Resonance je oblikovno drzen, kot se spodobi za prototipe, pri serijskih izpeljankah bo verjetno malo manj ostrine. Foto: Nissan
Resonance je oblikovno drzen, kot se spodobi za prototipe, pri serijskih izpeljankah bo verjetno malo manj ostrine. Foto: Nissan

Sodeč po izdelku oblikovalcev iz Nissanovega centra Design America v San Diegu se poslavljajo izrazite obline in prihajajo na oder ostri, dinamični robovi. Kljub tej ostrini pa oblikovalci poudarjajo, da so skrbno pretehtali tudi zahteve po čim boljšem zračnem toku in s tem nižji porabi, na katero naj bi pozitivno vplivala še hibridna pogonska kombinacija 2,5-litrskega bencinskega in visokozmogljivega električnega motorja.

V očeh oblikovalcev pa očitno še vedno ostajajo dobro zapisane velike steklene strešne površine. Resonance ima dejansko čez celotno površino strehe podaljšano vetrobransko steklo, kar vpliva na prijetnejši občutek prostornosti v potniški kabini, ki je pri prototipu zasnovana kot udobni potovalni VIP-salon.

Nissan ima sicer že bogato in tudi prodajno uspešno tradicijo prodaje križancev med posameznimi razredi, kot so murano, qashqai in juke, z novim prototipom pa preizkušajo odzive javnosti na nove oblikovne smernice pri razvoju novih modelov in generacij, s katerim želijo še povečati svetovni tržni delež.