Pozdravni napis v Bohinju. Foto: MMC RTV SLO/E. S.
Adrenalinski park
Adrenalinski park - dolgčas vam ne bo. Foto: MMC RTV SLO/E. S.
Ob vodi
Aktivnosti na vodi. Foto: MMC RTV SLO/E. S.
Plezališče
Plezališče Pod Skalco. Foto: MMC RTV SLO/E. S.
- glasbeno poletje v Bohinju
– koncerti klasične glasbe (vsak četrtek do 20. avgusta)
- vaški večer pod lipo – vsako nedeljo v Srednji vasi
- večeri na Ranču Mrcina, Studor – glasba, gledališče, potopisi, alpinistični filmi
- festival in galerija Kanal
- tradicionalni Teva triatlon jeklenih – 29. avgust
- kravji bal – 18. do 20. september
- 25. 9. - 4. 10 – dnevi pohodništva

Imate radi vodo? Bohinjsko jezero je sicer zloglasno mrzlo, pa vendar v poletnih dneh osvežitev pride kar prav. Če pa ste od nje raje za spoznanje oddaljeni, si lahko sposodite čoln, kajak ali kanu, zgornji del Save Bohinjke pa je idealen za rafting. Manj športno razpoloženi pa si lahko omislite prevoz s turistično ladjico po jezeru. Na svoj račun v Bohinju seveda pridejo tudi ribiči.

Vsi, ki vam dopust brez adrenalina ne pomeni nič, si lahko omislite tečaj jadralnega padalstva – z Vogla, Studorja ali Vogarja boste rajši kot kaj drugega poleteli. Pod Skalco je mogoče preizkusiti svoje plezalne sposobnosti, pri hostlu Pod Voglom pa vas čaka adrenalinski park s svojo orjaško gugalnico in drugimi strah zbujajočimi atrakcijami. Prikrajšani ne bodo niti otroci, ki se lahko učijo hoje po vrvi.

Ker v Bohinju na svoj račun pridejo predvsem pohodniki, obenem pa je mogočih poti toliko, da sploh ne vemo, kje bi pričeli, vam ponujamo tri različne ture.

Slap Savica
Ne bi radi dolgo hodili, obenem pa vas zanimajo naravne lepote? Nič lažjega, od Ukanca, kjer lahko parkiramo, do slapa Savica so le dobri štirje kilometri. Pot nas vodi mimo hotela Zlatorog preko mosta čez Savico, od koder se komaj opazno vzpenjamo. Za lačne in žejne bo poskrbljeno v Domu Savica, opomniti pa velja, da ogled slapa ni zastonj – odšteli bomo 2,40 evra. Od koče, kjer kupimo vstopnico, se zagrizemo v stopnice – menda jih je nekaj čez petsto. Na koncu smo nagrajeni s pogledom na slap, pa tudi razgled na dolino ni od muh.

Med potjo vidimo odcep za Črno jezero, ki vodi čez Komarčo – ta zahteva boljšo pripravljenost, saj je vzpon zelo strm, je pa najhitrejši način, da pridemo iz Bohinja v visokogorje in nadaljujemo pot v smeri ostalih Triglavskih jezer.

Ko smo že na zahodni strani jezera, se lahko popeljemo tudi z nihalko na Vogel – obratuje na pol ure. Na dobrih 1.500 metrov je zagotovljeno hladneje kot spodaj – priporočamo, da s sabo vzamete dolge rokave.

Iz Bohinjske Bistrice: Vodnikov razglednik, Ajdovski gradec
Za zmeren vzpon in lep razgled priporočamo pot na Vodnikov razglednik. Parkiramo v Bistrici in sledimo glavni cesti do odcepa na levi strani za Jereko. V Jereki gremo mimo cerkve in pri smerokazu zavijemo levo v manjši gozd. Ne spreglejmo markacije, ki nas popelje ponovno levo čez travnik. Sledi dobro uro dolg vzpon, ki ga okrona čudovit razgled na zgornjo Bohinjsko dolino in Bohinjsko jezero. Dostop na razglednik je mogoč tudi iz vasi Koprivnik, kjer je kot duhovnik nekoč služboval Valentin Vodnik.

Tudi sicer so vasi v tem koncu vredne ogleda – iz Jereke se lahko povzpnemo po asfaltirani cesti v Podjelje, od koder imamo prav tako lep razgled.

Bohinjska Bistrica pa je tudi izhodišče za Ajdovski gradec, nizko vzpetino, ki je tudi arheološko najdišče. Pot se v Bistrici odcepi ravno v nasprotno smer od zgoraj opisane (smerokaz).

Bogatin (1977 m)
Ne gre za težko turo, ni pa kratka, saj od doma Savica samo v eno smer vzame tudi do šest ur, zato se nanjo velja odpraviti dovolj zgodaj. Parkiramo pri domu in se namesto desno k slapu odpravimo levo v smeri doma na Komni. Pot se do tja vijuga po številnih ovinkih skozi gozd, nato pa nadaljuje za domom v smeri bližnje koče pod Bogatinom. Ko dospemo do te, sledimo oznakam za Bogatin in Krn, čez kako uro pa dospemo na sedlo, kjer se nam že odpre pogled na primorsko stran. Pot se nato strmo vzpne, obenem pa lahko uživamo v vse lepšem razgledu. Če na vrhu še nimamo dovolj, lahko nadaljujemo do vrha dvojčka Mahavščka, do koder imamo še slabe pol ure, pa še z vzponom na dvatisočaka se lahko pohvalimo.

- glasbeno poletje v Bohinju
– koncerti klasične glasbe (vsak četrtek do 20. avgusta)