Srednje močni razred športnikov dobiva hudega konkurenta. Foto: Audi
Srednje močni razred športnikov dobiva hudega konkurenta. Foto: Audi

Avtomobil uporablja podvozje hišnega sorodnika lamborghinija gallarda, 4,2-litrski osemvaljnik pa razvije moč 309 kW (420 konjskih sil).

To pri 430 Nm navora v širokem razponu med 4.500 in 6.000 obrati zadostuje, da se vsa štiri gnana kolesa poženejo do hitrosti 301 kilometer na uro. Do 100 km/h naj bi vozilo po ne ravno novih podatkih potrebovalo 4,6 sekunde. Da audi ostane na cesti, skrbi elektronika, izposojena z dirkališč, pa tudi pnevmatike dimenzij 235/40 spredaj in 285/35 zadaj na 18-palčnih platiščih.

Konkurente, kot so BMW M6, porsche 911 in aston martin vantage, bo skušal premagati z drzno obliko in dirkaškimi voznimi lastnostmi, h katerim pripomore tudi sredinsko nameščen motor zadaj, kar omogoča boljše težišče. Poglede bo športnik pritegnil z zverinsko oblikovanimi lučmi, ki jih bodo obkrožale diode LED. Diode bodo nameščene tudi v smernikih. Športna notranjnost je podrejena dirkaškim užitkom za voznika, kar potrjuje proti vozniku obrnjena osrednja konzola. Volanski obroč je na spodnjem delu porezan, kar med drugim omogoča lažje izstopanje iz vozila. K še boljšemu počutju bo prispeval vrhunski zvočni Bang & Olufsen sistem. Največja moč? 465 vatov.

R8, za katerega bo glede na opremo potrebno odšteti med 80.000 in 100.000 dolarji, bo na evropske ceste zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta.

Lamborghinijevo podvozje bo skrbelo za brezskrbno pretiravanje v ovinkih. Foto: Audi
Drzno oblikovan sprednji del. Foto: Audi
Glavne luči so obrobljene z diodami, te pa lahko za primerno doplačilo tudi povsem nadomestijo ksenonske žarnice. Foto: Audi
Zadek vozila je športno napihnjen. Foto: Audi
Audi si od prvega modela v tem razredu veliko obeta. Foto: Audi
Okolica motorja, ki se skriva pod stekleno streho po vzoru ferrarijev, je germansko čista. Foto: Audi
Volan je spodaj pristrižen, stopalke so iz aluminija. Foto: Audi
Avtomatska različica menjalnika pozna športni način delovanja, ki iz motorja iztisne vse, kar ta premore. In tega ni malo. Foto: Audi
V novi tovarni v Neckewrsulmu bodo posebej izučeni Audijevi delavci naredili največ 15 vozil na dan. Foto: Audi