Dokker je zanimiva možnost izbire za vse, ki si želijo novo vozilo brez pretiranega razvajanja. Foto: M. Kr.
Dokker je zanimiva možnost izbire za vse, ki si želijo novo vozilo brez pretiranega razvajanja. Foto: M. Kr.

Glede na značilnosti se lahko dokker brez težav znajde v družinski vlogi, dokker van pa je seveda namenjen gospodarski dejavnosti. Petsedežna različica dokkerja, izhaja iz skupne avtomobilske platforme, ki jo deli z modelom lodgy.

Poleg Renaultove tehnologije tudi petsedežni dokker ponuja veliko uporabnega prostora, ki ga lahko zasedejo potniki z veliko prtljage ali delovna ekipa s še več orodja ali tovora v osnovnem ali povečanem prtljažniku na račun zloženih zadnjih sedežev. V 4.363 milimetrov dolgem avtomobilu je namreč prtljagi oziroma tovoru namenjeno 800 kubičnih decimetrov prostora, z zloženimi sedeži pa kar 3.000.

Pri potniški različici ponujajo izbiro med dvema ravnema opreme in štirimi motorji. Bencinski par sestavljata 1,6-litrski motor z močjo 60,5 kilovata (82 KM) in motor 1,2 TCe z močjo 84 kilovatov (115 KM). Dizelski par pa predstavljata dva motorja dCi, šibkejši z močjo 55 kilovatov (75 KM) in močnejši s 66 kilovati (90 KM).

Malce manj izbire pogonskih agregatov imajo kupci dostavniške različice, saj je v ponudbi le šibkejši izmed dveh bencinskih motorjev. Seveda pa lahko v klasični furgonski tovorni zadek naložijo več tovora. S trdno kovinsko steno za sedežema je v zadku 3.300 kubičnih decimetrov prostora, če je namesto fiksne stene nameščena pregibna mreža, pa se prostornina poveča do 3.900 kubičnih decimetrov. Nosilnost različice s prvo stopnjo opreme je 600 kilogramov, z drugo pa 750 kilogramov. Za najcenejšega dokkerja je treba v Sloveniji odšteti po ceniku 9.000 evrov, za najcenejšo različico van pa 7.440 evrov.