Hyundai i20 coupe so dizajnirali in razvili v Hyundaijevem evropskem centru v Rüsselsheimu, proizvajali pa ga bodo v tovarni v Izmitu v Turčiji. Foto: Hyundai
Hyundai i20 coupe so dizajnirali in razvili v Hyundaijevem evropskem centru v Rüsselsheimu, proizvajali pa ga bodo v tovarni v Izmitu v Turčiji. Foto: Hyundai

Hyundai je oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu predstavil novo generacijo modela i20. Petvratni izvedenki bo sledil trivratni model i20 coupe. Prve fotografije so že na ogled.
Hyundai je v B-segmentu vozil prvič predstavil trivratni model, ki je v primerjavi s petvratno kombilimuzino oblikovno bolj izrazit in dinamičen. Pri Hyundaiju želijo z njim loviti mlajše kupce.
Veliko sprememb zunanjosti
V primerjavi s klasičnim i20, ki je s petimi vrati bolj praktičen, so pri kupeju spremenili veliko. Spremembe so od stebrička A do B in C. Drugačni so odbijači, prednja maska ima bolj izrazito zračno režo, nov je strešni spojler na zadku, večja sta žarometa zadaj, postavljen je na 17-palčna platišča. Prtljažnik s 336 litri prostornine ostaja praktičen. Novost je unikatna oranžna barva potovalne kabine, ostalo je enako kot pri kombilimuzini.

Motorji zadovoljujejo emisijske standarde Euro6. Na izbiro bodo bencinski in dizelski pogonski agregati z močjo od 62 kilovatov do 73,5 kilovata. Menjalnika bosta dva, oba ročna, s petimi oziroma šestimi prestavami.
i30 turbo, prenova za i30 in i40
Hyundai je predstavil tudi prenovljena modela i30 in i40. Pri i30 je najbolj spremenjen prednji del vozila z drugačno masko in bolj vpadljivimi odbijači, novimi platišči in barvami karoserije. Enako velja za večji model i40, ki so mu med drugim vgradili sistem advanced traction cornering control (ATCC), ki stalno analizira podatke, kot sta hitrosti in kot obračanja volana, ter optimalno prilagaja navor na posamezno kolo. Nov je TFT-ekran in navigacijski sitem.
Več pozornosti je deležna različica i30 turbo, ki jo bodo ponujali s tremi in petimi vrati. i30 turbo poganja 1,6-litrski turbobencinski agregat s 137 kilovatov moči. Menjalnik je ročni šeststopenjski. Pospešek od 0 do 100 km/h je osem sekund, največja hitrost pa 219 km/h. Vzmetenje je prilagojeno bolj športni vožnji, nadeli so mu 18-palčna platišča, biksenonska svetila, zunanjost je s pomočjo dodanih elementov bolj aerodinamična in vpadljiva, nov je športni izpušni sistem z dvema izpušnima cevema, za boljšo vozno izkušnjo so dodali športne sedeže, športne pedalke ...