Porsche 911 targa je zadnji mozaik v mozaiku menjave generacije 911. Foto: Porsche
Porsche 911 targa je zadnji mozaik v mozaiku menjave generacije 911. Foto: Porsche
Porsche 911 targa
Steklena streha ima na sprednjem delu pomično strešno okno. Foto: Porsche

Dva nova motorja z neposrednim vbrizgavanjem bencina izboljšujeta moč in gospodarnost. Namesto opcijskega samodejnega menjalnika Tiptronic S je na voljo porschejev menjalnik z dvojno sklopko. Sprememba je tudi pri dosedanjem štirikolesnem pogonu, ki ga je zamenjal elektronsko uravnavani sistem Traction Management (PTM).

Najmlajša modelska serija v novi generaciji 911 je še naprej na voljo v dveh izvedbah: kot 911 targa 4 in kot 911 targa 4S. Osnovno različico poganja 3,6-litrski boksermotor, ki z nazivno močjo 254 kW (345 KM) zagotavlja doseganje hitrosti do 284 km/h. Pogonski agregat izvedbe 911 targa 4S iz 3,8-litrske gibne prostornine črpa moč 283 kW (385 KM) in športni avtomobil pospeši do 297 km/h.

Steklena streha vzbuja pozornost
Vrhunec zunanje podobe modela 911 targa ostaja 1,54 m2 velika steklena streha, ki je sestavljena iz dveh segmentov: elegantnega pomičnega strešnega okna na sprednjem delu in nepremično nameščenega segmenta na zadnjem delu. Pri odpiranju do končnega položaja se strešno okno v sedmih sekundah pomakne pod zadnji segment. Nad potniškim prostorom se pri tem razprostre odprta površina, ki meri 0,45 m2. K strešnemu oknu serijsko sodi nov senčni rolo, ki potnike še učinkoviteje varuje pred radovednimi pogledi. Ko je zaprt, prekriva celotno površino pomičnega strešnega okna. Električno upravljanje poteka neodvisno od strešnega okna. Stekleno strešno okno in stekleni segment na zadnjem delu sta zatemnjena. Tako tudi v vročem poletnem soncu zagotavljata zaščito pred UV-sevanjem in preprečujeta čezmerno segrevanje notranjosti.

Porsche je s predstavitvijo nove carrere začel uvajati neposredno vbrizgavanje bencina pri športnih avtomobilih. Prednosti: do 8,5 % večja moč, 11,2 % manjša poraba goriva in 13,6 % nižja emisija CO2 glede na model in opremo.

Do sto kilometrov na uro v 4,7 sekunde
Z novim 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko porsche zdaj za doplačilo ponuja alternativo 6-stopenjskemu ročnemu menjalniku. 911 targa 4 iz mirovanja do hitrosti 100 km/h pospeši v 5,2 sekunde, zmogljivejša S-izvedba pa v 4,9 sekunde (v obeh primerih podatki veljajo za 6-stopenjski ročni menjalnik). Opcijski porschejev menjalnik z dvojno sklopko prestavlja še hitreje: 911 targa 4 s tem menjalnikom in 3,6-litrskim motorjem do 100 km/h pospeši že v 5,0 sekunde, medtem ko je najboljši doseženi čas pri targi 4S 4,7 sekunde.

Novi 911 Targa bo na prodaj letos od 25. oktobra naprej.