Nekdanji predsednik uprave skupine Volkswagen Ferdinand Piech je ukazal razvoj phaetona, s katerim se želijo Wolfsburgu postaviti po robu Mercedesu S. A limuzina ni ravno prodajna uspešnica. Foto: Volkswagen
Nekdanji predsednik uprave skupine Volkswagen Ferdinand Piech je ukazal razvoj phaetona, s katerim se želijo Wolfsburgu postaviti po robu Mercedesu S. A limuzina ni ravno prodajna uspešnica. Foto: Volkswagen

Nekdanji predsednik uprave skupine Volkswagen Ferdinand Piëch je ukazal razvoj naslednika phaetona, s čimer so v Wolfsburgu želeli izdelali tekmeca novemu mercedesu razreda S. Kdaj bo luksuzna limuzina iz Wolfsburga na cestah, še ni znano.
Volkswagen zamika uvedbo nove generacije phaetona, saj želi znižati proizvodne in materialne stroške, podatke, ki jih navajajo viri blizu podjetja, razkriva Automotove News Europe. Čeprav je novi phaeton že pripravljen za proizvodnjo, pa so se pri Volkswagnu odločili za vnovične spremembe na vozilu, ki je trikrat dražje od limuzine srednjega razreda VW-passata, še razkrivajo viri, ki so želeli ostati anonimni.
Ljubljenček Ferdinanda Piecha
Za razvoj limuzine, pravijo ji tudi hišni ljubljenček Ferdinanda Piëcha, ki stane 90 tisoč evrov, naj bi se zavzemala predvsem skupina inženirjev, naklonjenih nekdanjemu predsedniku uprave VW. Avto so ročno sestavili v tovarni v Dresdnu, kjer nosijo bele uniforme in bele rokavice. Sedeži naj bi bili nastavljivi na 18 različnih načinov, v vozilo pa so vgradili ročno izrezljane lesene okrasne elemente.
"Kdo sploh želi tako drago luksuzno Volkswagnovo limuzino?" se sprašuje analitik pri IHS Automotive Tim Urquhart. Piëch, še do nedavna vsemogočni stric iz ozadja, je vlekel vse pomembne niti v koncernu Volkswagen, preden je sporu z vodilnim VW-ja Martinom Winterkornom odstopil. Prav Piëch si je zaželel VW-limuzine, ki bi jo bilo mogoče udobno voziti tudi pri hitrosti 300 km/h.
Najslabše prodajan VW-model
O novem phaetonu se govori že tako dolgo, da je medtem Mercedes predstavil razred S in lani prodal več kot 100.000 luksuznih limuzin. VW je prodal le 4.000 phaetonov in ugotovil 30-odstotni padec prodaje v primerjavi z letom prej. To je najslabša prodaja med vsemi modeli znamke VW, slabša od eosa, katerega proizvodnjo so že ukinili.
Odločitev o spremembah pri phaetonu, ki je zaradi ugleda znamke še vedno pomemben model, pomeni, da se VW odmika stran od filozofije, ki jo je vsiljeval Piech, ki ni gledal na dobičkonosnost. VW se zdaj želi osredotočiti prav na to.