Tudi električni jeep avenger se je odlično znašel na neutrjenih poteh, kar so potrdili bralci Avtomobilnosti, ki so ga lahko preskusili, potrdili. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
Tudi električni jeep avenger se je odlično znašel na neutrjenih poteh, kar so potrdili bralci Avtomobilnosti, ki so ga lahko preskusili, potrdili. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Čeprav je to prvi električni jeep, je zelo zanimiva avengerjeva oblika. Je ravno prav majhen, da je uporaben tudi v mestni gneči, po drugi strani pa je vseeno čistokrvni jeep.

Njegovi oblikovalci so se potrudili, da so ohranili oblikovne detajle, ki dajo takoj jasno vedeti, iz katere tovarne avenger prihaja. Z njim se brez težav zapeljete tudi na neutrjeno podlago ali makadam. Terensko vožnjo zagotavlja dovolj velika 209-milimetrska oddaljenost dna od tal, tudi dno je zaščiteno. V korist sposobnosti na terenu v kombinaciji z zelo kratkimi previsi dodatno priča prehodni kot 20 stopinj ter izstopni kot 32 stopinj. Tehnologija Selec-Terrain in Hill Descent Control mu namreč omogočata zelo stabilno in suvereno vožnjo v dežju, snegu in na spolzkih tleh.

Na asfalt in nato še na terensko podlago

Zato smo tokrat bralce v rubriki Avtomobilnosti povabili za volan mestnega malčka, ki je aktualni Evropski avto leta in je prilagojen umazanim cestam. Ampak blato na avengerju kljub temu ni obvezno.
Preden smo avtomobile umazali, smo preskusili, kako se avenger izkaže na asfaltu. Z vklopljenim programom sport. Čeprav je trenutno na voljo le s pogonom na eni pogonski osi, je bralce prepričal predvsem z lego na zavitih cestah iz Ljubljane proti Slivnici in tudi s pospeški.

V notranjskem krajinskem parku smo se z električnimi avengerji vozili izključno po cestah, na katerih piše: Vožnja na lastno odgovornost. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič
V notranjskem krajinskem parku smo se z električnimi avengerji vozili izključno po cestah, na katerih piše: Vožnja na lastno odgovornost. Foto: MMC RTV SLO/Luka Gregorič

Električni avtomobili so po pravilu veliki in težki, avenger pa preseneča z nizko maso in lahkotnostjo v vožnji, pravijo sogovorniki, ki so ga prvič preizkusili. Ko so naštevali prednosti avegerja pred kompaktnimi mestnimi križanci, je bila med njimi tudi prostorna notranjost. Eden od visokoraslih bralcev, ki so ga preizkušali, je dejal, da je bistveno bolj prostoren od mestnih križancev z motorji na notranje zgorevanje, ki jih je imel priložnost preizkusiti.

Terenskim zanesenjakom Jeep sporoča, da bo tudi avenger naknadno dobil štirikolesni pogon. Med našimi bralci so bili tudi pravi terenski strokovnjaki. Kaj so povedali, pa v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost.