Avtomobilnost

Poudarki

  • Crossland X je najmanjši Oplov športni terenec
  • V hišni modelni paleti bo nadomestil merivo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 24 glasov Ocenite to novico!
false
Crossland X, ki bo v Oplovi modelni paleti nadomestil merivo, bo na vojlo le s pogonom na sprednja kolesa. Foto: Opel

Dodaj v

To je Oplov novi X

SUV-ofenziva
19. januar 2017 ob 07:42
Rüsselsheim - MMC RTV SLO

Model crossland X predstavlja drugo poglavje Oplove športno terenske ofenzive. Prihaja namreč po mokki X ter pred napovedanim grandlandom X, v hišni modelni paleti pa bo nadomestil merivo.

Prodajne številke kažejo, da športni terenci in različni križanci na to temo predstavljajo najhitreje rastoči avtomobilski segment. Selijo se v nižje razrede, kjer jih še pred kratkim nismo poznali, ter počasi izrivajo nekatere klasične modele, denimo enoprostorce. To smo najprej videli pri Renaultu in nato pri Peugeotu, temu pa zdaj sledi tudi Opel.

Crossland X bo namreč v modelni paleti nadomestil merivo. Čeprav se po merah zelo približuje mokki X, pa bo namenjen drugim kupcem. Zasnovan je na enaki platformi kot novi peugeot 2008 ter prihajajoči citroën C4 picasso in bo na voljo zgolj s pogonom na sprednji kolesi. Zato se bo na trgu postavil ob bok prav peugeotu 2008 ter renaultu capturju, medtem ko lahko mokka X zaradi štirikolesnega pogona tekmuje tudi z nissanom jukom in škodo yeti.

Pri Oplu niso še razkrili podatkov o motorjih, a verjetno si bo vsaj nekatere delil z omenjenima francozoma. Notranjost se po prostornosti uvršča v vrh razreda. Med drugim ponuja vzdolžno pomično zadnjo klop, prtljažnik pa meri od 410 do 1.255 litrov.

Vse različice bodo serijsko opremljene s sistemom OnStar, med drugim pa bodo na voljo tudi multimedijska naprava Inellikink, ki se razume s sistemoma Apple Carplay in Android Auto, ter brezžično polnjenje za pametne telefone.

Pri sistemih za varnost in pomoč vozniku velja omeniti kamero Opel Eye s prepoznavanjem prometnih znakov in sistemom za ohranjanje voznega pasu, prepoznavanje pešcev s samodejnim zaviranjem v sili, panoramsko kamero za vzvratno s kotom 180 stopinj ter sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu.

Crossland X bo prispel v prodajne salone poleti, večji grandland X pa se mu po pridružil jeseni.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
mojcd
# 19.01.2017 ob 08:45
po mestih se bodo vozili samo še kvazi terenci. vsak s svojim avtom......
frgo
# 19.01.2017 ob 11:49
... a ne znajo več naredit enega uporabnega avtomobila (ala meriva) ?..... vse je v glavnem samo še šminka......

Seveda znajo, ampak ljudje ne kupujejo
Voly
# 19.01.2017 ob 10:52
če ze gremo v podrobnosti, so vsa vozila danes precej podobna...

Se strinjam, vendar Captur je bil, ko je prišel na tržišče glede oblike res nekaj novega. Seveda pa ni toliko važna oblika, kot tisto, kar je znotraj avtomobila, tu mislim predvsem na motor in njegove zmogljivosti ter izkoristek prostora.
kozloduj
# 19.01.2017 ob 10:59
... a ne znajo več naredit enega uporabnega avtomobila (ala meriva) ?..... vse je v glavnem samo še šminka......
Voly
# 19.01.2017 ob 16:27
LOL si ti, ker ne znaš brati.
Ko je prišel Captur na tržišče, je bila njegova oblika pač nekoliko drugačna
in nova, spredaj zelo podoben cliotu, zadaj pa pač inovativno drugačen od ostalih.
In samo to sem hotel napisati, ker vidim, da prav to obliko sedaj kopirajo pri Oplu, pa tudi pri Citroenu.
V zmogljivosti in kakovost avtomobilov se nisem spuščal, če pa si že pisal o Škodi Yeti, oblika je meni zelo zastarela, že iz aviona se vidi od kod prihaja, še enkrat, o zmogljivostih se ne mislim spuščati v debato, ker se na stvar ne spoznam ravno preveč
me4uall
# 19.01.2017 ob 10:18
@Voly

če ze gremo v podrobnosti, so vsa vozila danes precej podobna...
Voly
# 19.01.2017 ob 09:11
Po videzu je povsem podoben Renault Captourju.
Kaj ne znajo nič svojega izoblikovati?
jankoP
# 20.01.2017 ob 08:31
A bi rad povedal, da je golf najboljši avto v Evropi, corolla pa na svetu?
jankoP
# 19.01.2017 ob 20:54
Jaz bi tudi priporocal yetija, z malo volje ga cez 3 leta prodas za isti denar kot si ga kupil: vir
Luka Novak
# 21.01.2017 ob 07:48
To je zgolj črni humor, prav tako kot verjameš ameriškim testom, ker ne veš, da so evropski.

Ameriskim testom verjamem, evropskim pa ne. (@jankoP 29.10.2016 ob 13:34)
jankoP
# 20.01.2017 ob 17:11
To je se zmeraj res in zmeraj bo, ne glede na to kaj kupim jaz in kaj drugi. V bistvu je res eno povezano z drugim.
Luka Novak
# 20.01.2017 ob 16:02
@jankoP

Dejstva govorijo nasprotno.

Tako je, brez lažne skromnosti sam zase mislim, da sem pametnejši kot najmanj 95% evropejcev. (@jankoP 15.04.2016 ob 12:49)
jankoP
# 20.01.2017 ob 13:52
Ali pa obratno.
Luka Novak
# 20.01.2017 ob 12:41
@jankoP

Očitno kupci Golfa vedo več, kot si ti sposoben dojet.
jankoP
# 20.01.2017 ob 11:18
Razgledan si, če misliš s svojo glavo, ne pa če greš na net pogledat kater avto se najbolje prodaja in ga kupit.
Luka Novak
# 20.01.2017 ob 08:14
Golf je najbolj prodajan avto v EU v zadnjih treh desetletjih, kar slovenski lastnik Chevrolet Cruze @jankoP še ni dojel.
jankoP
# 20.01.2017 ob 07:16
Moj ni na prodaj. Tudi če bi dobil zanj tolk kot za enako starega golfa, ne bi bil naprodaj. Če pa gledam cene rabljenih enih in drugih, so še zmeraj več izgubili lastniki golfov, ker so bili novi tolk dražji.
Verjamem pa, da je za kupce novih golfov zelo pomembno kako ga bojo prodali, čeprav ne razumem zakaj ga s to mislijo sploh kupijo...če ti je avto všeč in misliš da je dober, ne misliš že pri novem na to kako se ga boš znebil. Verjetno pač kupijo s stisnjenimi zobmi to kar vsi sosedje pričakujejo, da morajo kupit, čeprav bi morda raje kaj drugega...
Luka Novak
# 20.01.2017 ob 07:05
@commodore

Glede yetija - kljub letom je še zmeraj "vesoljska ladja enterprise" v svojem razredu, edino škoda da nima recimo 1,6 atmosferskega motorja s 4wd - bi bil zelo zanimiv za nakup kot rabljen (nekateri ne verjamemo v trajnost turbin,pa zudi več kot 110KM ne rabimo)

Stanje turbine ni težko ocenit ob nakupu, v času lastništva je treba skrbet za kakovostno mot.olje, za zgodaj odkrite napake na turbinah je strošek njene obnove dobrih 100 eur + menjava.

2,0 TDI 110 je tudi priljubljena tuning zadeva - marsikateri je "navit" do 180 PS.
Luka Novak
# 20.01.2017 ob 06:55
@jankoP

Jaz bi tudi priporocal yetija ..

Tvoj Chevrolet Cruze letnik 2009 moraš na trgu šenkat, da ga kdo odpelje od hiše. Za deset let starejši dizelski Golf v enakem stanju in za enak denar, pa povpraševanje presega ponudbo. Prodaš ga takoj, več poetencialnih kupcev hkrati in posledično dviganje cene ni redkost.

Povsem razumem tvoje sovraštvo do dizlov in VW.
EMU
# 19.01.2017 ob 20:27
To da se Yeti z aviona prepozna je hvalabogu samo pozitivno, komur oblika ni všeč, ni problema, Vsake oči imajo svojega malarja, k sreči pa ta pri yetiju vsaj ne vpliva na uporabnost avta. Dejstvo je da je avto prepoznaven, pregleden, znotraj prostoren in zelo uporaben. Predvsem pa predstavlja mnogo robustnejši avto in precej več od terenca kot celoten crossover segment. Tu res ni tekmovalnosti, ne primerjave. Primerjava je na nivoju quashqai, sportage, tiguan, kuga, čeprav gre za večje avte (ampak le na zunaj). Od teh ga nese le novi tiguan.
Yeti je sicer še lani na primerjalnem testu premagal vse primerljive avte, kljub že starejši zasnovi, je tehnika na visokem nivoju, ergonomija tudi, varnost ravno tako, vozne lastnosti vrhunske, terenske kolikor se pač za ta segment spodobi (in mnogo višje od pričakovanj in želja 99% lastnikov)
Se pa bojim da se bo nova generacija pomehkužila. In postala "lepša" Torej brez identitete na prvi pogled, brez potrebne preglednosti. Upam da pri škodi vsaj ne bodo zaigrali prostornosti.

Ne govorim na pamet, v zadnje pol leta sem z njim naklepal ne preveč nežnih 35000km.

Crosslandu X in ostalim sorodnikom pa želim srečna potovanja in se vidimo v Alpah in na morju ter povsod vmes.
ps11
# 19.01.2017 ob 10:25
Wau.. ne.
Luka Novak
# 20.01.2017 ob 10:40
@jankoP

Pravim, da si nerazgledan in ne razumeš sveta okoli sebe, kaj šele sveta. Skrajni čas, da pogledaš čez planke tvoje omejenosti in ozkogledosti.

Golf ima kot izključno pet oz. trivratna kombi limuzina globalno več kot odlično prodajo. Skupaj z limuzinsko izvedbo Jetta, se prodaja bolje kot Corolla.
EMU
# 19.01.2017 ob 20:54
No še mogoče komentar glede (ne)smiselnosti 4x4 pogona. Sam sem bil ravno tako prepričan da je to nujno, dokler me dolgotrajnejša raba obeh variant yetija ni prepričala v nasprotno. Glede na to da sem precej hard core uporabnik vozil ( vrhunsko vzdrževanje ampak nobene milosti pri uporabi) Večkrat sem pri 4x4 prišel v težave ker sem tiščal daleč, predaleč in še malo dlje. Navaden yeti sicer zleze malce manj, a še vedno zelo zelo daleč če je treba. Petkrat na leto ko bi mi v kakem blatu ali globokem snegu prišel prav 4x4 se pač ustavim malo prej. Predvsem pa z njim vozim z več rezerve, s tem pa zmanjšujem verjetnost da ga kam počim. Pa še stroški in poraba so manjši.
Imam pa to srečo da je 140KM TDI, ki se ga sicer pri nas v tej kombinaciji ne dobi. Ko bom pa nujno rabil 4x4 vozilo za redno vožno v zahtevnem terenu zelo pogosto, so bom pa nedvomno omislil pravega terenca.
commodore
# 19.01.2017 ob 18:53
ne vem kaj je smisel SUV brez 4wd - edino prednost pred enoprostorcem mu vzameš.
Glede yetija - kljub letom je še zmeraj "vesoljska ladja enterprise" v svojem razredu, edino škoda da nima recimo 1,6 atmosferskega motorja s 4wd - bi bil zelo zanimiv za nakup kot rabljen (nekateri ne verjamemo v trajnost turbin,pa zudi več kot 110KM ne rabimo)
ProphetOrry
# 19.01.2017 ob 10:38
@me4uall
če ze gremo v podrobnosti, so vsa vozila danes precej podobna...

To je bl razširjen pogled ;)
lizing
# 19.01.2017 ob 09:44
"Voly" iz ust si mi vzel.
Luka Novak
# 19.01.2017 ob 12:32
@Voly

Se strinjam, vendar Captur je bil, ko je prišel na tržišče glede oblike res nekaj novega. Seveda pa ni toliko važna oblika, kot tisto, kar je znotraj avtomobila, tu mislim predvsem na motor in njegove zmogljivosti ter izkoristek prostora.

LOL

Kaj pa je imel Captur posebno drugačnega kot Clio oz je njegova SUV različica ?

Če je kateri med temi t.i. športni terenci in različni križanci prinesel nekaj novega je to Škoda Yeti.

Zunaj je Yeti še nekoliko krajša kot Mokka, vendar je za razliko od drugih zasnovan na razred večjem podvozju (Škoda Octavia), kar se konkretno pozna pri uporabnih lastnostih. Dodaten plus so samostojno v vse smeri nastavljivi sedeži zadaj, ki jih lahko tudi posamično odstraniš, 4x4 opcija, zmogljivi motorji do 150 PS bencin in dizel (v starejši generaciji bencin 160 PS in 170 PS dizel), in še marsikateri presežek med konkurenti. Za razliko od Capturja in številnih drugih je Yeti lahko uporaben družinski avto.

Crossland X - počakajmo na cenike, po trendih/pričakovanjih bo z zdravo kmečko pametjo za isti denar bolje kupiti Astro
Luka Novak
# 19.01.2017 ob 17:39
@Voly

Se strinjam, vendar Captur je bil, ko je prišel na tržišče glede oblike res nekaj novega. Seveda pa ni toliko važna oblika, kot tisto, kar je znotraj avtomobila, tu mislim predvsem na motor in njegove zmogljivosti ter izkoristek prostora.

Meni se Captur ni zdel nič posebnega ob prihodu na tržišče, bistveno manj kot pred njim Yeti ali Juke. Pri Oplu kopirajo v podrobnostih predvsem njihove lastne modele (samo pogledat je treba, pa jih hitro najdeš). Crossland X si deli osnovo z Citroën C3 Picasso, ta je spet oblikovno čisto nekaj drugega kot Captur.

Oblika kot si rekel ni toliko važna, kot motor in njegove zmogljivosti ter izkoristek prostora. In na tem področju Yeti praktično nima konkurence.
Opel
link
Opel razkril svojega največjega športnega terenca
5
21. april 2017 ob 13:36 Opel je razkril svojega tretjega športnega terenca, ki se bo pridružil crosslandu X ter mokki X, na trg pa se bo postavil ob bok uspešnim igralcem, kot so nissan qashqai, peugeot 3008 in prihajajoča ...
Več novic ...
Kazalo