Avtomobilnost

Poudarki

  • Nov dvolitrski agregat odgovor na Fordov 2,3-litrski motor
  • Povsem nova notranjost
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.5 od 11 glasov Ocenite to novico!
Chevrolet camaro
Prvi camaro je bil predstavljen leta 1966, kot odgovor na Fordovega mustanga. Zadnja peta generacija je na trg prispela leta 2008, nova šesta (na fotografiji), pa bo v ZDA na prodaj jeseni. Foto: Chevrolet

Dodaj v

Novi chevrolet camaro s štirivaljnikom

Prve uradne fotografije
19. maj 2015 ob 06:03,
zadnji poseg: 19. maj 2015 ob 07:07
Detroit - MMC RTV SLO

General Motors je objavil prve uradne fotografije in podatke o novi, šesti generaciji športnega modela camaro. Za zdaj je razkrit zgolj kupe, na kabriolet bo treba še nekoliko počakati.

Zadnji chevrolet camaro je bil izdelan na platformi zeta, ki jo je razvil Holden. Na njej so izdelovali velike limuzine, kot so commodore, pontiac G8 in chevrolet SS. Novi camaro je narejen na alpha platformi s pogonom zadaj, ki smo jo spoznali ob premieri modela cadillac ATS, ki so ga najavili kot konkurenta BMW-jevi seriji 3.

Lažji in okretnejši
Pri Chevroletu trdijo, da nova platforma prinaša boljše vozne lastnosti, saj je v primerjavi s predhodnikom lažji za skoraj 100 kilogramov. Težo so zmanjšali z uporabo lahkih materialov, jeklo so na nekaterih delih zamenjali z lažjim aluminijem. Pri Chevroletu trdijo, da je 70 odstotkov komponent povsem novih.

Notranji arhitekti so vse pomembne elemente prilagodili vozniku, notranjosti vdahnili več modernosti, osrednji element je osempalčni zaslon na dotik. Američani so mu vgradili tudi "disko" ambientalno razsvetljavo. Voznik lahko izbira med 24 različnimi barvami osvetlitve kabine. V povsem novi notranjosti je tudi nov volan, nova je elektronska parkirna zavora, klimatski sistem ...

Dobil je tehnologijo aktivnega vzmetenja 'magnetic ride control', ki vsako sekundo tisočkrat preveri vozne pogoje in samodejno prilagodi blažilnike bolj udobni in dinamični vožnji.

Nov štirivaljni motor odgovor Fordu
Pod motornim pokrovom je povsem nov dvolitrski štirivaljni turbobencinski motor, ki je odgovor na pogonski agregat neposrednega konkurenta forda mustanga, ki ima pod motornim pokrovom vgrajen 2,3-litrski turbobencinski motor Ecoboost, s katerim želijo Američani odločneje prodreti tudi na evropski trg.

Dvolitrski agregat v camaru zmore 205 kilovatov moči in 400 Nm navora, pri čemer je 90 odstotkov navora na voljo med 2.100 in 3.000 vrtljaji na minuto. Pospešek od 0 do 96 km/h je šest sekund.

Nov je tudi 3,6-litrski motor V6 z 250 kilovatov moči, v ponudbi je še 6,2-litrski motor V8 s 339 kilovatov moči. Menjalnika sta ročni šeststopenjski ali samodejni osemstopenjski.

Gregor Prebil
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Chevrolet camaro
Prijavi napako
Komentarji
elaine
# 19.05.2015 ob 08:40
Se mi zdi, da tisti, ki kupuje Mustanga ali Camara, na Focusa še pomisli ne.
Vsaj zame sta le dve možnosti.
a-rod
# 19.05.2015 ob 12:18
Pa gdo kup american muscle car s stirivaljnikom, zakaj pol kupujs tak avto ce nimas zivalski v8 not, brezveze neki pola pola bols da kups pol evropski avto
oziris.va
# 19.05.2015 ob 12:15
Ameriški avti imajo vedno hudi pogled :)
dante123
# 19.05.2015 ob 10:36
Sedaj pa se samo pocakat da $ pade.
cimbalca
# 19.05.2015 ob 09:21
Tole +5 in - 3jurje € v tej debati daje občutek kot da se pogovarjate v centih. Kot da je cena taka da si tole igračo lahko vsak privošči. Dajte mi povedat fantje konkretno ceno. Če bi bil iz foha verjetno nebi tule prebiral tegale članka. Bi bil na tekočem
bismark
# 19.05.2015 ob 12:59
Jurgen1888
Tisti na povezavi ni V4 ampak V6!
djadja
# 19.05.2015 ob 11:08
Zelo lep ameriški muscle car, že prejšnja generacija je bila lepa, tu mu je blizu samo še Dodge Challenger...
Dami
# 19.05.2015 ob 09:38
Chevrolet se iz EU ni povsem umaknil. Še vedno bodo prodajali corvetto in camara.
Za ta denar (cene v ZDA se začnejo pri 24.000 $) dobiš res dober avto. V EU za ta denar dobiš solidnega golfa.
Drugače pa evolucija zunanjosti, popravili pa so notranjost, ki je pri prejšnjem modelu močno šepala.
samo.jst
# 19.05.2015 ob 09:28
Mislim, da bo močan konkurent Toyoti GT-86, v kolikor bo v cca 30k cenovnem razredu. Oblikovno mi je osebno veliko lepši pa še motor razvije več moči (205kW vs 147kW Toyota). Mal se bojim, da bo notranjost preveč USA za naše standarde (beri PVC)... Bo treba na testno vožnjo :)
mikelekanzyani
# 19.05.2015 ob 09:09
Meh. :)

http://www.us-cars-pirmann.at/wp-content/uploads/2009/08/2015_dodge_chall
enger_silver-wide.jpg

http://www.drivesrt.com/assets/images/20
15/charger/hellcat/hero-panel/xphone-15-ld-charger-hero.jpg.pagespeed.ic.P-mUBiGNrn.jpg
lordslayer
# 19.05.2015 ob 15:29
seksi
Jurgen1888
# 19.05.2015 ob 10:45
Focus RS novi bo gnan na vsa 4 kolesa in ne sprednji pogon. Camaro ni nek konkurent, možno, da bo kdo šel na testno z obema to pa itak.

Sicer pa sodeč po tem ima fantastičen zvok 4 cilinderc, pa je vseeno kako umeten je!

https://www.youtube.com/watch?v=M34f1-A_NFA
AndY1
# 19.05.2015 ob 09:28
Chevrolet se je umaknil z evropskega trga. Kako ga bodo prodajali v Evropi?
JohnSmith
# 19.05.2015 ob 09:02
Camaro ima zadnji pogon, Focus ST sprednjega. Že to je vredno kakšnega tisočaka več. Pa Camara je pozicioniran na drug segment kupcev, starejših, Focus ST je pa kot avto za ljudi do 25 ali 30 let.
Luka Novak
# 19.05.2015 ob 08:26
Glede na glavnega konkurenta je pričakovat ugodno ceno, temu primerno vsebino, ter majhno zanimanje v primerjavi z evropsko GTI ponudbo (Focus ST in podobni)

4 valjni Mustang velja pri sosedih tri tisočake več kot Focus ST. Na osnovni Mustang zahtevajo štiri tisočake doplačila za cabrio, pet tisočakov več pa za V8.

Na prvi pogled dobra ponudba, katero pa bo na realna tla postavil Focus RS z enakim 4 valjnikom kot Mustang.
Chevrolet
link
Corvette, ki premika meje
12
14. november 2017 ob 13:44 Chevrolet je v Dubaju predstavil najzmogljivejši in najhitrejši corvette do zdaj. Divji kupe z oznako ZR1 se želi s 562 kilovati (765 KM) postaviti pred glavne svetovne superšportnike.
Več novic ...
Kazalo