Glede prihodnjih načrtov so pri Toyoti poudarili, da želijo do leta 2026 prodajo električnih vozil povečati na 1,5 milijona prodanih enot na letni ravni in 3,5 milijona enot do 2030. Za uresničitev prihodnjih ciljev so napovedali tudi širitev tovarne električnih baterij v Severni Karolini. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli
Glede prihodnjih načrtov so pri Toyoti poudarili, da želijo do leta 2026 prodajo električnih vozil povečati na 1,5 milijona prodanih enot na letni ravni in 3,5 milijona enot do 2030. Za uresničitev prihodnjih ciljev so napovedali tudi širitev tovarne električnih baterij v Severni Karolini. Foto: MMC RTV SLO/David Šavli

Toyota je leta 2023 še okrepila povpraševanje po svojih vozilih v vseh regijah in izkoristila izboljšanje razmer glede pomanjkanja polprevodnikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Prodaja se je na letni ravni okrepila za 7,2 odstotka, vključuje pa znamke skupine: Toyota, Lexus, Daihatsu in Hino. Zadnji prodajni rekord je Toyota dosegla leta 2019, ko je prodala 10,7 milijona vozil.

Nemški tekmec Volkswagen se je z 9,2 milijona prodanimi avtomobili uvrstil na drugo mesto, tretje mesto pa je s 7,3 milijona prodanimi enotami ohranil južnokorejski proizvajalec vozil Hyundai-Kia. Po tržni vrednosti ostaja na prvem mestu ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla.

Zaradi osredotočanja na proizvodnjo hibridov je bila Toyota od tekmecev počasnejša pri naložbah v električna vozila, poroča AFP. Lani je prodala 104.000 električnih vozil, medtem ko sta jih Tesla in kitajski BYD 1,81 milijona oz. 1,57 milijona. Prodaja hibridnih vozil je lani znašala 3,4 milijona, kar je na letni ravni za 31,4 odstotka več.