Obdobje osemvaljnih motorjev se pri Maseratiju končuje. Foto: Maserati
Obdobje osemvaljnih motorjev se pri Maseratiju končuje. Foto: Maserati

S prelomom leta se obdobje osemvaljnih motorjev pri Maseratiju končuje. Več kot šest desetletij so bili motorji V8 (in njihov značilni zvok) tipična značilnost številnih Maseratijevih modelov. Zdaj stavijo na motorje nettuno V6, v prihodnosti pa bodo prevladovali popolnoma električnih maseratiji. Pri Maseratiji se bodo osemvaljnim motorjem poklonili z dvema posebnima različicama: ghibli 334 ultima in levante V8 ultima. Oba poganjata twin-turbo V8 motorja s 427 kW (580 KM). Oba sta na voljo v omejenih serijah in končujeta obdobje Maseratijevih osemvaljnikov.

Obdobje V8 se je pri Maseratiju začelo leta 1959 s 5000 GT scià di persia, leta 1963 je sledil quattroporte, prvi Maserati z motorjem V8, ki je bil izdelan v velikem številu. Osemvaljniki so bili zgodba o uspehu. Od leta 1959 je Maserati izdelal več kot 100.000 avtomobilov z osemvaljnimi motorji.

Italijani imajo trenutno v svoji ponudbi limuzino quattroporte, poslovno športno limuzino ghibli ter dva športna terenca levante in novi grecale. Modelsko paleto dopolnjujeta superšportni avtomobil MC20 in odprta različica MC20 Cielo – z motorjem nettuno V6. GranTurismo folgore pa bo prvi popolnoma električni avtomobil v Maseratijevi zgodovini. Do leta 2025 bodo vsi modeli tradicionalnega italijanskega podjetja na voljo v popolnoma električni različici. Celotna paleta modelov naj bi bila do leta 2030 izključno električna.