Sziget je doživel svojo 20. ponovitev. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Sziget je doživel svojo 20. ponovitev. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
Snoop Dogg
Eno izmed osrednjih imen letošnjega festivala je bil Snoop Dogg. Foto: MMC RTV SLO/Sandi Fišer
The Toronto Drug Bust
Na Szigetu so se letos ustavili člani zasedbe The Toronto Drug Bust. Foto: MMC RTV SLO/K. K.

"To je jubilejna izdaja in ob tem pričakujemo, da se bodo starejše generacije vračale in praznovale z nami. A kljub temu se naš program vrti okoli novih izvajalcev in nastopov, ki privabljajo mlajše obiskovalce," je po končanem festivalu izjavil glavni organizator Karoly Gerendai.

Vabljeni k branju MMC-jeve reportaže s koncerta Snoop Dogga na letošnjem Szigetu.
Gospod rapa, doktor reinkarnacij, zakriči: "Skoči!" Sziget znori!

Letos je otok Obudai, ki se je znova spremenil v državo v malem, pričakal obiskovalce z več kot 60 odri. Hrupno in pestro ni bilo le pod glavnim odrom, saj je organizatorjem uspelo napolniti tudi vse obstranske odre. A tudi letos se je izkazalo, da je Sziget več kot le glasbeni festival. Samo prizorišče je tako letos prvič gostilo t. i. Sziget Eye - velikanski vrtiljak, ki je za okoli 35 evrov obiskovalcu ponudil pogled na veličastno panoramo prizorišča. Zadovoljni pa so bili tudi vsi ljubitelji olimpijskih iger, ki niso ostali brez ogleda njihovih najljubših panog.

Festivalske počitnice so letos trajale kar osem dni. Trije dnevi so služili za ogrevanje, preostalih pet za uresničevanje festivalskih sanj.

Festival je gostil obiskovalce iz več kot 60 držav in izvajalce iz 43 držav. S tem pa je tudi obdržal ugled enega izmed mednarodno najpestrejših festivalov na svetu. Med drugim so slovenske barve zastopali člani zasedbe The Toronto Drug Bust, ki so si nastop na njem prislužili med Slovenskim tednom glasbe, ki je potekal marca. O samem repertoarju na festivalu je bilo izrečenih veliko besed, predvsem se je govorilo, da se je festival preveč skomercializiral.

10. avgusta pa je postavil še en izjemen mejnik. Obiskal ga je šestmilijonti obiskovalec, ki je za nagrado dobil dosmrtno vstopnico na festival. Sicer pa je Sziget v teh 20 letih gostil okoli 3.800 skupin. Na njem so gostinci prodali okoli 13,5 milijona pločevink piva. Načrti pa ostajajo vedno višji.

Nekaj utrinkov z letošnjega festivala smo za vas pripravili v spodnji galeriji.