Novi beetle cabriolet bo na trg pripeljal z večjim optimizmom kot neposredni predhodnik in poskušal slediti kolesnice uspešnejših prednikov. Foto: Volkswagen
Novi beetle cabriolet bo na trg pripeljal z večjim optimizmom kot neposredni predhodnik in poskušal slediti kolesnice uspešnejših prednikov. Foto: Volkswagen

Beetle cabriolet, ki bo na prve evropske trge pripeljal spomladi prihodnje leto, bo imel platneno streho. Le-ta je po mnenju številnih ljubiteljev kabrioletov edino ustrezno »pokrivalo« za avtomobile, ki ponujajo tudi užitek v vožnji z vetrom v laseh. Seveda pa se novinec kljub omenjeni klasiki močno razlikuje od praprednika, ki je na ceste prvič pripeljal daljnega leta 1949, do leta 1980 pa so izdelali 330.000 primerkov bolj ali manj podobnih kopij.

Prvi Volkswagnov poskus, da obudi legendo v začetku novega tisočletja, sicer ni uspel, glede na zasnovo in podobo nove generacije modela beetle s trdo streho, ki je na trgu že približno leto dni, pa se morda boljša usoda obeta tudi novemu kabrioletu.

Avtomobil je zasnovan kot štirisedežnik, platnena streha se zloži nad prtljažnik s prostornino 225 litrov, konstruktorji pa zagotavljajo, da je zlaganja oziroma razpiranje strehe v približno desetih sekundah možno tudi med vožnjo pri hitrostih do 50 kilometrov na uro.

Za pogon novinca bodo lahko kupci izbirali med sedmimi motorji. Osnovno različico bo poganjal 1,2-litrski motor TSI s 77 kW (105 KM), ostala dva bencinska motorja pa bosta še 1,4-litrski TSI s 118 kW (160 KM) in 2,0-litrski TSI s 147 kW (200 KM). Dizelski del ponudbe pa bosta predstavljala 1,6-litrski TDI s 77 kW (105 KM) ter 2,0-litrski TDI s 103 kW (140 KM). Oba najšibkejša predstavnika pa bosta na voljo tudi v varčni izvedbi "BlueMotion Technology".

Beetle cabriolet bo na prve evropske trge sicer uradno zapeljal spomladi 2013, na domačem nemškem trgu pa bodo začeli prednaročila sprejemati že prihodnji mesec. Za osnovno izvedbo bo treba odšteti 21.350 evrov.