridobil če bo dosegel obljubljeno?
Če pa se bo SD spečal s kavbojcem pa izgubi vso kredibilnost.
Kdo pa je to Ivan Potrc?
Zaradi mene tudi če se bodo pogajali "rdečkarji" samo da bo boljše in bolj pošteno pri nas
To pove čisto vse. SD je izdajalski.
SD ni izdajalski, je le material v rokah raznih Murgelčanov , in v kolikor grejo ( in bodo 100% šli) v koalicijo in zraven še znebijo Pahorja jih čaka ista usoda kot LDS in Zahec. Ne se bat, čez 3 leta se bo itak ustanovila nova leva stranka , sestavljena iz raznoraznih odpadnikov, kot smo že vajeni.
Pahor je pa pošten politik v nepošteni stranki.
Potrč pa se še ne namerava upokojiti?
Obe najmočnejši stranki, bi morali ravnati (predvsem predsednika) politično in v korist vseh. PS+SDS+nekaj drugih glasov pomeni večino za lagodno vladanje, spremembo praga za vstop v parlament - po moje bi moral biti 10%, da se izognemo marginalcem in zdraharjem. Samo na ta način bo vladajoči lahko izpolnil svoj program in obljube - ker ne bo takoj po volitvah odvisen od izsiljevanja kalimerotov.
Še enkrat - posteljita si za naprej in požrita cmok, ter se združita v vladi - pa še en drugega bosta nadzirala pri koritu.
Zaradi mene so po tej spremembi lahko tudi predčasne volitve. Vse bo ceneje, kot popuščati pri vsaki stvari, kot se dogaja sedaj, da nekdo ki dobi 8% (in jaz sem ga volil) izsiljuje, koliko resorjev bo dobil in kdo bo državni finančnik. Ker se zaveda, da brez njega ne gre ne enim ne drugim.
Pusti zgodovino..... Vsak, ki je nepristranski ve da brez partizanov ne bi bilo Jugoslavije. Prav tako pa vsak ve koliko ljudi so po nepotrebnem pobili....
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1
042495397
Ljudje se ne zavedajo da za govorništvom,nastopaštvom, prodaji stoji cela znanost na vsako vprašanje ali obnašanje stranke, dobi stranka tak feedback da te prepriča.
Veliko ljudi sploh ne vidi razlike med realnostjo in obljubam-besede so tako perfektno predstavljene da se spremenijo že v narejeno ali v razumevanje.
Gospod Janković je obljubil drugo leto boljši standard in proti koncu mandata 4% gospodarsko rast... Torej ker si po mojem mnenju čisto pristranski, upam da si boš lahko pogledal v ogledalo ko boš krivil za morebiten neuspeh SDS
http://www.dnevnik.si/novice/slovenija/1
042495397
Domobranci so kakor jaz vem bili kolaborantje, se pravi na zavrženi strani. Na strani strahot, fašizma, sprevržene znanosti.....
Ljudmila, a ti veš kaj se je dogajalo na Jalti, v Teheranu ali Potzdamu. Nikjer se ne omenja domobrancev.
naj jo ustanavljajo raje tisti, ki se z njagovo politiko
ne strinjajo.Pahor svojo stranko ima-to je SD!
korak nazaj je pa g. Žerjal tudi mislil o PS
Slovenska ljudska stranka je ocenila, da je stanje takšno, da preprosto potrebujemo sodelovanje.
Zdaj pa da se ne boma prepirala: poglej v slovar slovenskega jezika kaj pomeni SODELOVANJE . Kmalu boš lahko opazil da lahko sodeluješ tudi če si v opoziciji....
Povedal je da bo podprl ključne stvari - torej to ni sodelovanje.
Izneveru bi se če bi priznal da ni korupcije in da bi bil za dvig DDV KAR JE POVEDAL PRED VOLITVAMI.
Pričamo smo demontaži neposlušnih, neomadeževanih predvsem pa ljudi, ki mislijo s svojo glavo na levi strani.
Rdeči princ mora imeti ob sebi ljudi, ki bodo razumeli njegovo poslanstvo ali pa ne bodo o tem spraševali. Torej, kot je nekdo zapisal '' Danes so dovoljene sanje jutri Vam bo žal''.
oziroma Dobro jutro Slovenija, lahko noč Slovenci.
Se ne strinjam.
Jugoslavija je sicer zapravljala vendar je tudi kupovala.
Slovenija je imela monopol nad Jugoslovanskem trgu, ni bilo konkurence , Slovenija je lahko proizvajala in prodajala.
V zameno je dobila denar,poceni surovine in monopolni trg.
Raj na zemlji za gospodarstvo.
Seveda, Zoki mu je v kavo na sestanke stresel virus za vnetje srednjega ušesa. Samo, da bodo lahko mimo lepega speljali zadevo.
Če je to vrednota. Ne hvala.
Veliko ljudi sploh ne vidi razlike med realnostjo in obljubam-besede so tako perfektno predstavljene da se spremenijo že v narejeno ali v razumevanje.
Borut Pahor je pošten politik ga cenim, zelo primeren za predsednika Slovenije ali zunanjega ministra za premijeja pa žal ni.
V kolikor smatrajo da smer vodenja stranke s strani Pahorja ni primerna imajo zmeraj možnost stranko zapustiti in se priključiti drugi, kjer bodo lahko uresničevali svoje osebne poglede in interese. Neprimerno pa je, da rušijo enotnost stranke zaradi svojih osebnih interesov.
hehe tega ne moreš primerjati.Nisem žalil nobene manjšine ali skupnost.
Akviziterji so naučeni prodajalci ki uspešno prodajajo izdelke vsaj 50% dražji kot so v trgovini.
Govorništvo in prepričevanje imajo naučeno do potankosti.
Ljudje ki kupujejo se da hitro prepričati,teh pa najdemo v vseh slojih in skupinah.
Podobno kot Pahor ki je zelo naučen govornik in nastopač.
Kar ni nič slabega.
Menim pa da so dejanja in opravljeno delo ,bolj važna od govorništva in obljub.
olen
Radovan Žerjav:
Slovenska ljudska stranka je ocenila, da je stanje takšno, da preprosto potrebujemo sodelovanje. Da potrebujemo sodelovanje z vsemi političnimi opcijami in da ni časa za takšne in drugačne delitve,“ „Ubrali smo pot, na kateri smo razmišljali predvsem s svojo glavo, podprli tisto, kar smo ocenili, da je za to državo potrebno in to bomo počeli tudi v prihodnje. Zato, ker sem trdno prepričan, da s prepiri, konflikti, z aferami in vsem, kar je obremenjevalo ta mandat, da ne moremo iti naprej, ker se bomo ponovno ukvarjali sami s seboj,“ opozarja Žerjav. „Tako na levi kot na desni strani moramo pri ključnih točkah, ki so pomembne za to državo, iskati kompromise.“ Predsednika SLS tudi preseneča že vnaprejšnje izključevanje. „Že v samem startu so nekateri napovedali izključevanje in so rekli: S to stranko pa ne bomo sodelovali. To je nedopustno,“ je kritičen Žerjav, ki poziva politične stranke, da pri zadevah, ki so pomembne za skupno dobro, stopijo korak nazaj: „da bo delo v naslednjem parlamentu boljše, predvsem pa bolj učinkovito in bolj produktivno.“ „Seveda bo sodelovanje po moji oceni z nam programsko sorodnimi strankami zagotovo lažje in ga bomo lažje sklenili kot z marsikom drugim, ampak tukaj ne bi kar apriori dejal, da pa je sodelovanje s komerkoli drugim absolutno nemogoče in da ga popolnoma zavračam.“
Lep dan še naprej.
v opoziciji pod SDS? Zakaj želite nekomu slabo
spanje?Zakaj naj bi iz SD pobegnil Židan?Zakaj želimo
drugim le slabo'?Dobra opozicija je potrebna vsaki vladi
Je pa tudi možna izbira-altrnativa vsem obstoječim
ali novoformiranim vladam, na vsakokratnih volitvah.
SD zagotovo ne bi bila slaba opozicija,saj je vse slabo
občutila na svoji, lastni koži.Prepričana pa sem, da
se bo SD ravno v opoziciji ponovno priključijlo mnogo
novih volilcev (pa tudi starih), če jih bo Pahor še hotel....
Tako bo preostali del stranke SD sprejelo tisto, kar Pahor ne bi. Na tak način ne bomo prišli nikamor.
Vsi vemo na čim temelji sodobni svet: se pravi na zmagi zaveznikov nad nacizmom in fašizmom. Tudi skoraj 70 let potem ne more imeti sodobna evropska stranka temelj v nacionalsocializmu. Oprostite, domobranstvo je bilo ravno to. Res je tudi druga stran je povzročila veliko gorja, vendar je bila na pravi strani.
Kakor vem Merklove krščanske demokrate ne sestavljajo bivši pripadniki SS-a iz emigracije v Argentini. Kaj podobnega se lahko sam še na Hrvaškem zgodi, ko bo prišel kakšen Paveličev potomec nazaj.
Kot politik je presedel na neizpostavljenih mestih kjer se je opazila le njegova priljudnost in smisel za komunikacijo.
Ko pa je bilo potrebno pokazati funkcionalnost, organizacijske in menažerske veščine je pa delal napako za napako. Rezultat njegovega dela je slab. Je pa res da je delal v izredno slabih okoliščinah, če bi delal v času konjukture bi bil vtis mnogo boljši, rezultat pa enako slab kot pri JJ.
Pejte stran od ljudi ki vas niso vredni in vas izdajajo!
Sočustvujem, res. Škoda vas je ... Ne bi vam zamerila če bi prestopil kam drugam al pa postal nepovezan poslanec. Kako jih lahko sploh še gledate?
Potrč pa naj si le vzame čas zase in prepusti vodenje mlajšim napredno mislečim, takim ki jim je kaj za to državo, takim ki znajo ali pa si vsaj želijo misliti s svojo glavo. Komunizem ?nehite že s tem! Dovolj je bilo. Penzijonist v penzije!
Posebej če bo ta končal na Dobu.
Ne sekiraj se, ker ne bo konkretnega odgovora: so si pa nekateri zapomnili očitno sam en stavek: nekaj govori drugo pa dela :)
Tudi mene zelo zanima KAJ KONKRETNO Žerjav "govori in drugo dela", kot ga obtožuješ ti.
Nekaj primerov kaj je rekel in kaj potem drugače naredil, prosim?
To o njih pove vse.
A brez skrbi. V Sloveniji že dolgo nismo vsi enakopravni. Nič se vam ne bo zgodilo. Kar zmerjajte veselo naprej.
Pahor je priljubljen pri populaciji ki kupuje od akviziterjev.
Pri razgledani pa nima pogojev več.
Tebe bi pa morali najeti, ker si najbolj strokoven.....Potem najbogatejšega Slovenca g. Česka ne šteješ za razgledanega
Precenjuješ Pahorja.(Včasih je bil barbika?)
Ljudje so Pahorja prebrali,je odličen govorec obljubi med in mleko ali ti proda trpljenje na zelo privlačen državniški način.Celo strokovnjaka je najel iz ZDA ki gaje naučil kako vodit kampanje .
Skratka veliko lepih,odgovornih besed.Dejanja?
Zelo nerodna ali jih sploh ni.
Pahor je priljubljen pri populaciji ki kupuje od akviziterjev.
Pri razgledani pa nima pogojev več.
Ne vem nisi slišal kaj je obljubljal pred volitvam?
Da bo delal konstruktivno in v dobro državi,da so časi resni.
Nato je dobil od zgoraj navodila.
Preobrat za 180.
Hehe to da se zdaj izogiba in manipulira in trguje ni v dobro državi.
Zdrav razum ti pove da se moraš natančno dogovorit o koalicijski pogodbi. Najslabše je da je nekdo na silo pritisnjen v vlado potem pa pride do teh razhajanjih ki smo jih vidli v zadnjih treh letah.... Osebno misli da je bolše da je vlada en teden kasneje in da natančno definirajo koalicijsko pogodbo.... Sestava vlade ni pridite sem zmenli se bomo pa potem. Razen če te fascinirajo časi komunizma ko je imela glavno besedo samo ena stranka....
Pa da ne bo pomote vlada bo: PS-SD-LGV-DESUS.......Ampak treba se je natančno dogovorit....
Moti me pa da pri SD- Pahorja postavljajo na stran.... SD BREZ Pahorja je kinder jajček brez igračke.... Škoda mi je tudi da Pahorja ne želijo v vladi bil bi pa najboljši zunanji minister
Kako smešno! Koristoljubna elita iz vrst bivših komunistov Pahorja njaprej podpre, potem sesuje njegovo vlado in njega osebno, zdaj pa ga silijo v novo vlado z Jankovičem heee... Pa menda ja ne mislijo, da smo Slovenci tako bedasti, da tega ne bi prepoznali.
afere, goljufije, prevare, izsiljevanja.... to ni moderna levica. V sloveniji smo postavili na oblast prav tisti pohlep, ki je kapitalizem pripeljal v krizo.
pahor vztrajaj in ostani načeln. Edina prava pot je, da leva stranka podpre potrebne reforme, ki dolgoročno pomagajo delavcu in kmetu in si pri tem ne umaže rok s klanjanjem turbokapitalistu janoviću.
pahor, raje odstopi, kot pa do boš kriv za propad in anektiranje SDja Jankoviću.
Ti živiš 20 let nazaj in spodbujaš tisto kar se ne sme.
Zdaj pa zares, kaj Žerjav govori drugo pa dela? Da preberem cenjeni komentar.
stranki-Zares in LDS. Zato pa sta tudi obe potonili kot
Titanik. Sam Pahor pa je ostal in se boril kot lev in tudi
dosegel, glede vsega kar se mu je dogajalo, zavidanja
vreden rezultat na volitvah. Trudil se je žal za te, ki
mu sedaj najbolj zabijajo nož v hrbet.Tisti, ki si želijo
k Jankoviću, naj gredo svojo pot..SD, ki pa ima dobrega
vodjo, pa naj bo za kratko v opoziciji. S tem bo pridobila
nazaj vso verodostojnost in bo kmalu, zelo kmalu, spet
ena od vodilnih slovenskih zelo pomembnih strank!
G.Pahor, želim vam hitro okrevanje in veliko moči.
Pahor ima fantastičen timing za bolezen...želim dobro okrevanje.
Zdrav razm pove da mora SD v vlado.
Bodo zelo profitiral,ker bodo dokazali odgovornost.
Žerjav se bo z SLS lahko poslovil naslednjih volitev končal bo kot Podobniki.
Nekaj govori ,drugo dela.Tako se ne dela v dobro državi.
Virant bo v koaliciji ker zato so šli na volitve da bodo kaj spremenili,sedaj imajo možnost.Razlike tudi niso tako hude.
Vlada mora biti čimprej res pa da se morajo veliko pogovarjat da ne bo potem tak da je bil kdo potisnjen noter ker pol se bodo kregali....
upam, da je Borut dovolj moder, da ve, da je prišel čas . . . . to say godbye . . . . .
Sedaj ko pa ima Pahor pomisleke glede sodelovanje z Jankovičem, je pa za zamenjat. Upam, da se bo Pahor fajtal, zmagal nato pa zamenjal vso to komunistično svojat v svojih vrstah. Šele potem bo SD končno postala normalna, evropska predstavnica levice. Do takrat pa so samo združba koritnikov in kleptomanov.
To pove čisto vse. SD je izdajalski.