Captur ima dovolj dobrih lastnosti, da se na trgu začne boriti za kupce, ki si želijo avtomobilskih križancev. Foto: M. Kr.
Captur ima dovolj dobrih lastnosti, da se na trgu začne boriti za kupce, ki si želijo avtomobilskih križancev. Foto: M. Kr.

Kupci, ki si želijo koleosa, scenica ali clia, lahko po prepričanju francoskih prodajnih strategov uberejo bližnjico oziroma sklenejo kompromis in izberejo capturja. Pozornost vzbujajoča zunanja podoba in velik del tehnične vsebine sta bolj ali manj povsem prenesena iz novega clia, prostornost in uporabnost se spogledujeta z lastnostmi scenica, vse skupaj pa je postavljeno na visoko podvozje, ki sicer sodi v razred vozil, kot je koleos.

Captur je dolg 4.122 milimetrov, širok 1.778 in visok 1.566 milimetrov, za prostorno potniško kabino pa ponuja še 455 kubičnih decimetrov prostora za prtljago. Ponudbi opreme in pogonskih agregatov sta podobni kot pri modelu clio, le motorjev je nekaj manj, saj so ponudbo prilagodili bolj robatemu značaju vozila, ki je približno 150 kilogramov težje od prej omenjenega sorodnika.

Vstop v capturjev svet tako začenja različica z bencinskim motorjem TCe 90 z močjo 66 kilovatov, drugi bencinski motor v trenutni ponudbi pa je TCe 120 z močjo 88 kilovatov. Zmogljivejši je na voljo le s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC. Manj izbire pa imajo privrženci dizelskih agregatov, saj je trenutno v ponudbi le motor dCi 90 z močjo 66 kilovatov. Jeseni bo omenjeni motor mogoče dobiti tudi v kombinaciji z menjalnikom EDC.

Za najcenejšega capturja je treba v Sloveniji po ceniku odšteti 13.590 evrov, vendar pa pri Renaultu že napovedujejo prodajni popust 1.400 evrov in ponudbo za petletno brezplačno servisiranje.