Podatki o prodaji pnevmatik kažejo, da se v Sloveniji zelo veliko voznikov tudi poleti vozi z zimskimi pnevmatikami. Povprašali smo, kaj se s pnevmatiko, ki je prilagojena nizkim temperaturam, dogaja pri visokih.

Z inženirji smo poklepetali o izzivih, s katerimi se spopadajo, ko želijo zasnovati gumo, ki se bo kar najbolje obnesla v vseh mogočih voznih razmerah.

S pnevmatikami je neločljivo povezana zavorna pot, ta pa na reakcijski čas. Tega telefoniranje med vožnjo močno podaljša. Ker si odrasli tega nikakor nočemo dopovedati, so trije osnovnošolci iz Gornjega Grada pripravili odlično seminarsko nalogo. Napisali so jo v nam odraslim razumljivem jeziku, z meritvami in podatki.

V Avtopediji tokrat razlagamo, kako deluje sistem merjenja tlaka v pnevmatikah, torej sistem, ki bo od novembra naprej v vseh novih vozilih obvezen. Tudi v preizkušenih dveh, mestnem hyundaiu i10 in družinskem sedemsedežniku kii carens.


K ogledu Avtomobilnosti vas vabimo vsak torek ob 20.50 na TV SLO 2 in vsako soboto ob 12.15 na TV SLO 1.

Obiskovalci MMC-ja si boste lahko oddajo predpremierno ogledali že dve uri pred oddajo, vse prispevke iz oddaje pa bomo med tednom objavili tudi v obliki spletnih prispevkov.

Oddajo pripravljata Andrej Brglez in Miha Merljak, ki sta dolgoletna poznavalca avtomobilizma ter avtorja številnih medijskih in prometno preventivnih dogodkov. Oddajo vodi David Urankar.

Letni čas in z njim povezane vremenske razmere vplivajo na učinkovitost in obrabo pnevmatik. Foto: Avtomobilnost
Zasnova pnevmatik lahko močno vpliva na njihovo učinkovitost v različnih vremenskih razmerah. Foto: Avtomobilnost
Trije osnovnošolci so v seminarski nalogi razumljivo razložili, zakaj je telefoniranje med vožnjo nevarno. Foto: Avtomobilnost
Na preizkusu smo imeli uporabnega mestnega malčka hyundai i10. Foto: Avtomobilnost