Do danes so prodali več kot 70.000 izvodov vodnika v slovenskem jeziku, da je vodnik priljubljen tudi med tujimi turisti, pa priča podatek, da so v italijanskem, angleškem in nemškem jeziku prodali več kot 10.000 izvodov. Foto: Mladinska knjiga
Do danes so prodali več kot 70.000 izvodov vodnika v slovenskem jeziku, da je vodnik priljubljen tudi med tujimi turisti, pa priča podatek, da so v italijanskem, angleškem in nemškem jeziku prodali več kot 10.000 izvodov. Foto: Mladinska knjiga

Izšla je namreč že četrta, obogatena izdaja s še več fotografijami in podatki, ki bo, kot so prepričani pri Mladinski knjigi, vnovič potrdila, zakaj je to eden uspešnejših projektov založbe. Vodnik je prvič izšel leta 1995 in takrat tudi prejel prvo nagrado Evropske zveze za turistični tisk.

Zvesti spremljevalec pri odkrivanju lepot
V čem tiči skrivnost priljubljenosti vodnika, sploh glede na razširjenost tovrstne produkcije? Urednik Marjan Krušič je na novinarski konferenci dejal, da je za najobsežnejši turistični vodnik s podnaslovom Zvesti spremljevalec pri odkrivanju naravnih in kulturnih lepot bistvena preglednost, pričujoča knjiga pa je posebna tudi po tem, da "pokrije tudi zadnjo streho v Sloveniji".

Ključne novosti vodnika so, da je še obsežnejši - kar 715 strani, da premore nove in večje fotografije, nove zemljevide, načrte, posodobljeni prelom, ki knjigo še bolj približa uporabniku, in novo rubriko Biseri ob poti, ki še posebej izpostavi "nujne" točke. Krušič je dodal, da je v besedilu kar 2600 sprememb in posodobitev, tako da je vodnik zelo aktualen.

Poleg Krušiča, ki je tudi vodja projekta, avtorjev temeljnih besedil Antona Gosarja in Matjaža Jeršiča ter drugih članov ekipe sta za novosti pri četrti izdaji poskrbela oblikovalka Petra Jerič in avtor opreme Tomo Jeseničnik.

A. K.