Nova impreza je prvi Subarujev model, izdelan na novem modularnem postrojenju. Foto: Subaru
Nova impreza je prvi Subarujev model, izdelan na novem modularnem postrojenju. Foto: Subaru

Pri Subaruju so avtomobilski salon v New Yorku izkoristili za premiero nove generacije svojega kultnega modela impreza. Na ogled so postavili štirivratno limuzinsko in petvratno kombilimuzinsko različico.
Najnovejša generacija Subarujevega modela impreza, kot glavna konkurenta omenjajo VW golfa in forda focusa, je izdelana na povsem novem postrojenju japonskega proizvajalca vozil.
Novi model prinaša več notranjega prostora, saj je medosje v primerjavi s prehodno generacijo impreze raztegnjeno za 2,5 centimetra (v dolžino je daljša za 4,1 centimetra), pri Subaruju pa kot prednost novosti omenjajo kar za 70 odstotkov večjo togost karoserije. Za pet centimetrov so k tlom pomaknili podvozje, kar bo v kombinaciji z drugimi novimi tehnologijami omogočilo še športnejši vtis za volanom.
Izklaplja valje
Subarujev zaščitni znak tudi v novi imprezi ostajajo boxer motorji - bencinski in dizelski. Pri Subaruju so poudarili, da so štirivaljne motorje posodobili v obliki, ki omogoča izklop valjev in s tem večjo gospodarnost, nižjo porabo goriva in nižje izpuste CO2. Stalni štirikolesni pogon bo ostal stalnica pri vseh modelih.
Potovalna kabina je bolj prilagodljiva in s tem uporabnejša, linije so bolj čiste, osrednji del zaseda 6,5-palčni zaslon na dotik, na katerem se prikazujejo podatki novega navigacijskega sistema. Podobno kot ima Opel sistem Onstar, ima Subaru sistem Starlink, ki v primeru prometne nesreče samodejno naveže stik z nujno reševalno službo, omogoča tudi vpogled v različne podatke o avtomobilski zmogljivostih in servisnih dejavnosti.
Sistem new eyesight sodeluje z nadzorom zaviranja pred trkom in omogoča samostojno zaviranjem in zaustavitev vozil, če voznik tega ni sposoben storiti. Petvratna kombilimuzina naj bi bila naprodaj tudi v Evropi.