Avtomobilnost

Poudarki

  • Vinfast pokazal limuzino in športni terenec
  • Premiero bosta doživela 2. oktobra v Parizu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.0 od 4 glasov Ocenite to novico!
Tako športni terenec kot limuzina podjetja Vinfast bosta sodila v premijski razred. Foto: Vinfast

Dodaj v

Vietnamski Vinfast pokazal svoja prva modela

Vinfast
11. september 2018 ob 06:49
Hanoj - MMC RTV SLO

Vietnamski avtomobilski proizvajalec Vinfast je razkril podobo svoji prvih dveh modelov. Limuzina in športni terenec bosta prvič nastopila v živo oktobra v Parizu.


Tako limuzina kot športni terenec podjetja Vinfast sta nastala s pomočjo Vietnamcev, in sicer tako, da je v začetni fazi oblikovanja obeh modelov pred enim letom kar 62 tisoč ljudi izbiralo med 20 predlogi večinoma italijanskih oblikovalskih hiš. Na natečaju je bil uspešen ItalDesign, pri čemer pa so za nadaljnji razvoj in končno oblikovanje izbrali studio Pininfarina.

Oba modela, ki naj bi sodila v premijski razred, označuje podobna oblika sprednjega dela z logotipom v obliki črke V na maski ter kromirana letvica, ki povezuje žarometa v tehniki LED.

Limuzino, ki sodi v velikostni razred BMW-ja serije 5, označujeta dolg pokrov motorja ter velika medosna razdalja, medtem ko se športni terenec velikosti BMW-ja X5 ponaša z mišičasto športno podobo.

Za zdaj nimamo še informacij o pogonskih sklopih, pri čemer verjamemo, da jih bo vietnamski proizvajalec razkril ob premieri, 2. oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu. Takrat naj bi bili znani tudi imeni obeh modelov.

Pod okriljem giganta
Vinfast sodi pod okrilje giganta VinGroup, ki predstavlja največje vietnamsko zasebno podjetje. Poleg limuzine in športnega terenca razvijajo tudi električne in mestne avtomobile, električne avtobuse ter električne skiroje.

Limuzina in športni terenec naj bi prišla na vietnamski trg proti koncu prihodnjega leta. Pozneje načrtujejo prodajo tudi na drugih trgih. Proizvodnjo bodo krepili postopoma, pri čemer želijo, da bi ta do leta 2025 dosegla 500 tisoč vozil na leto.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
johndeer
# 11.09.2018 ob 07:44
Že prvi komentar žaljenje... Ko bomo sami sposobni narediti kaj podobnega bomo lahko pokroviteljski, dokler so pa naš domet auspuhi, luči, tesnila, lakiranje (aja, še to ni naše) smo pa lahko lepo tiho in samo nemo opazujemo kako nas v avtoindustriji šola en Vietnam...
severnik
# 11.09.2018 ob 07:59
Da se ne bo pri avtomobilizmu zgodilo kaj podobnega kot pri proizvajalcih telefonov. Nokia z neverjetnim tržnim deležem, tam nekje daaaleč zadaj pa korejec (samsung), ki je bil posmeh na takratnem trgu.

Kasneje pa še huawei prehiti apple.

You never know...
Daedalus
# 11.09.2018 ob 09:13
Meni sta oba podobna BMW-jem. Azijci znajo samo kopirat

Ti rabiš okulista.
vsx 1O16
# 11.09.2018 ob 12:44
Če pa nič ne delamo... smo pa šampijoni v vihanju nosov. Na te auspuhe se že 30 let obešamo pa po prsih tolčemo.
TyTo
# 11.09.2018 ob 09:10
Samo avto dizajnirat in sestavit še ni tak problem. Pravzaprav to že dela veliko manjših tehnoloških podjetij, eno je celo na Hrvaškem... Bolj me zanima ali so sami razvili pogonski agregat in mehanske sklepe? In seveda kolikšna je življenjska doba teh agregatov in ostalih mehansko elektronskih komponent? Vse kar je pod 100 000 km je k*** kaj vredno!
linus.si
# 11.09.2018 ob 09:27
Zanimivo bi bilo objaviti okvirne cene teh vozil...
tulumba
# 11.09.2018 ob 12:54
Brez italdesigna in pininfarine bi avti še danes imeli plehnat kubus na lesenih kolesih. Pa saj smo v internetni dobi, pogooglajte, preden komentirate.
S korejskimi in kitajskimi telefončki in aparatusi ste očitno zadovoljni. Pozdravljam konkurenco. Zdrava je, pa še fino zgleda. Spomnimo se prvih Kij in Hyundajev, ki danes šišajo od vas opevane Audije, Bmwje...
FrancL
# 11.09.2018 ob 10:15
@TyTo
"Vse kar je pod 100 000 km je k*** kaj vredno!"

??? Vse kar je pod 100k? Če avto ne naredi vsaj 1 mio km, je en klinc vreden. Ampak ja, danes smo pristali že na to, da če avto naredi 100k km, je že super. Instant potrošništvo, ne vem pa, kdo bo plačal ekološko škodo. Ali pač? Mi in predvsem naši otroci!
oziris.va
# 12.09.2018 ob 11:14
tulumba
# 11.09.2018 ob 12:54

Pozdravljam konkurenco. Zdrava je, pa še fino zgleda. Spomnimo se prvih Kij in Hyundajev, ki danes šišajo od vas opevane Audije, Bmwje...


Saj nič ni večno. Tudi v preteklosti so firme šle in prišle nove. Tudi AUDI, BMW ipd. lahko gre pa-pa. Zelo dober angleški članek na to temo (klik).
jankoP
# 11.09.2018 ob 17:31
Ali se to lahko ponovi ni pravo vprasanje. Pravo vprasanje je ali se to lahko NE zgodi, glede na to kolk so evropski proizvajalci pasivni. Pa tudi marsikateri drugi, ampak koga briga za njih.
roCkY
# 11.09.2018 ob 17:16
Kaj bo pod pokrovom? Lupina je precej nepomembna. Važno je počutje v kabini, oprema, fičri, cena.... Dzel? EV?

Kar se telefonov tiče pa je Nokija naredila napako ker ni sledila razvoju z operacijskim sistemom. Android je bil pač bolj prilagodljiv in v nekem momentu smo kupovali androidnike, kjer je najbolj agresivno na sceno stopil Samsung in na drugi stari Apple, ki je ponujal nej precej podobnega.
Se lahko zadeva do neke mere ponovi in bomo v naslednji dekadi vse bolj kupovali EV-je z vzhoda?
luckylucke
# 11.09.2018 ob 10:53
Copy paste Volva, BMWja, ...
Itak pa si vsi avti postajajo čedalje bolj podobni.
En sam mušter z malo različnimi končnimi detajli!
linus.si
# 11.09.2018 ob 09:25
Avtomobil na sliki 3/9 je še najbolj podoben vozilu Citroen C6, pa še to, če na hitro pogledaš.
Skratka...niso ta vozila prav nič podobna BMWju.
akulinakul
# 11.09.2018 ob 07:41
ce je 3k ga kupim
alex961
# 11.09.2018 ob 07:53
Meni sta oba podobna BMW-jem. Azijci znajo samo kopirat.
knesigail
# 11.09.2018 ob 07:36
prej Loose Fast.
Kazalo