Partner electric bi sodil tudi v vozni park marsikaterega slovenskega podjetja. Foto: Peugeot
Partner electric bi sodil tudi v vozni park marsikaterega slovenskega podjetja. Foto: Peugeot

Partner je namreč lahko gospodarsko vozilo, ki se zelo dobro znajde v različnih vlogah in je kot nalašč za številne storitvene dejavnosti. Doseg s polnim akumulatorjem in racionalno vožnjo brez vklopljenih večjih porabnikov energije, kot je na primer klimatska naprava, je do 170 kilometrov.

Glede na to, da po opravljenih raziskavah približno 70 odstotkov uporabnikov tovrstnih vozil na dan prevozi manj kot 100 kilometrov, pa je energije v akumulatorju več kot dovolj za normalno uporabo med delovnim dnem, po katerem sledi nočni počitek v voznem parku in ponovno polnjenje.

Partner electric je izdelan na osnovi sorodnika s klasičnim pogonom in je na voljo v dveh izvedbah dolžine 4,38 in 4,63 metra. Uporabna prostornina tovornega furgona z dolžino 180 centimetrov je 3,3 kubičnega metra, pri večjem z dolžino furgona 205 centimetrov pa 3,7 kubičnega metra. Nosilnost pri obeh je 695 kilogramov.

Električni motor z močjo 49 kilovatov (67 KM) ima navor 200 Nm in med delovanjem seveda ne onesnažuje okolja, poleg tega pa je tih in tako primeren za uporabo v okoljih s strožjimi okoljevarstvenimi predpisi in kjer je lahko hrup vozil s klasičnim pogonom moteč.

Peugeot vozilo že ponuja na nekaterih evropskih trgih, podrobnosti o prodaji na slovenskem trgu pa bodo razkrili na sejmu gospodarskih vozil v Celju, ki vrata odpira v četrtek, 10. aprila.