Naš supertestni avtomobil je polepljen s QR-kodami, ki vodijo do možnosti postavitve vprašanj. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Naš supertestni avtomobil je polepljen s QR-kodami, ki vodijo do možnosti postavitve vprašanj. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

V naslednjih mesecih bodite na cesti pozorni ne le zaradi zimskih razmer, ampak tudi zaradi našega supertestnega avtomobila. Na električni mustang mach-E je prilepljena nalepka s QR-kodo, ki jo lahko preprosto preberete s pomočjo pametnega telefona. Pelje vas do spletne strani Avtomobilnosti, kjer lahko postavite vprašanje in se potegujete za lepe nagrade.

Mach-E je ime mustang dobil, da bi zasedel nišni premijski razred električnih vozil, tako kot ga je pred 60 leti prvi mustang. Tehnologija, unikatne uporabniške rešitve in vozniška izkušnja so zagotovo stvari, ki jih bomo dodobra razdelali na našem supertestu in tudi s pomočjo vaših vprašanj. Naj vam za začetek pomagamo.

Piljenje oblikovanja pri najboljših

Ste vedeli, da ima mustang oblikovalske aerodinamične dodatke, ki so pomembni v vsakodnevni rabi? Na primer supermajhne zavihke na vratih, ki se uporabljajo kot kljuke, in gumbi, s katerimi se vrata odprejo.

Čeprav je v resnici že nekaj let na trgu, je oblikovno izjemno markanten, kar lahko potrdimo, saj ga mimoidoči pogosto ujamejo v objektiv svojih telefonov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Čeprav je v resnici že nekaj let na trgu, je oblikovno izjemno markanten, kar lahko potrdimo, saj ga mimoidoči pogosto ujamejo v objektiv svojih telefonov. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
David Urankar s svojo izkušnjo s smučanja

Voditelj Avtomobilnosti David Urankar se je s supertestnim mustangom odpravil na mraz, na smučanje. Kakšna je bila njegova izkušnja? Poglejte video.

Ali pa, da je oblikovalec mustanga mach-E Jason Castriota, rojen v New Yorku, po zaključku študija v Bostonu svoje oblikovalske talente razvijal v templju Italijanskega oblikovanja pri Pininfarini? To ga je očitno dodobra okužilo z aerodinamiko, saj je bil del ekipe, ki je oblikovala ferrari 599 GTB fiorano in maserati granturismo. Preden je zavil k Fordu, se je podpisal pod zelo različne produkte, tudi pod obliko malo znanega ameriškega superšportnika SSC tuatara, s katerim so leta 2021 postavili hitrostni rekord 460 km/h. Jason Castriota torej ve, kako električnemu avtu s tekočo aerodinamično obliko zagotoviti dodatne kilometre. Ne le hitrostne, tudi prevožene.

Poleg sprednjega je na voljo tudi ‘običajni’ zadnji prtljažnik s prostornino 402 litra. Če so zadnji sedeži preklopljeni navzdol, je v mustangu Mach-E za prtljago na voljo kar 1420 litrov prostora – na primer tudi za novoletno jelko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Poleg sprednjega je na voljo tudi ‘običajni’ zadnji prtljažnik s prostornino 402 litra. Če so zadnji sedeži preklopljeni navzdol, je v mustangu Mach-E za prtljago na voljo kar 1420 litrov prostora – na primer tudi za novoletno jelko. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Ste vedeli, da se pod pokrovom "motornega prostora" mustanga mach-E skriva presenečenje? Prtljažnik s čepom za izpust tekočin. V sprednjem prtljažniku je na voljo 100 litrov prostora, dovolj za nahrbtnik, potovalko ali za shranjevanje mokrih ali umazanih športnih oblačil, gojzarjev ali opreme za na plažo.

Še ena zanimivost, mustang mach-E je bil testiran v izjemno mrzlih razmerah. Vsa električna vozila (EV) imajo zaradi kemije baterijskih celic manj energije pri nizkih temperaturah kot pri visokih temperaturah. Ekstremne temperature pogosto povzročijo večjo porabo energije iz baterije (zaslon, ogrevani sedeži, klimatska naprava itd.), vendar obstaja več načinov, kako lahko optimizirate baterijo, da povečate učinkovitost.

Nekaj trikov smo preizkusili tudi v Avtomobilnosti, kar bomo razkrili v prihodnjih videih. Zdaj pa čakamo na vaša vprašanja, vabljeni na YouTube Avtomobilnost.