V Adrii si glede na cenovno pozicioniranje nove linije obetajo visoko zasedenost letal. Dogovor je sklenjen do konca septembra, ko bodo po analizi odločili, kako naprej. Foto: BoBo
V Adrii si glede na cenovno pozicioniranje nove linije obetajo visoko zasedenost letal. Dogovor je sklenjen do konca septembra, ko bodo po analizi odločili, kako naprej. Foto: BoBo

London je še vedno destinacija številka ena na svetu, kar se tiče turizma in poslov, zato ni težava potencial potnikov, pač pa zaradi velike konkurence predvsem precej nizke cene.

Mark Anžur, predsednik uprave Adrie Airways
London je ena najbolj zaželenih turističnih in poslovnih destinacij na svetu. Foto: EPA

Upam, da bodo turistično gospodarstvo in lokalne skupnosti celotne regije v tem sodelovanju videli dolgoročno priložnost.

Marko Gros, direktor Aerodroma Maribor

Vozovnice bodo začeli prodajati 30. marca, povratne z vsemi pristojbinami bo mogoče kupiti že od 69 evrov dalje.

Na novinarski konferenci na Letališču Edvarda Rusjana Maribor je predsednik uprave Adrie Airways Mark Anžur povedal, da bodo v London leteli ob ponedeljkih, torkih in četrtkih zvečer, ob tem pa je tudi sam poudaril pomembnost nove letalske povezave iz štajerske prestolnice.

"Potnikom bomo nudili tako enosmerne kot povratne vozovnice za polete po izjemno ugodnih cenah," je dejal Anžur in dodal, da računajo predvsem na potnike iz Maribora, Gradca, Ljubljane in Zagreba ter seveda iz Londona.

V Adrii si glede na cenovno pozicioniranje nove linije obetajo visoko zasedenost letal, Anžur predvideva od 70 odstotkov navzgor, sicer pa so dogovor za zdaj sklenili do konca septembra. Do takrat pričakujejo, da bodo prepeljali okoli 10.000 potnikov, nato pa bodo vse skupaj analizirali in se odločili, kako naprej.

"London je še vedno destinacija številka ena na svetu, kar se tiče turizma in poslov, zato ni težava potencial potnikov, pač pa zaradi velike konkurence predvsem precej nizke cene," je dejal Anžur, ki je potrdil, da imajo še kar nekaj idej za nadaljnje linije iz Maribora v letu 2016, a konkretno o tem za zdaj še ne želi govoriti.

Prvi mož Adrie je danes zanikal, da bi se prihoda v Maribor lotili bolj zaradi morebitnih političnih pritiskov po dragi prenovi letališča, saj je dejal, da se politika v delovanje družbe, vsaj odkar je sam na njenem čelu, ni vmešavala. Kot je dejal, gre predvsem za nadaljevanje njihove strategije prilagajanja evropskim smernicam in približevanja nizkocenovnim ponudnikom.

Prav tako prihod v Maribor po njegovih besedah ne pomeni morebitnega pritiska na cenovno politiko ljubljanskega letališča, saj da gre na njihovem domicilnem letališču za drugačno ponudbo, v okviru katere ponujajo tudi povezave, ki zahtevajo drugačne stroške.

Da je redna letalska povezava nadvse pomembna za regijo, njen razvoj in možnosti, ki jih ponuja, je danes zatrdil tudi direktor Aerodroma Maribor Marko Gros, dolgoročen uspeh pa je po njegovem mnenju odvisen tudi od dobrega sodelovanja lokalne skupnosti in nacionalnih turističnih organizacij.

"Upam, da bodo turistično gospodarstvo in lokalne skupnosti celotne regije v tem sodelovanju videli dolgoročno priložnost," je poudaril prvi mož letališča, ki ima po vstopu Delavske hranilnice v lastništvo velike ambicije po rasti prometa v naslednjih nekaj letih.

Svetovalec uprave omenjene hitro rastoče bančne ustanove Sašo Ignjatovič je bil prav tako zadovoljen, da je prišlo do dogovora. Kot je dejal, je omenjena nizkocenovna linija šele začetek uspešne zgodbe, saj imajo v naslednjih letih velikopotezne načrte za uvedbo vsaj treh ali štirih novih nizkocenovnih linij, ki bodo na letališče pripeljale čim več novih potnikov.

"Pri tem pričakujemo podporo, ne le občin, ampak tudi turističnega gospodarstva v regiji in zunaj nje. Mariborsko letališče ima namreč zelo velik potencial tako za potniški kot tovorni promet, saj leži na stičišču dveh evropskih koridorjev," je dejal Ignjatovič, ki je pozval ministrstvo za infrastrukturo in promet, da jim v čim krajšem času podeli tridesetletno koncesijo za nadaljnji razvoj letališča tudi ob pomoči tujih partnerjev.

London je še vedno destinacija številka ena na svetu, kar se tiče turizma in poslov, zato ni težava potencial potnikov, pač pa zaradi velike konkurence predvsem precej nizke cene.

Mark Anžur, predsednik uprave Adrie Airways

Upam, da bodo turistično gospodarstvo in lokalne skupnosti celotne regije v tem sodelovanju videli dolgoročno priložnost.

Marko Gros, direktor Aerodroma Maribor