Za proizvodnjo novega crafterja so v poljskem mestu Wrzesnia postavili povsem novo tovarno, ki se razteza na površini 220 ha, kar ustreza približno 300 nogometnim igriščem. Ko bo tovarna Wrzesnia delala s polno kapaciteto, bo v njej zaposlenih več kot 3.000 delavcev. Foto: Volkswagen
Za proizvodnjo novega crafterja so v poljskem mestu Wrzesnia postavili povsem novo tovarno, ki se razteza na površini 220 ha, kar ustreza približno 300 nogometnim igriščem. Ko bo tovarna Wrzesnia delala s polno kapaciteto, bo v njej zaposlenih več kot 3.000 delavcev. Foto: Volkswagen

Novi crafter bo uradno razkrit jeseni letos. Pri Volkswagnu pa so že pokazali uradne slike in podatke o drugi generaciji velikega dostavnika, ki ga bodo proizvajali v popolnoma novi tovarni na Poljskem.

Novi crafter bo na trgu konkuriral modelom ford transit, fiat ducato in mercedes sprinter. Zdaj nima nič več skupnega z Mercedesom sprinterjem, s katerim si je v prvi generaciji delil plaftormo.
Zdaj je narejen na popolnoma novi platformi, ki je omogočila vgradnjo številnih novih tehnologij. Novi crafter je podedoval značilno masko Volkswagnovih gospodarskih vozil, transporterja in caddyja.
Glede na model karoserije so na voljo do tri različne dolžine in višine strehe vozila. Kakšna je prostornina tovornega dela pri VW-ju še niso razkrili, so pa poudarili, da so zagotovili idealno razmerje med tovornim prostorom in zunanjimi merami. Veliko dela je bilo narejenega v zračnih predorih, saj je količnik zračnega upora le 0,33.

Novi dvolitrski dizel TDI
Posebej zanj je bil razvit 2,0-litrski turbodizelski motor TDI, ki je na voljo v štirih različno močnih izvedbah: 75 kilovatov moči, 90 kilovatov moči, 103 kilovate moči, oziroma BiTurbo-TDI s 130 kilovatov moči. Na izbiro je pogon na sprednji ali zadnji kolesi ter tudi štirikolesni pogon "4motion". Izbirati je mogoče med ročnim in samodejnim menjalnikom.
Največja novost je nabor asistenčnih sistemov. Crafter ima prvi v razredu velikih dostavnikov elektromehansko krmiljenje in omogoča realizacijo veliko aktivnih asistenčnih sistemov, kot so ESP s funkcijo stabiliziranja prikolice, samodejno uravnavanje razdalje (ACC), funkcija večnaletnega zaviranja, opcijska asistenca za bočni veter, asistenca za manevriranje s prikolico. Med opozorilnimi sistemi so še kamera za vzvratno vožnjo, parkirni sistem in asistenca za odparkiranje (Rear Traffic Alert), led žarometi, funkcija statičnih smerno prilagodljivih luči ter samodejni vklop in izklop dolgih luči.