BMW tehnologijo eDrive razširja tudi na klasična modela, serijo 2 active tourer in serijo 3. Foto: BMW
BMW tehnologijo eDrive razširja tudi na klasična modela, serijo 2 active tourer in serijo 3. Foto: BMW

BMW želi utrditi vodilni položaj med premium proizvajalci na področju baterijskih vozil. Novo tehnologijo eDrive bodo lahko obiskovalci frankfurtskega avtomobilskega salona spoznali v dveh klasičnih BMW-modelih, priključnih hibridih seriji 2 active tourer (225xe) in v seriji 3, 330e.
BMW-serije 2 active tourer je pripravljena na širitev s prihodom hibridne različice spomladi 2016. Postavitev litij-ionske akumulatorske baterije pod zadnjo klopjo prihrani prostor in omogoča poln izkoristek prtljažnega prostora.
Vzajemno delovanje med tehnologijo BMW eDrive in 1,5-litrskim trivaljnim bencinskim motorjem s tehnologijo twinpower turbo omogoča povsem električno vožnjo ali pa neomejeno mobilnost. Največji domet izključno na električno energijo in vožnjo brez emisij je 41 kilometrov. Ker zadnja kolesa poganja električni motor, sprednja pa prevajajo moč motorja z notranjim zgorevanjem, to prav tako prinaša elektrificiran sistem štirikolesnega pogona. Priklopni hibrid ima skupno moč sistema 165 kilovatov. BMW navaja, da je povprečna poraba goriva (kombinirana) 2,1-2,0 litra/100 km, ob tem pa ima vtomobil emisije CO2 (kombinirane) 49-46 gramov na kilometer (po evropskem testnem krogu).

Tudi serija 3 z baterijo
BMW bo na svojem razstavnem prostoru razkril še en priključni hibrid, 330e, ki temelji na seriji 3. Limuzina se bo modelni seriji 3, ki zdaj ponuja štiri bencinske in sedem dizelskih pogonskih enot, pridružila pozneje v letu 2016. Ta priklopni hibrid združuje tehnologijo eDrive s štirivaljno bencinsko pogonsko enoto iz nove generacije motorjev. Ob skupni moči sistema pogonskih enot 185 kilovatov je v tehničnih lastnostih zapisana povprečna porabo goriva (kombinirano) 2,1-1,9 litra/100 km in emisije CO2 (kombinirana vožnja) 49-44 gramov na kilometer.