Elin Nordegren in Tiger Woods v srečnejših časih. Foto: EPA
Elin Nordegren in Tiger Woods v srečnejših časih. Foto: EPA
Tiger Woods na naslovnici
V zadnjih dveh tednih so mediji izbrskali 13 deklet, s katerimi naj bi Woods varal nekdanjo manekenko. Foto: EPA

Začelo se je z navidez nedolžno prometno nesrečo, za katero se je pozneje izkazalo, da je bila posledica brezglavega golfistovega bega pred besno ženo Elin Nordegren, ki je izvedela, da ji njen dragi ni bil najbolj zvest.

V dneh, ki so sledili, se je vsak dan pojavila nova (domnevna) ljubica enega najbogatejših športnikov na svetu (številka se je na koncu ustavila pri "nesrečni" trinajstici), mediji pa so vsako novo kost pograbili kot potepuški psi - in nastala je afera.

V petek napovedal prekinitev kariere
Woods se je dva tedna vztrajno izogibal medijem, nato pa v petek le priznal, da je svojo 29-letno švedsko lepotico prevaral. Dejal je še, da se začasno umika iz golfa, saj namerava tako rešiti svoj zakon.

V izjavi za javnost je pojasnil: "Zavedam se, da sem zaradi nezvestobe prizadel veliko ljudi, zlasti ženo in otroka. Poglobil sem se vase in se odločil, da prekinem profesionalno kariero v golfu, saj se moram potruditi, da postanem boljši mož, oče in sploh boljši človek. Žal mi je in se opravičujem."

Gillette je že umaknil oglase
Posledica vsega tega je bila pričakovana - sponzorji so se začeli spraševati, ali je Tiger Woods še primeren za oglaševanje njihovih izdelkov. Prvi se je za prekinitev sodelovanja odločil The Procter & Gamble, ki je že v začetku decembra umaknil vse oglase za Gillette, v kateri se je pojavil športni zvezdnik, v soboto pa sporočil: "Tiger se je odločil, da se začasno umakne v zasebnost, pri čemer ga bomo podprli tudi mi in omejili njegovo vlogo pri trženju naših izdelkov."

Zdaj pa se je oglasila tudi družba za svetovanje Accenture. V nedeljo so iz podjetja sporočili, da Tiger "zaradi dogodkov zadnjih dveh tednov ni več primeren predstavnik". Woods je z družbo sodeloval šest let, in sicer v okviru oglaševalske kampanje Go ahead, be a Tiger.

Nike: Tigerja in njegovo družino podpiramo
Čeprav so mediji napovedovali, da se bo umaknil tudi Nike, pa so njegovi predstavniki odločeni, da bodo športniku tudi v težkih časih stali ob strani: "Tiger je že več kot desetletje del znamke Nike. Je najboljši golfist na svetu in eden največjih športnikov svojega časa. Veselimo se dne, ko se bo vrnil h golfu," so dejali pri enem vodilnih proizvajalcev športnih oblačil in opreme ter dodali še: "Nike popolnoma podpira njega in njegovo družino."

Priljubljenost športnika pri potrošnikih je sicer, po podatkih Bloomberga, v zadnjih dneh strmo padla - s 6. na 24. mesto, kar za golfista ne pomeni nič dobrega. Do zdaj je na leto zaslužil okoli 110 milijonov dolarjev samo s pogodbami za oglaševalske kampanje.