Pri Nissanu trdijo, da kar 95 odstotkov kupcev električnega vozila leaf priporoči nakup tudi prijateljem in sorodnikom. Foto: Nissan
Pri Nissanu trdijo, da kar 95 odstotkov kupcev električnega vozila leaf priporoči nakup tudi prijateljem in sorodnikom. Foto: Nissan

Prodaja modela nissan leaf je na evropskem trgu poskočila za 33 odstotkov in dosegla rekordnih 14.658 prodanih primerkov. Nissan je sicer od predstavitve električnega modela po svetu prodal 150.000 leafov, od tega 71.000 v ZDA. V Evropi je prodaja leafa najbolj poskočila v Veliki Britaniji, kjer ga tudi proizvajajo. Lani so tam prodali 4.051 modelov, kar je še enkrat več kot leta 2013.
Za prepoznavnost skrbijo kar lastniki
Japonci pravijo, da so za rast prodaje njihovega modela najbolj zaslužni prav kupci vozila, saj z njihovo pomočjo avtomobil spoznajo sorodniki in prijatelji, ki jih po spoznavni vožnji navdušijo prednosti električnega modela. Pri Nissanu na podlagi lastnih raziskav trdijo, da je kar 50 odstotkov kupcev leafa zatrdilo, da po izkušnji z električnim avtomobilom nikoli več ne nameravajo kupiti avtomobila s klasičnim pogonom, torej bencinskim ali dizelskim motorjem. Zanimivo je, da povprečni kupec nissan leafa v Evropi z avtomobilom naredi 16.500 kilometrov, kar je 40 odstotkov več kot znaša povprečna kilometrina voznikov z dizelskimi ali bencinskimi pogonskimi motorji.
Pet najbolje prodajanih v Evropi
Drugi najbolje prodajan električni avtomobil v Evropi je bil renault zoe z 11.227 prodanimi primerki (20 odstotni delež), do petega mesta sledijo tesla model S z 8.734 prodanimi modeli (15 odstotni delež), BMW i3 z 5.804 prodanimi modeli (10 odstotni delež) in z 5.365 prodanimi modeli volkswagen e-up! (10 odstotni delež).