Fordova lahka gospodarska vozila bodo oblikovno bližje osebnim vozilom znamke. Foto: Ford
Fordova lahka gospodarska vozila bodo oblikovno bližje osebnim vozilom znamke. Foto: Ford

Oblikovno bodo očitno tudi Fordova lahka gospodarska vozila bolj sledila smernicam, ki so jih začrtali pri osebnih avtomobilih. Pri prototipu, ki ga bodo predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi, bo to toliko izraziteje, saj gre za različico, namenjeno prevozu oseb. Oprema v potniški kabini je po zagotovilu konstruktorjev povsem primerljiva s tisto pri osebnih avtomobilih, pester pa je tudi nabor najnovejših tehnološko naprednih sistemov.

Poleg tehnologije econetic, s tem nazivom označujejo sveženj ukrepov za zmanjšanje izpustov ogljikovega dioksida, vključno s sistemom auto-start-stop, so predvideli še vgradnjo sistema za glasovno upravljanje in povezovanje različnih naprav v vozilu, sistema za klic ob morebitni prometni nesreči, naprednejše generacije varnostnih mehov in pasov, kamere za pogled nazaj, opozorilnika na nenamerno zapuščanje voznega pasu ter nadzora nad voznikovo zbranostjo.

Vse tehnične podrobnosti serijskega naslednika, ki bo sledil prototipu, sicer še niso znane, je pa že znano, da je tourneo custom znanilec nove družine Fordovih vozil za prevoz oseb in enotonskih dostavnikov, ki bodo na prodaj v Evropi in Aziji, ne pa v Severni Ameriki. Za pogon so predvideli izpeljanke 2,2-litrskega dizelskega motorja z različnimi zmogljivostmi, v ponudbi pa naj bi bile različice vozila z dvema medosnima razdaljama.

Prav tako pa prototip naznanja prihod večjih sorodnikov, predviden za konec leta 2012, ki bodo na prodaj v Evropi, Aziji in Severni Ameriki.