Mercedes-Benz GLE in GLC kljub novemu načinu označevanja nadaljujeta bogato tradicijo pri ponudbi SUV-jev. Foto: M. Kr.
Mercedes-Benz GLE in GLC kljub novemu načinu označevanja nadaljujeta bogato tradicijo pri ponudbi SUV-jev. Foto: M. Kr.

Oba novinca se na slovenskem trgu predstavljata z poenotenim sistemom označevanja, s katerim želi Mercedes-Benz med drugim olajšati razvrščanje ponudbe modelov med SUV-ji, ki so že dolgo časa pomemben del ponudbe izdelovalca prestižnežev iz Stuttgarta.

Robatejši sorodnik razreda C
GLC tako nadaljuje pot modela GLK, a ima z zadnjim že na pogled bolj malo skupnega. Zunanji podobi, ki je ena izmed temeljnih adutov ponudbe, je znova dal pečat Robert Lešnik, pri vsebini pa so po besedah predstavnikov znamke sledili še ostalim temeljnim vrednotam, kar pomeni visoko kakovost materialov in izdelave, udobje za voznika in sopotnike ter napredno tehniko s poudarkom na varnosti.

Kljub temu, da ima GLC dovolj jasen značaj SUV-ja, pa v potniški kabini ponuja prostorsko nadgrajeno udobje limuzine razreda C, kar med drugim pomeni tudi izdaten nabor različne opreme namenjene udobju med vožnjo in tako rekoč celotno ponudbo asistenčnih sistemov, med katerimi jih je nekaj uvrščenih že v serijski paket, ostali pa so na voljo za doplačilo.

Na slovenskem trgu je mogoče zaenkrat izbrati dve različici z dizelskima motorjema in eno z bencinskim, vse tri imajo štirikolesni pogon in samodejni menjalnik.Za najcenejšo med njimi GLC 220 d 4MATIC je trenba po ceniku odšteti 46.600 evrov.

Naslednik prestižneža ML
Cene za GLC-jevega večjega sorodnika z oznako GLE, se razumljivo začenjajo precej višje, pri 58.990 evrih za GLE 250 d 4MATIC. Naslednik modela ML ponuja tudi nekaj več možnosti izbire med motornimi različicami, poleg dveh z dizelskim pogonom sta v ponudbi še dva z bencinskim, ena s hibridnim in dve oplemeniteni bencinski iz delavnic AMG.

Naslednik začetnika luksuznega razreda iz leta 1997 je po besedah predstavnikov znamke tokrat doživel izrazito prenovo, katere del je tudi zunanja podoba, ki prav tako nosi podpis Roberta Lešnika. Poleg nadgrajenega udobja in varnosti pa izpostavljajo napredno tehnologijo, ki vozniku omogoča, da delovanja vozila le z nastavitvami iz kabine prilagodi tako rekoč vsem možnim voznim razmeram.

Poenostavljeno povedano, zadostuje le nekaj pritiskov na gumb in GLE s katerim se bodo pripeljali pred opero, bo povsem drugačen, kot tisti s katerim se bodo podali na brezpotje ali pa avtocesto.