Hitri vlaki Eurostar povezujejo London s Parizom in Brusljem. Foto: EPA
Hitri vlaki Eurostar povezujejo London s Parizom in Brusljem. Foto: EPA

Preostali potniki so pot pod Rokavskim prelivom premagali s hitrimi vlaki, ki London povezujejo z Brusljem in Parizom. Predor so odprli junija 1994, povprečno pa je skozenj potovalo 50.000 potnikov dnevno.

Jaques Gounon, izvršni direktor Eurotunnela, francoske družbe, ki upravlja z omenjenim predorom, je doseženi mejnik pozdravil z besedami, da je predor povzročil "revolucijo v potovalnih navadah in ustanovil trg, ki sicer ne bi obstajal, ter s tem pomembno prispeval h gospodarskemu razvoju".

V letošnjem tretjem četrtletju je imel sicer Eurostar 188 milijonov funtov prihodkov, kar je pet odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Prodaja vozovnic je bila sicer dobra, predvsem na račun olimpijskih iger v Londonu.

A te so se tudi v primeru Eurotunnela izkazale za dvorezni meč. Veliko manj je bilo namreč običajnih poletnih turistov, bolj kot običajno pa je v poletnih mesecih upadlo tudi število poslovnih potnikov, še poroča AFP.