Javno podjetje HŽ je v razpisu za najkreativnejši slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarilo, da mora biti ta kratek in jasen, da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno. Foto: BoBo
Javno podjetje HŽ je v razpisu za najkreativnejši slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarilo, da mora biti ta kratek in jasen, da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno. Foto: BoBo

Zmagovalec Luka Markasović z osiješke elektrotehnične fakultete je za nagrado dobil železniško vozovnico za potovanje po Evropi v vrednosti 450 evrov.

Drugi nagrajenec, ki je na HŽ poslal slogan Potovanje je vedno dobra ideja, bo prejel dve vozovnici za potovanje z vlakom po Hrvaški v vrednosti 185 evrov, tretjemu, ki si je stopničke priboril s sloganom Povezani s tradicijo, pa so namenjeni promocijski materiali podjetja.

Na naslov HŽ-ja je sicer prišlo več kot 300 predlogov za novi slogan.

"V 80 dneh okoli Hrvaške"
Poročali smo, da je razpis na Twitterju sprožil val norčevanja - tviteraši so kar tekmovali med seboj, kdo si bo HŽ bolj privoščil. Javno podjetje HŽ je v razpisu za najkreativnejši slogan za železniški promet, ki ga je objavilo na svoji spletni strani, poudarilo, da mora biti ta kratek in jasen, da si ga je lahko zapomniti, z asociacijami na vlak, železnico, potovanja, potnike in podobno.

Razpis pa so objavili le nekaj dni po tem, ko je v javnosti razburjenje povzročila njihova napoved, da bodo zaradi izgub krčili število potniških vlakov in povezav. Potniki se HŽ-ju sicer že tradicionalno pritožujejo nad "evropskimi" cenami in slabimi storitvami v hrvaškem železniškem prometu, predvsem pa nad pregovornim zamujanjem vlakov.

Svoje mnenje o hrvaških železnicah so zato številni uporabniki Twitterja pokazali z duhovitimi slogani, kot so: "Vam življenje prehitro mineva? Ni problema, potujte s HŽ", "Čas je relativen", "Ker si boljšega ne zaslužite", "HŽ - vožnja življenja. Celotnega življenja", "Connecting People - Eventually" (Povezujemo ljudi - Enkrat že)", "Ni vse v hitrosti", "V 80 dneh okoli Hrvaške", "Tako smo počasni, da se ne splača metati pod vlak", "Doživite vožnjo po zgodovinskih progah Franca Jožefa. Enaka čarobnost že več kot 100 let".