Alaskan je zasnovan za izpolnjevanje potreb treh različnih segmentov kupcev - za rabo v poslovne namene, za prostočasne dejavnosti in za vsakodnevne vožnje. Foto: Renault
Alaskan je zasnovan za izpolnjevanje potreb treh različnih segmentov kupcev - za rabo v poslovne namene, za prostočasne dejavnosti in za vsakodnevne vožnje. Foto: Renault

Renault je že v Argentini junija letos predstavil koncept poltovornjaka oroch in s tem najavil vse bližji prihod serijskega poltovornjaka. Preden bo ta prihodnje leto pripravljen, bo v Frankfurtu predstavil še koncept alaskan, ki bo približek serijskemu modelu.
Serijski model poltovornjaka z nosilnostjo ene tone bo Renault ponudil globalno. Na voljo bo v več karoserijskih izvedenkah, pri Renaultu obljubljajo širok nabor pogonskih sklopov. To bo lahko hkrati službeno in družinsko vozilo oziroma vozilo za vsakdanja opravila. V Parizu pravijo, da bo imel podobno obliko in dimenzije kot alaskan, ki ga bodo premierno videli obiskovalci avtomobilskega salona v Frankfurtu.
Nove oblikovne poteze tudi za poltovornjak
Alaskan prepoznavni nov slog oblikovanja, ki so ga pri Renaultu predstavili z novim espaceom in talismanom, vpeljuje tudi v segment lahkih gospodarskih vozil, kamor sodijo pick upi, oziroma poltovornjaki.
Za koncept so izbrali mišičasto poudarjene blatnike, ki jih obdajajo 21-palčna kolesa. Na motorni maski je prostor našel velik in vpadljiv hišni logotip, pokrov motorja poudarjajo štiri gube, dodatke modre in rumene barve najdemo na zunanjih ogledalih, zavornih čeljustih, središču platišč in prednji vlečni kljuki.
Posebnost prednjega dela sta žarometa v obliki bumeranga oziroma črke C. Tovorni prostor ima tri vzdolžne žlebove za pritrjevanje tovora ali opreme. Na vsaki strani tovornega prostora sta koriti za varno shranjevanje manjšega tovora. Posebnost koncepta sta v ohišji zunanjih ogledal vgrajeni kameri, ki omogočata snemanje okolice, posnetki pa lahko služijo za podoživljanje pustolovščin.
Koncept poganja vzdolžno vgrajeni Renaultov štirivaljni dizelski pogonski motor z dvema turbinama, ki ga poznamo iz modela lahkega dostavnika master. Dvojna turbina zagotavlja širok razpon moči. Majhni turbopolnilnik zagotavlja odzivnost in navor že pri nizkih vrtljajih, večji pa to vlogo prevzame pri višjih vrtljajih.