Prvi camaro je bil predstavljen leta 1966, kot odgovor na Fordovega mustanga. Zadnja peta generacija je na trg prispela leta 2008, nova šesta (na fotografiji), pa bo v ZDA na prodaj jeseni. Foto: Chevrolet
Prvi camaro je bil predstavljen leta 1966, kot odgovor na Fordovega mustanga. Zadnja peta generacija je na trg prispela leta 2008, nova šesta (na fotografiji), pa bo v ZDA na prodaj jeseni. Foto: Chevrolet

General Motors je objavil prve uradne fotografije in podatke o novi, šesti generaciji športnega modela camaro. Za zdaj je razkrit zgolj kupe, na kabriolet bo treba še nekoliko počakati.
Zadnji chevrolet camaro je bil izdelan na platformi zeta, ki jo je razvil Holden. Na njej so izdelovali velike limuzine, kot so commodore, pontiac G8 in chevrolet SS. Novi camaro je narejen na alpha platformi s pogonom zadaj, ki smo jo spoznali ob premieri modela cadillac ATS, ki so ga najavili kot konkurenta BMW-jevi seriji 3.
Lažji in okretnejši
Pri Chevroletu trdijo, da nova platforma prinaša boljše vozne lastnosti, saj je v primerjavi s predhodnikom lažji za skoraj 100 kilogramov. Težo so zmanjšali z uporabo lahkih materialov, jeklo so na nekaterih delih zamenjali z lažjim aluminijem. Pri Chevroletu trdijo, da je 70 odstotkov komponent povsem novih.
Notranji arhitekti so vse pomembne elemente prilagodili vozniku, notranjosti vdahnili več modernosti, osrednji element je osempalčni zaslon na dotik. Američani so mu vgradili tudi "disko" ambientalno razsvetljavo. Voznik lahko izbira med 24 različnimi barvami osvetlitve kabine. V povsem novi notranjosti je tudi nov volan, nova je elektronska parkirna zavora, klimatski sistem ...
Dobil je tehnologijo aktivnega vzmetenja 'magnetic ride control', ki vsako sekundo tisočkrat preveri vozne pogoje in samodejno prilagodi blažilnike bolj udobni in dinamični vožnji.
Nov štirivaljni motor odgovor Fordu
Pod motornim pokrovom je povsem nov dvolitrski štirivaljni turbobencinski motor, ki je odgovor na pogonski agregat neposrednega konkurenta forda mustanga, ki ima pod motornim pokrovom vgrajen 2,3-litrski turbobencinski motor Ecoboost, s katerim želijo Američani odločneje prodreti tudi na evropski trg.
Dvolitrski agregat v camaru zmore 205 kilovatov moči in 400 Nm navora, pri čemer je 90 odstotkov navora na voljo med 2.100 in 3.000 vrtljaji na minuto. Pospešek od 0 do 96 km/h je šest sekund.
Nov je tudi 3,6-litrski motor V6 z 250 kilovatov moči, v ponudbi je še 6,2-litrski motor V8 s 339 kilovatov moči. Menjalnika sta ročni šeststopenjski ali samodejni osemstopenjski.