Volvo vse bolj stavi na električne modele, ki jih ima v svoji ponudbi vse več. Foto: Volvo
Volvo vse bolj stavi na električne modele, ki jih ima v svoji ponudbi vse več. Foto: Volvo

Povpraševanje po električnih avtomobilih je manjše od začetnih pričakovanj avtomobilskih proizvajalcev, vendar pa je preobrat v prodaji le vprašanje časa. Volvov izvršni direktor Jim Rowan je razkril, zakaj je tako.

Volvu gre trenutno dobro. Knjige naročil so polne in proizvodnja se je po težavah, ki so jih povzročile blokade med pandemijo, pozneje pa še ob pomanjkanju čipov, vrnila v normalno stanje. Rowan je za spletno stran Automotive News Europe dejal, da pričakuje rast prodaje vozil. Od januarja do novembra je Volvo prodal 632.701 avtomobil, kar je 17 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.

Prodaja električnih modelov, kot sta C40 in EX30, naj bi se v prihodnjem letu še posebej povečala. Pri Volvu priznavajo, da so proizvajalce premijskih vozil trenutne težave, predvsem inflacija, prizadele manj kot druge avtomobilske znamke, zato padca v prodaji ne zaznavajo.

Rowana prav tako ne skrbijo vsa negativna poročila o električnih avtomobilih, na primer požari. Kot pojasnjuje, je dokazano, da tehnologija deluje in da nekateri proizvajalci z njo že služijo. Volvovi električni avtomobili so do zdaj imeli na Kitajskem stransko vlogo. Rowan upa, da bodo to izboljšali z novimi modeli, kot so EX30, EM90 in EX90.