Naslednji audi Q7 (na fotografiji je aktualni model) na trg prihaja leta 2015, na voljo pa bo tudi kot dizelski priključni hibrid. Foto: Audi
Naslednji audi Q7 (na fotografiji je aktualni model) na trg prihaja leta 2015, na voljo pa bo tudi kot dizelski priključni hibrid. Foto: Audi

Audi bo prva znamka iz skupine Volkswagen, ki bo ponudila priključni dizelski hibridni sklop. Ta bo na voljo v novi generaciji velikega športnega terenca Q7.
Nova generacija Q7 bo predstavljena prihodnje leto. Najprej z bencinskimi in dizelskimi pogonskimi motorji, pozneje pa se jim bo pridružil še dizelski priključni hibrid, ki bo na prodaj tako v Evropi kot v ZDA. Največja tekmeca, BMW in Mercedes-Benz, priključne hibride ponujata v kombinaciji bencinskega motorja in elektromotorja.
Pozneje se mu bo pridružil A8
Q7 bo za volvom V60 drugi dizelski priključni hibrid v Evropi. Švedi so svoj model predstavili lani, do zdaj pa prodali 10.000 primerkov. Volvo V60 priključni dizelski hibrid v Nemčiji stane najmanj 56.200 evrov.
Vodja razvoja pri Audiju Ulrich Hackenberg je razkril, da bo dizelski priključni hibrid poleg Q7 tudi luksuzna limuzina A8. Pogon kombinira 3,0-litrski V6 dizelski agregat in električni motor.
Oglasil se je tudi prvi mož Audija Rupert Stadler, ki je dejal: "Močno verjamemo v priključne hibride." To potrjuje tudi njihov prvi priključni hibrid audi A3 sportback e-tron, ki kombinira bencinski motor in elektromotor.
Rešitev za nizke emisije CO2
V Ingolstadtu verjamejo, da so priključni hibridi najboljša rešitev za nizke izpuste, saj niso omejeni z dometom kot izključno baterijska vozila.
"Audi je bil desetletja vodilni na področju dizelske tehnologije, s katero smo emisije CO2 znižali na rekordno nizko raven. Dizelski pogon bo ostal med našimi prioritetami," je še dodal Hackenberg.