Za malo corso bi lahko zapisali, da ima vse, kar imajo veliki. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Za malo corso bi lahko zapisali, da ima vse, kar imajo veliki. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Opel je leta 2006 prišel na idejo, kako privabiti mlade kupce vozil. Corso je povezal s Cmoncom. Z malo prikaznijo v obliki igrače. Cmon je sicer kratica za "Cool Mini or Not". Gre za idejo singapurske ekipe, ki je leta 2001 zasnovala spletno platformo, kamor so lahko različni domači umetniki naložili svoje ideje, da so jih lahko uporabniki pokomentirali. To so bili na neki način in zametki tega, kar danes počnejo najstniki, ko na primer kreirajo svoje lastne karakterje za virtualni svet.

Singapurci, ki danes izdelujejo namizne igre, pri katerih spodbujajo strateško razmišljanje, prodajajo pa tudi pač igrače, so bili pred časom. Ampak, kaj ima to veze z Oplom? Cmonca sem hčerki prinesel iz predstavitve corse leta 2006 – bila je v Dresdnu, v Nemčiji. Moja prvorojenka se je takrat komaj rodila, s Cmoncem pa se ni prav rada igrala. Kar malce strašljiv ji je bil. Potem pa mu je slekla napleten pulover in se je z njim igrala.

Corsa je prvi opel z 48-voltno hibridno tehnologijo, in sicer v kombinaciji z 1,2-litrskim turbobencinskim trivaljnikom. Ta se je na naši vožnji izkazal za zelo živahnega. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Corsa je prvi opel z 48-voltno hibridno tehnologijo, in sicer v kombinaciji z 1,2-litrskim turbobencinskim trivaljnikom. Ta se je na naši vožnji izkazal za zelo živahnega. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Danes, po osemnajstih letih, to igračko na ebayu dobite za nekaj evrov. Torej v veliki izgubi nismo. Opel je te Cmonce ustvaril kot del marketinške kampanje za takratno corso. Pri tem seveda ne vemo, kolikšen uspeh so dosegli, je pa dejstvo, da je bila tista corsa videti odlično. Bila je zgodba o uspehu, saj so jo prodali v 2,8 milijona enotah. To je bila tista corsa, ki je imela prtljažnik za kolesa spravljenega kar v zadnjem odbijaču. Odlična zamisel, ki bi morala danes, ko toliko govorimo o multimodalnosti, zažigati.

Ima vse, kar imajo veliki

Vendar pa danes pišemo o prenovljeni corsi, ki nosi oznako F. Gre torej za šesto generacijo. In glavna novost je vizor. Z z-jem, ne kot senčnik. Ta maska izhaja iz legendarne mante iz leta 1970. In kaj je tisto, kar ju druži? Tako manta kot vsi današnji opli imajo povsem ravno masko in v črni barvi. Na električnih avtih povsem zaprto. Maska je zaprta tudi na tej klasično bencinsko gnani corsi. Ima tudi črno streho, tudi ta je mantina. Novi so žarometi, matrični.

Od leta 1982 je Opel izdelal že šest generacij corse. Prodal jih je že več kot 15 milijonov. Corsa je vsak tretji avtomobil, ki pripelje iz Oplovih tovarn. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Od leta 1982 je Opel izdelal že šest generacij corse. Prodal jih je že več kot 15 milijonov. Corsa je vsak tretji avtomobil, ki pripelje iz Oplovih tovarn. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Tudi to je ena od Oplovih posebnosti, tako kot AGR sedeži, kar je oznaka, da so jih odobrili ortopedi. Oboje že vrsto let poznamo v Oplovih vozilih in jih najdete tudi v najmanjšem in najcenejšem modelu – corsi.

Po prenovi je v corsi nova tudi prestavna ročica, zdaj je minimalistična kot pri astri. Najbolj pa nas je mestna kombilimuzina prepričala med vožnjo. V kombinaciji z avtomatskim menjalnikom je lahkotna, živahna in krasna. Corsa nasploh velja za enega najbolj legendarnih in dolgoživih modelov ta hip na avtomobilski sceni. Zato predlagamo, da se vrnemo 42 let nazaj. V Avtomobilnosti smo prvo corso zapeljali po jadranski magistrali.