Izbor avtomobilnost

Poudarki

  • Srednje velike limuzine in karavani bodo obstali
  • Karavani in limuzine zanimive za flotne nakupe
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.6 od 14 glasov Ocenite to novico!
Passat je najbolje prodajana srednje velika limuzina oziroma karavan v Evropi. Foto: MMC RTV SLO
Trg srednje velikih limuzin in karavanov pada tudi zaradi vse manjšega povpraševanja po dizelskih modelih. Foto: Ford
MMC RTV SLO/Letos tudi na naše ceste zavija novi peugeot 508.
Opel insignia dosega največjo rast prodaje v Evropi v svojem razredu. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Prihodnost večjih limuzin in karavanov v Evropi ni najlepša

Prodaja vozil
19. avgust 2018 ob 07:57
Bruselj - MMC RTV SLO

Kljub suvski mrzlici se limuzinski modeli še ne bodo povsem poslovili. Peugeot in tudi Toyota, ki je z evropskega trga sicer umaknila avensisa, sta potrdila zavezanost k nadaljnjemu razvoju srednje velikih limuzin in karavanov, pri katerih v Evropi vrh zaseda VW passat. Še vedno pa ni znano, ali bomo v Evropi dočakali naslednika ford mondea, ki je na stari celini četrti najbolje prodajani model v svojem razredu.

Srednje velike limuzine in karavani v Evropi ostajajo v nemilosti priljubljenosti vozil SUV. Analitiki napovedujejo, da bo njihova letna prodaja do leta 2021 padla pod 400 tisoč vozil na leto. Leta 2017 je bilo v Evropi po podatkih LMC Automotive sicer prvič registriranih 540 tisoč tovrstnih vozil. Za letos analitiki za razred srednje velikih limuzin in karavanov napovedujejo desetodstoten padec prodaje, kar je dva odstotka manj, kot se je prodaja zmanjšala leta 2017 v primerjavi z letom 2016.

Passat, laguna, vectra, mondeo vladarji Evrope
Današnje številke močno zamujajo za tistimi iz sredine 90. let, ko so modeli vozil, kot so volkswagen passat, renault laguna, opel/vauxhall vectra in ford mondeo ter drugi sotekmeci pokrili več kot petino evropske prodaje vozil.

V prvih petih mesecih leta 2018 je ta razred vozil v Evropi po podatkih JATO Dynamics predstavljal le še 3,2 odstotka celotne prodaje vozil, s čimer je šele deveti avtomobilski razred po velikosti. Prvi je z 19 odstotki tržnega deleža razred majhnih kompaktnih vozil.

Na prvem mestu v svojem razredu je VW passat s 74.791 prodanimi vozili, kar je štiri odstotke manj kot leto prej, a še vedno vsaj enkrat več od druge škode superb s 34.659 prodanimi vozili, kar je osemodstotni padec v primerjavi z letom 2017. Zelo dobro gre Oplovi insignii in njenemu britanskemu derivatu vauxall insignii na tretjem mestu s 34.531 vozili, kar je v primerjavi z letom prej rast v višini 49 odstotkov. Ford s prej omenjenim mondeom z dobrimi 22 tisoč registracijami vpisuje 15-odstotni padec prodaje. Do desetega mesta sledijo še VW arteon, toyota avensis, renault talisman, mazda 6, kia optima in peugeot 508.

Je rešitev v "fastback" videzu?
Prav Peugeot si veliko rast obeta v zadnjem kvartalu leta, ko na trg prihaja nova generacija modela 508, ki je oblikovana bolj dinamično. Tako kot VW arteon. Pri Peugeotu si prav zaradi nove, bolj športne oblike nadejajo večje prodaje. 508 pravzaprav ni več limuzina, ampak t. i. "fastback", na voljo pa bo tudi kot karavan.

"Želeli smo narediti bolj dinamičen avtomobil," pravi šef oblikovanja pri Peugeotu Gilles Vidal. Pri IHS Markitu predvidevajo, da bodo pri Peugeotu na leto sposobni prodati okoli 80 tisoč peugeotov 508 (limuzina in karavan), še 12 tisoč na leto pa naj bi jih prodali na Kitajskem.

Toyota v Evropi ne bo več prodajala avensisa, ki ga bo nadomestila s hibridnim camryjem, ki ga bodo uvažali iz Japonske. Pri Toyoti so prepričani, da bo camry, ki ga bodo začeli tržiti v Evropi prihodnje leto, uspešen. Predvsem pri flotnih kupcih, ki bodo iskali vozila z nizkimi emisijami CO2.

Hibridi imajo prihodnost
Srednje velike limuzine in karavani bodo v prihodnje privabljali racionalne kupce, ki bodo iskali velikost vozil SUVin ekonomičnost limuzin oziroma karavanov, so prepričani pri JATO Dynamics.

"Tovrstna vozila so še naprej priljubljena pri voznikih Uberja v velikih mestih, kot je Pariz. So zelo dobra odločitev za flotne namene," pravi globalni analitik pri JATO Dynamics Felipe Munoz. Tudi drugi bodo predstavili, ali pa so že, hibridne različice. Na primer passat GTE priključni hibrid, Kia je svojo hibridno optimo (plug-in) predstavila že leta 2016.

Leta 2018 prihaja priključni hibrid škoda superb, leta 2019 pa bo hibridno različico modela 508 začel tržiti tudi Peugeot. Prodaja hibridnih modelov v razredu srednje velikih avtomobil je poskočila za 89 odstotkov, še vedno pa predstavljajo zgolj pet odstotkov celotne prodaje, ocenjujejo pri JATU.

Veliko neznank se vrti okoli Forda, ki ima tudi hibridno izvedenko mondea, ne pa tudi priključnega hibrida. Za zdaj mondeo ostaja del evropske prodajne palete, kako bo z naslednjo generacijo, pa trenutno ni znano. V ZDA fusion, mondeo je njegov evropski brat, ne bo dočakal naslednika.

Mondeo pod vprašajem
"Prihodnost mondea je pod velikim vprašajem, potem ko je fusion v ZDA dobil rdečo luč," je prepričan analitik pri IHS Markitu Ian Fletcher. Edina možnost je popolna prenova vozila. David Oakley iz LCM Automotiva predvideva, da bo mondea zamenjal povsem električni model, ki ga bodo proizvajali na Kitajskem.

Analitiki še dodajajo, da tega razreda vozil zagotovo ne bo zapustila skupina Volkswagen, ki ima samo v Nemčiji veliko povpraševanje po passatu in superbu. Samo v Nemčiji so v prvih petih mesecih leta prodali skoraj 70 tisoč passatov in superbov. Nemci še vedno zelo prisegajo na karavane.

Peugeotov produktni direktor Laurent Blanchet je lani spomladi na avtomobilskem salonu v Ženevi spregovoril za oddajo Avtomobilnost. V središče smo postavili novi peugeot 508.

Gregor Prebil
Prijavi napako
Komentarji
E24
# 19.08.2018 ob 08:40
Trend je res nenavaden. Vsi bi radi "eko", hkrati pa jih ne moti masa 2 toni in več in količnik zračnega upora na nivoju enodružinske hiše. Tukaj se vidi, da trenutna generacija kupcev novih vozil pravzaprav ne razume tega nasprotja.
Jaz mislim, da se bo trend čez kakšnih 5 let pričel obračati v prid manjšim in nizkim avtomobilom. Kot prvo se bo marsikaj zgodilo na področju regulativ, kot drugo pa bo nova generacija kupcev malce bolj razumela, da če hoče nekaj biti zares eko, potem mora biti celoten paket usklajen s tem.
Kot kontro "starim fotrom" s SUV-ji, bodo mladi pričeli posegati po manjših avtomobilih.
2px_orbitala
# 19.08.2018 ob 08:27
Ljudje si raje kupujejo neastetske športne terence iz dveh razlogov. Prvi je ta, da se počutijo manj vredne in potem to kompenzirajo z močnim vozilom na cesti. Drug je pa ta, da se hočejo počutit bolj varne - a to ima slabe posledice, saj taki ljudje precenjujejo varnost avtomobila in zato vozijo, kot da so bogovi na cesti.
Hijena
# 19.08.2018 ob 08:10
"Prihodnost večjih limuzin in karavanov v Evropi ni najlepša"
Za limuzine se strinjam, ker pač niso praktične. Karavani so pa zelo popularni, pri nas še posebej 5+ let stari VW Passat TDI karavani.
josio13
# 19.08.2018 ob 08:42
Bojim se da bodo ostali na koncu takozvani SUV-ji.....norost pa taka...kot je nekdo ze napisal na nekem forumu na mmc-ju.....postajamo tipicni amerikanci z nepotrbnim velikim avtom....
commodore
# 19.08.2018 ob 10:05
vsakomur svoje, nekdo ki stanuje v bolj hribovitih krajih je sigurno bolj uporaben SUV s 4wd, v mestih mali pičipokiji, za dolge proge pa limuzine. Ampak človeški faktor naredi svoje in zato imamo v mestnih središčih polno velikih suv, v hribih pa pande in ignise
webman
# 19.08.2018 ob 08:43
Če gledamo razmerji volumna prtljažnika/volumnu celotnega avtomobila in dolžina zadnjih sedežev/dolžini avta je veliko SUV zelo slabih. Tisto kar iščem v avtu je udobje večje limuzine (podaljšana globina sedežev, širina med prednjima sedežema, zadaj normalna širina med prednjim sedežem in zadnjim itd.) Tisti ki to imajo pa so zelo dragi...
NOPCBS
# 19.08.2018 ob 09:19
seveda

vedno vec ljudi zivi v mestih,in potem sta predvsem dva tipa zazelena
-cim manjsi, ki malo stane, malo pokuri in se ga da lahko parkirat in ni nujno hiter, ali odporen na fizicni kontakt
- SUV, da se tisti pri koritu pokazejo, da so fizicno in materialno med voznjo sploh pa nesreco nad ostalimi plebejci - nobene druge potrebe ni za SUV v mestu, le kot statusni simbol. poglejte Ljubljansko obvoznico
Mike1825
# 19.08.2018 ob 08:34
nemarjak09

Vozila s hidropnevmatskim vzmetjem so pri CItroenu predstavljala le majhen delež celotne prodaje, verjamem da ukinitev ni imela bistvenega vpliva.
Mihsss
# 19.08.2018 ob 10:10
Toyota bo umaknila model Verso, enoprostorec. Ker mlade družine raje posegajo po SUV-jih. Kako, hudiča, se lahko SUV primerja z uporabnostjo enoprostorca? Kaj se ljudem plete po glavi? Imam občutek, da imajo ljudje pri nakupu v mislih samo še to, s katerim avtomobilom bodo bolj opazni in izpadli večji frajerji. Vse ostalo je postranskega pomena.
MrzlaJuha
# 19.08.2018 ob 09:56
SUV-i so grdi.
mattyy
# 19.08.2018 ob 08:27
Jaz pa imam slabe izkušnje z rabljenim dieslom in sem vzel novega hybrida. 20 let mir.
rudes
# 19.08.2018 ob 10:07
Za nakup SUV bi morali uvesti testiranja znanja vožnje z njim. Hodim v hribe in se velikokrat srečujem z njimi in drugimi avti, na ozkih makadamskih cestah. Vozniki SUVjev si ne upajo ali ne znajo zapeljati malo bolj na rob ceste, da bi olajšali srečanje, čeprav jim ravno vozne karakteristike to omogočajo. Zato, izraz mestni SUV še kako drži.
Springbok
# 19.08.2018 ob 08:41
SUV-i postajajo bolj priljubljeni zaradi množice ležečih policajev, ki se je razpasla po evropskih cestah. Limuzine imajo predolgo medosno razdaljo za udobno vožnjo prek teh grbin.

Drugi razlog je starajoča se generacija voznikov. Seniorji se lažje vsedejo v visoki SUV kot v nizko limuzino.

SUV-e bi pristrigla le politika omejevana tovrstnih vozil v urbana okolja.
boboman
# 19.08.2018 ob 13:18
discoversci --> ma si ti naiven polovico EU industrije je posredno in neposredno povezane z proizvodjo avtomobilov, vkljucno z slovenijo. Seveda bo EU zascitila svoje trzisce. Poglej kaksne so trosarine za EU vozila na kitajskem, in zakaj se postopoma dvigujejo - ker so nastudiral tehnologijo in so ze sposobni svojga R&D -ja....res je prisli bojo kakovostni kitajci, a pri koncnem kupcu v EU nebojo imeli cenovne prednosti..

Kar se tice limuzin in karavano, sem absolutni pristas, in bi SUV-je celo zakonsko omejil, vsaj v CO2 obcutljivih conah, zakaj bi se nekdo trnovga v btc na siht vozu z Q7? a je 200km? a je tezko prevozen teren? ce se gremo EKO se dajmo na celotnem nivoju ne samo marketinskem in fiskalnem..
Problem limuzin in karavanov pa je marsikje: premankuje cenovno konkurencne hybridne ponudbe, doloceni nemski modeli so postali pretrdi (se pravi pada udobje, = audi pa se kdo ), cenovno niso SUV-jom konkurentni, razlike slabga 2000€ na 30-40k€ je premala, modeli limuzin karavnov dolocenih znamk pa celo drazji od SUV razlicic. Pesti jih tudi kontinuiteta dizajna zadnjih 15 let bistevni dizajnerskih napredkov, spremeb sploh ni, eleganco nadomesca agresivnost.., uporabnost karavanov pada..vecina jih nima ravnega poda ko poderes zadnje zice, visina koferauma se niza v teznji po sportnem izgledu...v vecino ne spravis vec not 60x60 kuhinskega stroja z embalazo vret (zaradi visine in preloma ob podiranju zadnje klopi).... utalizacija koferauma bi pri karavanu mogla bit v standardni opremi - sej to je point karavana.. problem je tudi pomankanja marketinga, sej vecinoma iz tevejov skacejo sami cross-overji in SUV-ji...Da je en SUv za druzino boljsa opcija od karavana je cista neumnost, problem je da se v medijih vse bolj poudarja individualnost osebnosti in s tem poudarjene karakteristi, recim: sec vzami SuV-ja ce poderses zice lahko not spravis surf, pa ja de, ce hoces lahko peles na pol poti Grosglocknerja, ali preseces pot do sluzbe preko lokalnega gradbisca..pa ja de...v resnici pa peljemo 2 otroka v od 0 do 10km odaljen vrtec, parkrat na kak lep izlet, in 1x-2x letno na dopust...
Springbok
# 19.08.2018 ob 09:50
Edini pravi tip avta za uživanje med vožnjo (ob lepem vremenu) je kabrio.

Ko dekletu, potem ko si je oprala lase, namesto fena ponudiši sušenje las v avtu brez strehe.
Mefisto
# 19.08.2018 ob 09:33
SUV-i so tezke krave za kompenzacijo tistih z manjvrednostnim kompleksom in nic drugega. Pa na plocnike pred bifejem lahko lazje parkirajo (parkirisce je ipak 10 m stran!)

Tisti, ki cenimo dobre vozne lastnosti mocno upamo, da karavani in limuzine ostajajo.
PikiMiki
# 19.08.2018 ob 10:47
Te športni terenci so kar nekaj. Grdi so, niso niti športni in niti terenci, se pravi ne t'č ne m'š.
Flegica
# 19.08.2018 ob 09:38
Žalostna novica-neumnost ljudi pač ne pozna meja. Se vidi kaj lahko naredi marketing če se resno loti oglaševanja sra..a! En pred mano je omenjal modo-zdej če bi vzel to primerjavo bi rekel da so limuzine mala črna oblekica/ ali moška obleka , karavani so casual friday stil, enoprostorci so trenirka...SUV pa je stil 16 letne punce ki neprestano gleda modne revije in pograbi vsako idiocijo ki jo sproducirajo-od Uggic, natikače s perjem. Mene osebno še vedno najbolj spominjano SUV na igračke ki smo jih kupovali na morju ( avto Hemana itd). Pač če imaš malo logike in okusa ne kupiš SUV. Vemo pa zakaj se delajo- veliko večji zaslužek za proizvajalce ker nategujejo kupce
KLIPAN
# 19.08.2018 ob 10:34
Včasih so veliki avtomobili, terenci....veljali za prestiž.
Danes pa se vidi, da velike avtomobile vozi nerazgledan folk.
zml
# 19.08.2018 ob 10:13
Prihodnost Evrope ni v vse večjih vozilih.
Bombek
# 19.08.2018 ob 08:44
E24

Kot EKO je dejansko pri proizvajalcih samo izkoriščanje trenda...koliko pa je res EKO....pa je pod velikim vprašajem in od 100% jih samo 25% res te kriterije izpolnjuje..ali je to pri hrani ali vozilih...hibridi imajo res večjo prihodnost..Dejansko pa lahko kupiš vozilo, ki je tudi že pripravljeno za uporaba plina..!
Funai
# 19.08.2018 ob 16:28
Springbok
ravno DALJSA medosna razdalja je pogoj za udobno voznjo. Danes pa res ze vsak lahko rece kar mu na glavo pade. Dejte no ljudje mal pomislt predno druge ucite krive neumnosti zaradi lastne nevednosti. Ze tako smo v groznih casih splosne bebavosti, potem pa se taki ambasadorji krive vere svoje dodajate.
josio13
# 19.08.2018 ob 10:39
Mam druzino..jaz sem navijal za enoprostorca z 7 sedezi..ampak moja zena pa za nissan x-trail..prav tako z 7 sedezi....in smo kupili x-traila...pa ne zato ker je moja zena rekla...ampak ker je bil z opremo najcenejsi....inkvazi brez pologa..na 48 mesecev + 24 za podaljsanje lizinga..kao brez obresti.....sem dal vse prodajalce skozi ki imajo malo vecje enoprostorce.....aja..sem kupil novega..da upam,imam 10 let mir....ker tu nekateri govorijo da je brezveze nov avto kupit..ker prevec gubis...seveda ce ga po 3-4 letih prodas...oz.menjas.....
Mike1825
# 19.08.2018 ob 13:03
Nehite kupvat te SUVje pa jih bodo nehal delat... tko pa jamrate doma pa vrjetn žena fura suv...
HOR
# 19.08.2018 ob 10:26
Zadeva se lahko regulira z davki, je pa EU avto industrija za to premočna...
Troyan
# 19.08.2018 ob 09:24
Novi avtomobili so dobri. Zato imajo dolg rok trajanja in jih vse manj kupcev menja po 3-4 letih. Zato tudi prodaja pada...

Super, da imamo kupci toliko moznosti glede modeov in znamk, da lahko res izberemo avto, ki ke za nas najprimernejsi. Nekateri potrebujejo prostor, nekateri sedeze in udobje, drugi imajo spet radi predvsem lep avto. Vec izbire je +++
1-2-3
# 19.08.2018 ob 09:19
Trendi se menjajo in poleg tega nihajo, enkrat je nekaj moderno, druič drugo pa potem spet tiato prej. Verjamem da bodo tudi limuzine enkrat še doživele vzpon. Samo pri avtomobilih ti cikli trendov trajajo malo dlje, pri modi lahko ti iz danes na jutri zrišeš nov kroj hlač, sešiješ in postaviš na polico, avtomobili se pa pač načrtujejo par let, potem se vsak model še prodaja nekje 6-7 let in traja potem zato kar nekaj let, da se trend obrne. Drugače pa moje osebno mnenje, jst ne vidm nobene tako velike prednosti v smislu prostora pri limuzinah v primerjavi s SUV-i, medtem ko pa so karavani veliko bolj praktični.
SamoRes
# 19.08.2018 ob 08:21
Ne kupujem novih avtomobilov, zato berem le kakih pet let stare članke iz arhiva, ko se odločam za novega rabljenega. Pri novih izgubiš toliko, da se lahko dvakrat na leto odpelješ na dober dopust s starejšim avtomobilom za ta denar.
djadja
# 20.08.2018 ob 12:21
Zanimivo uveljavlja se avtomobilski razred, ki po fizičnih zakonih izpusti več CO2 v zrak, hkrati so se pa te isti izdelovalci zavezali k zmanjšanju emisij ???
Narobe svet....??
discoversci
# 19.08.2018 ob 10:53
Moje mnenje... Resnica je samo ena: Kinezi bodo prišli kmalu s konkurenčnimi avtomobili (kakovostno in po moji oceni tudi cenovno...heh, mogoče celo dumpinške cene) v EU in bodo ostali vsi lepo počasi takratko stegnil ali se bodo morali pa preklemansko prilagodit. No ja, razen če ne bo Bruseljček zaščitil ostale. Ampak če govorimo o globalizaciji, ki jo je zahod tako preklemansko podpiral, bi bil ta ukrep hinavski. Kar se tega tiče, se mi zdi, da se je zahod (še posebno Amerika) ustrelila v lastno koleno, zdaj pa javkajo na jeklo ipd. nebuloze. Zahodni sistem sam seb laže. Klovnovstvo. Kakorkoli, ko kinezar pride in če bo cena sprejemljiva, ga bom zagotovo tudi kupil. Ne plačujem avtomobila zato, ker gor piše Ford ali BMW in sem potem "kul" in "v klubu". Otročarija za tri leta stare otroke. Pa tudi nobene dodane vrednosti ne bo, ker bodo kitajci tam tam v primerjavi z zahodnimi znamkami. Potem pa še scena z električnimi avtomobili. Če bo cena tu tudi ugodna, bodo dizli in bencinarji rekli samo še "čao miki". No ja, kakšni traktoristi pa bageristi bodo še vztrajal. Pot ki jo prevozijo ene baterije se pa vsako leto samo še podaljšuje. Ne vem, ampak zdi se mi skrajno neresno dajat takšne napovedi, ker lahko ena država v momentu vse spremeni.
ata
# 19.08.2018 ob 10:51
@Mihsss: Verso se preslabo prodaja. Enako je naredila že Mazda s petico.
Moda med uporabniki.
Za vzdrževanje servisne mreže (izobraževanje, deli, orodja...) je potrebna neka minimalna količina.
Tudi Honda je umaknila Accorda.

Ko se pogleda karavane razreda D, kakšne resne dizelske izbire za dolge proge skoraj ni več. Passat, Suberb, Insignia, Mazda 6....
Ostalo z nekimi dizl mlinčki..
lprelesn
# 19.08.2018 ob 10:41
Jaz potrebujem velik avto,...žena, jaz , dva otroka in še kuža. Zato je že karavan skoraj da premajhen. Enoprostorc je super zadeva, je pa res, da za v LJ in na šiht pride največkrat prav kak majhen avto, ki ga tudi za na parkirišče škoda...
izo
# 21.08.2018 ob 11:12
josio, ne govorim o sedežih, ampak racionalnosti. 4 otroci so za pohvalita, mapak takih družin pa res ni večina (1,56 otrok al kolk že je pri nas, pa tudi v evropi najbrž ni kaj dosti drugča)
izo
# 21.08.2018 ob 11:09
še en kvazi privatnik ki rabi tovorit kramo v karavanu... takih je na balkanu veliko ja.

a ni ravno dodatni prostor glavni argument pri enoprostorcih ipd? namesto da ga rineš nad glavo, ga ponucaš na riti avta. osnoev dizajna. ampak kaj bi o tem..
josio13
# 21.08.2018 ob 09:23
Z 4 ali vec otroki je enoprostorec edina racionalna izbira....ocitno pa nimas toliko otrok...bil je namenjen za vecje druzine....recimo da mas ti tri otroke pa zeno pa grete za par dni nekam dlje..me zainima ce bi bila takrat edina racionalna izbira karavan...ne ga trobit na pamet...vsak segment avtomobila je nastal z razlogom.....ja pootrebujem 7 sedezev...ti potrebujes karavana...drugim je zadost fico...tako da ne bluzit na pamet..je pa res da nekateri imajo prevelik avto za svoje potrebe...in upam da nisi med njimi tudi ti z karavanom....
oziris.va
# 21.08.2018 ob 08:36
Springbok
# 19.08.2018 ob 09:50

Edini pravi tip avta za uživanje med vožnjo (ob lepem vremenu) je kabrio.
Ko dekletu, potem ko si je oprala lase, namesto fena ponudiši sušenje las v avtu brez strehe.


Res je :)
josio13
# 20.08.2018 ob 19:44
No meni zdaj ni zal da smo vezli Nissana...Mam ga tri leta..80.000 km...naredil tecaj za 4x4 pogon...in se zaj peljemu tuid vacasi tja kamo se prej nisem upal....brezpotja...aka gozdne poti...vme da bodo spet ta zeleni glasni da se vozim v neokrnjeno naravo...haha...mislim to pa bi bil vic.....
kingeston
# 20.08.2018 ob 09:31
vidim da so najbolj proti SUV-om tisti ki jih nimajo, in potem bi radi v komunističnem favšljivem slogu kar prepovedali.
če se pahnjeni, potem očitno radi: a) sedite na cesti in z veseljem doživljate naše razdrapane ceste; b) mislite da ste uber delovni in nujno potrebujete karavana za vso kramo ki jo kot večjo težo prestavljate sem ter tja čisto brez potrebe. c) mislite da s svojim starim dizlom veliko bolj ohranjate okolje kot z novim malce dvignjenim atomobilom aka SUV-om...
skratka pamet slovenčkov pri izbiri avtomobila ni bila še nikoli tako kratka...
kingeston
# 20.08.2018 ob 09:24
samores
Ne kupujem novih avtomobilov, zato berem le kakih pet let stare članke iz arhiva, ko se odločam za novega rabljenega.


če si jugonostalgik kot ti, ti drugega niti ne preostane...
haninngway
# 19.08.2018 ob 10:58
Ja za potrošnike,ki opravijo 5000km letno res niso neke limuzine. Limuzino ali večjo avto si zato vzameš da ti dela posel oz. Ti pomaga pri njem. Vse drugo je suličanje ...
zapravico
# 19.08.2018 ob 08:55
Prihodnost vozil je v enoprostotorcih SUV izvedba
josio13
# 19.08.2018 ob 08:44
E24

jaz mocno upam ta bo tako...ker nekatere znamke ze ukinjaja pravtako tamale avte.....da ne omenjam enoprostorce....
kingeston
# 21.08.2018 ob 08:48
enoprostorc nima ena pametna napram karavanu

še en kvazi privatnik ki rabi tovorit kramo v karavanu... takih je na balkanu veliko ja.

pa še eko se počutijo, ker imajo manjši čelni profil LOOOOOOOL
izo
# 20.08.2018 ob 22:31
Jaz potrebujem velik avto,...žena, jaz , dva otroka in še kuža. Zato je že karavan skoraj da premajhen. Enoprostorc je super zadeva, je pa res, da za v LJ in na šiht pride največkrat prav kak majhen avto, ki ga tudi za na parkirišče škoda...

enoprostorc (da suv-e niti ne omenjam) nima ena pametna napram karavanu, edino mogoče višje streheipd (s tem pa jasno tudi večji zračni upor itd), vse že stokrat povedano in dokazano, kaj je najbolj racionalna oblika osebnega avtomobila, recimo. ampak trendi so eno, tudi kvazi ekologija ipd (ob takšnih novicah, in kov drugi vsi udrihajo o kvazi dizl aferah ipd mi gre samo na smeh) pa drugo.
Debely77
# 19.08.2018 ob 09:28
Niso vsi za enoprostorce? Dejmo jih kar ukinit pol, debili eni.
Lesnikovsok
# 19.08.2018 ob 10:03
jst se vozim rad v velkem avtu iz samo enega razloga.
varnost. v tipa clio itd.... me ne spravite. preveč norcev na cesti
nemarjak09
# 19.08.2018 ob 08:14
Po moje je problem limuzine preveč športna naravnanost in vedno slabše ceste, SUV ti nudi bolj udobno vožnjo in lažji vstop v vozilo. Poglejte kako se prodajajo Citroeni odkar so ukinili hidravlično podvozje.
Kazalo