Panda bo kupce poskušala osvojiti z uporabnostjo in vsebino v privlačni embalaži. Foto: MIV
Panda bo kupce poskušala osvojiti z uporabnostjo in vsebino v privlačni embalaži. Foto: MIV

Nova panda se je očitno v marsičem uspešno prilagodila pričakovanjem kupcev 21. stoletja, predvsem tistim, ki potrebujejo prevozno sredstvo za urbana okolja in krajše skoke na obrobje mest. Tretja generacija kompaktnega avtomobila je v primerjavi z neposredno predhodnico malce zrasla, vendar s 365 centimetri dolžine, 164 širine in 155 višine še vedno ostaja v do mestnih uporabnikov prijaznih mejah.

Čeprav je notranjost prilagojena štirim potnikom, se bo po potrebi našlo mesto tudi za petega, v prtljažniku pa je še 225 litrov prostora, namenjenega prtljagi. Če je potnikov manj in prtljage več, pa se prostor z vzdolžnim pomikom zadnje klopi poveča na 260 litrov, s podiranjem pa na 870 litrov.

V ponudbi tudi nagrajena dvovaljnika
Novim časom in zahtevam kupcev je prilagojena tudi ponudba pogonskih agregatov, med katerimi izstopata nova 0,9-litrska dvovaljnika twinair. Z začetkom prodaje je sicer v ponudbi le zmogljivejši z 62,5 kilovata (85 KM) moči, pozneje bodo ponudbo dopolnili še s šibkejšim z 48 kilovati (65 KM). Za vse, ki si želijo več valjev pod motornim pokrovom, pa pri Fiatu ponujajo še 1,2-litrski bencinski motor z 51 kilovati (69 KM) in 1,3-litrski dizelski motor s 55 kilovati (75 KM). Prvi je vgrajen tudi v različico s pogonom na plin (LPG).

Zahtevnejšim novim generacija kupcev je prilagojena tudi ponudba opreme, med katero je mogoče najti nekaj zanimivih novosti za znamko, kot sta na primer ogrevano vetrobransko steklo in tehnološko napreden sistem za preprečevanje trkov pri nižjih hitrostih.

Za najcenejšo pando z 1,2-litrskim motorjem in vstopno ravnjo opreme je po uradnem ceniku treba odšteti 9.490 evrov, vendar so pri uvozniku že poskrbeli za korekcijo cene s popustom 1.500 evrov. Akcijska cena 7.990 evrov je tako že bližje neposrednim tekmecem, ki jih je tudi na slovenskem trgu čedalje več.