Foto:
Foto:
Test Avtomobilnost: Range Rover evoque

Po novem je na voljo tudi kot kabriolet, že od leta 2011, ko je prvič zapeljal na ceste, pa je na voljo kot trivratni kupe ali pa malce bolj praktični petvratnik. Ta "bolj praktični" je treba vzeti z rezervo, ima pač dva para vrat, a kljub temu ostaja dinamično oblikovan, torej kupejevsko utesnjen avtomobil. Če želimo prostor, lahko že v isti hiši kupimo land roverja discoveryja sport.
Na vsak način je evoque pravi land rover, torej zmogljiv na vseh voznih podlagah. Preizkusili smo ga v snegu, blatu, makadamu, seveda v razmerah, ki so pri nas dovoljene, in range rover je vse izzive opravil brez posebnega naprezanja. Štirikolesni pogon je na splošno inteligentne sorte, elektronsko nadzorovan tako, da ima posamezno kolo v vsakem trenutku na razpolago najprimernejšo mero motorne moči. Z drugimi besedami to pomeni, da je evoque terenec za tiste voznike, ki bi se po terenu peljali tako, da jim ne bi bilo nikoli treba stopiti iz avtomobila in se umazati, predvsem pa se z nastavitvami za posamezne cestne razmere ne bi ukvarjali več kot pa z zasukom stikala.
A range rover je doma v mestu, na asfaltu, ne v blatu. Zato so bolj kot štirikolesni pogon pomembne nastavitve motorja, menjalnika. No, prav pri zadnjem najdemo največjo novost nedavne prenove evoqua, po novem je namreč opremljen z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom, prej je imel 6-stopenjskega. No, menimo, da bo novi menjalnik potreboval še nekaj izboljšav, da bo lahko vožnja prijetnejša. Ko želi voznik voziti varčno, menjalnik zoprno vztraja v visokih vrtljajih.