Daleč najuspešnejši po prodaji na Norveškem je bil leta 2023 Teslin model Y, ki je imel decembra na Norveškem 1366 novih registracij, v celotnem letu pa 23.085. Sledijo mu VW ID.4 s kumulativnimi 6614 novimi registracijami v tem letu, škoda enyaq s 5740 novimi registracijami in toyota bZ4X s 5395 novimi registracijami. Foto: MMC RTV SLO/Sebastjan Plevnjak
Daleč najuspešnejši po prodaji na Norveškem je bil leta 2023 Teslin model Y, ki je imel decembra na Norveškem 1366 novih registracij, v celotnem letu pa 23.085. Sledijo mu VW ID.4 s kumulativnimi 6614 novimi registracijami v tem letu, škoda enyaq s 5740 novimi registracijami in toyota bZ4X s 5395 novimi registracijami. Foto: MMC RTV SLO/Sebastjan Plevnjak

Devet od desetih novih taksivozil, kupljenih na Norveškem lani, je bilo električnih, piše norveški spletni portal elbil.no.

V Bergnu in Stavangerju so bili leta 2023 vsi novi taksiji električni avtomobili. V Trondheimu je bil delež novih taksijev, ki so bili električni, 97 odstotkov, medtem ko je bil v prestolnici Oslo delež novih električnih taksijev 90 odstotkov. Ti podatki prihajajo iz Norveške uprave za javne ceste.

Ozadje velikega števila norveških registracij na tem območju je, da so številne okrožne uprave določile roke, do katerih morajo biti taksiji električni za pridobitev licence. Kot pišejo norveški mediji, so nekateri taksisti še vedno zaskrbljeni glede razpoložljivosti zadostnih zmogljivosti za polnjenje baterij električnih vozil.

Če seštejemo zasebne in komercialne registracije, je bilo leta 2023 na Norveškem registriranih skupno 104.590 novih električnih avtomobilov, čeprav je prodaja električnih avtomobilov decembra nekoliko upadla. V zadnjih dvanajstih mesecih so povsem električni avtomobili predstavljali 82,4 odstotka vseh registracij novih avtomobilov na Norveškem.