Bladeglider dokazuje, da prihodnost električnih vozil ni nujno dolgočasna in podrejena strogi razumski uporabnosti. Foto: Nissan
Bladeglider dokazuje, da prihodnost električnih vozil ni nujno dolgočasna in podrejena strogi razumski uporabnosti. Foto: Nissan

Veliko trenutnih serijskih vozil z električnim pogonom se oblikovno uvršča v bolj ali manj dolgočasno povprečje, Nissanovi konstruktorji pa so pri zasnovi prototipa bladeglider prestopili meje običajnega in ustvarili atraktiven trisedežnik, ki seveda največ užitka ponuja vozniku.

Prototip je zasnovan v zelo nestandardni "trikotni" podobi, z ožjim kolotekom na sprednjem delu in širšim zadaj. Prva vrsta v odprtem bladegliderju je rezervirana za voznika, ki glede na zasnovo kabine, dobi občutek, da sedi v dirkalniku formule 1 ali pa celo lovskem letalu. Da ne bi šlo le za vozni egoizem voznika in prehudo stopnjo neuporabnosti, pa so konstruktorji dodali še drugo sedežno vrsto s prostoroma za dva sopotnika.

Le en meter širok kolotek sprednjega para koles naj bi po zagotovilih konstruktorjev jamčil boljšo vodljivost, širši zadnji kolotek pa skupaj z večjo težo zadka boljšo lego na cesti. Za pogon sta zadolžena dva elektromotorja v zadnjih kolesih, nova tehnologija pa naj bi se prej ali slej pojavila tudi v kakšnem Nissanovem serijskem izdelku

Bladeglider namreč ni le znanstvena fantastika, ampak bo mogoče del tehnologije, oblike, pa tudi kakšno konstrukcijsko rešitev, kaj kmalu videti v Nissanovih serijskih izdelkih.