Poleg velike povezljivosti s pametnimi telefoni, je posebnost multimedijskega sistema prilagajanje grafičnih rešitev željam potnikov, ki lahko izberejo tudi svojo najljubšo barvo osvetlitve potovalnega prostora. Foto: Volkswagen
Poleg velike povezljivosti s pametnimi telefoni, je posebnost multimedijskega sistema prilagajanje grafičnih rešitev željam potnikov, ki lahko izberejo tudi svojo najljubšo barvo osvetlitve potovalnega prostora. Foto: Volkswagen

Volkswagen v Las Vegasu na Sejmu zabavne elektronike (CES) razstavlja koncept golfa R touch z dvolitrskim turbomotorjem, ki ponuja vpogled v notranjo arhitekturo prihodnjih VW-vozil.
Potovalni prostor v konceptu sloni na standardni, kobilimuzinski različici Volkswagnovega golfa z vgrajeno naslednjo stopnjo naprednega multimedijskega sistema.
Ukazovanje z gestami
Multimedijski sistem je sestavljen iz treh ločenih zaslonov, osrednji meri 12,8-palca in med drugim ponuja tudi povezavo ter brskanje po spletu. Pod njim je 8-palčni zaslon na dotik, s katerim se med drugim upravlja s klimatskim sistemom, in tretji, 12,3-palčni digitalni zaslon, nameščen za volanom, na katerem se med drugim prikazujejo merilniki hitrosti in vrtljajev, pa tudi podatki navigacijskega sistema.

S kretnjami rok je mogoče odpreti ali zapreti strešno okno, s podobnimi kretnjami bosta lahko potnika spredaj nastavljala položaj sedeža ali upravljala klimatsko napravo. Pri Volkswagnu pravijo, da bo vožnja tako varnejša.
Parkiranje brez voznika
Nov dodatek je 3D-kamera in pametni parkirni sistem. Kamera, nameščena na spodnjem delu vzvratnega ogledala, sama poišče prazen parkirni prostor, tehnologija pa bo pozneje nadgrajena s sistemom, ko vozniku med iskanjem parkirnega mesta in parkiranja ne bo treba več sedeti v avtomobilu. Ko bo voznik končal opravke, bo preprosto, s pomočjo ukaza na mobilni napravi, poklical avtomobil, ki ga bo prišel iskat na dogovorjeno mesto.

Pri Volkswagnu navajajo, da lahko omenjene sisteme in funkcije pričakujemo že pred letom 2020.