Novi twingo je bil eden najbolj obiskanih modelov na avtosalonu. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Novi twingo je bil eden najbolj obiskanih modelov na avtosalonu. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

Po 2,4 milijona prodanih primerkih je prišel čas za popolnoma nov avtomobil. Twingo se uvršča v segment B, kjer Renaultova vozila sicer že zdaj delajo precejšnjo gnečo, saj sta tu tako prejšnji in novi rod clia kot tudi modus.

Ciljno publiko želi malček prepričati ne samo z zunanjostjo, temveč tudi z izbiro dinamičnih, a tudi varčnih pogonov. Obenem igra na karto, ki je bila joker že pri prejšnji generaciji - prostorna notranjost. Motorja bosta sprva dva 1,2-litrska bencinska (43 in 55 kW), pozneje naj bi prišel še dizel (1,5-litrski). V različico GT bo ekskluzivno vgrajen popolnoma novi agregat enake prostornine, ki pa bo s pomočjo turbinskega polnilnika in kompresorja iz sebe izstisnil poskočnih 74 kW (100 KM). Paketov opreme bo kar šest, s čimer se želijo pri Renaultu kar najbolj osebno približati vsakemu kupcu. Najvišje rangirani sta opremi Initiale in GT.

Andrej Leban in Grega Prebil

77. avtomobilski salon v Ženevi
V malčka bo vgrajen t. i. Audio Connection Box, ki bo omogočal izbiro, poslušanje in shranjevanje glasbe, shranjene na pomnilniških ključih, prenosnih MP3-predvajalniki ali iPodih. Foto: RTV SLO
Zadek malčka ne prinaša nič kaj svežega; če ne bi vedeli, da prihaja iz Renaulta, bi ga verjetno zamenjali s katerim izmed daljnoazijskih modelov. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Pri Renaultu zatrjujejo, da je twingo eden najvarnejših avtomobilov v svojem razredu. Glede na dolg seznam visokih ocen za Renaultova vozila jim lahko verjamemo. Foto: RTV SLO
Standardna velikost pnevmatik je 165 in 175 mm na 14-palčnih platiščih, medtem ko sta paketa Initiale in GT obuta v 15-palčna in 185 mm široka obuvala. Foto: RTV SLO
Zadnja sedeža je mogoče vsakega posebej premikati naprej in nazaj ter ju zlagati. S tem se osnovni volumen prtljažnika poviša s 165 na 959 litrov. Ko se podre še prednji sovoznikov sedež, je mogoče prevažati kar 2,15-metrske predmete. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Proti vozniku obrnjeni merilniki voznika zalagajo z vsemi pomembnimi podatki. Plastika je na otip prijetna. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Obratomer, ki ga v prvo generacijo niso nikoli vgradili, ima posebno mesto, saj je v športni maniri postavljen neposredno pred voznika. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Twinga poleg treh bencinskih motorjev žene tudi nafta. 1,5-litrski dCi je naravi zelo prijazen, saj njegove emisije znašajo vsega 120 g ogljikovodika na prevoženi kilometer. Foto: RTV SLO/Andrej Leban