Letos se mu je uresničila velika želja, saj je nastopil na festivalu Nature One. Foto: Marko Ocepek
Letos se mu je uresničila velika želja, saj je nastopil na festivalu Nature One. Foto: Marko Ocepek

Pri Calvinu imam malo več spoštovanja zaradi tega, ker je tudi sam glasbeni producent in ima dejansko veliko vlogo pri svojem končanem glasbenem izdelku. Pri Guetti pa je to že pravi poppojav, ko recimo neki pevec ali didžej odpoje oziroma odvrti skladbo, ki jo je nekdo drug spisal zanj.

Beltek bo v Cirkusu vrtel zelo raznovrstno glasbo. Foto: Marko Ocepek
Prihodnje leto se bo posvetil svoji založbi. Foto: Beltek press

V ljubljanskem klubu Cirkus se obeta praznična zabava z didžejem Beltkom, dogodek pa boste lahko spremljali tudi doma, saj ga bo neposredno prenašal Val 202 v sklopu oddaje RH202, ki jo ureja in vodi Tim Urbanya.

Didžej bo predstavil svoj nov projekt Beltek 3.0, s katerim prihajajo tudi nekatere spremembe v zvoku. "Pri tem projektu bom končno še bolj sproščen, kar se tiče prepletanja različnih žanrov elektronske glasbe pri nastopanju v živo, saj večina poznanih didžejev najrajši vrti 'varno' v samo enem žanru v celem večeru," je povedal za MMC.
Za Beltkom je še eno uspešno leto, ki ga je med drugim popeljalo na legendarni festival Nature One, nastopil pa je tudi na Schengenfestu, festival Serbia wonderland in v londonskem klubu Ministry of Sound. Glasbenik, ki ga podpirajo Tiesto, Armin van Buuren, Steve Aoki in Faithless, je letos zagnal tudi svojo založbo Diversed gifts, ki bo ponujala brezplačno glasbo.

Več o Beltkovem letu pa lahko izveste v spodnjem pogovoru.

Ali bo nocojšnji dogodek vaš prvi nastop, ki ga bodo neposredno prenašali po radiu?
Že kar nekajkrat so moje nastope s kakšnega festivala ali kluba v živo prenašali po radiu in televiziji. Res pa je, da bo to moj prvi neposredni prenos v Sloveniji.

Je bil prenos vaša ideja ali ideja Tima Urbanye?
Skupna.

Tim je voditelj oddaje RH202, ki sledi trendom novodobne elektronske glasbe. Menite, da sicer na radiih dovolj podpirajo glasbo, kot je vaša?
Domača glasba se zelo malo oziroma premalo podpira pri nas na splošno, ampak se to počasi obrača na bolje. Oddaja Rush Hour - RH202 sledi trendom elektronske glasbe v tujini, prav tako pa, kar je najpomembnejše, tudi redno podpira domače ustvarjalce tovrstne glasbe.

Po radiih se vrtijo večinoma popularni didžeji, kot sta Guetta in Calvin Harris. Kakšno je vaše mnenje o producentih, kot sta ona? Kaj pa na splošno menite o mešanju elektronske in popglasbe?
Pri Calvinu imam malo več spoštovanja zaradi tega, ker je tudi sam glasbeni producent in ima dejansko veliko vlogo pri svojem končanem glasbenem izdelku. Pri Guetti pa je to že pravi poppojav, ko recimo neki pevec ali didžej odpoje oziroma odvrti skladbo, ki jo je nekdo drug spisal zanj, zraven pa se vokal podloži še z glasbeno produkcijo, ki jo je spet naredil nekdo drug. Ta pojav je res že uveljavljen v svetovni industriji in tako dela 99 odstotkov popizvajalcev že od samega začetka. Mešanje elektronske in popglasbe pa je zame, izvajalca, pomenilo samo dobro, saj je tako elektronska glasba postala zanimiva za še večje število poslušalcev po svetu in posledično se marsikateri poslušalec najprej znajde v popelektroniki, čez čas pa začne spoznavati tudi malo manj komercialne podzvrsti te glasbe, kar je super.

Nastopate na številnih festivalih, letos ste bili tudi v Nemčiji na Nature One. Zakaj je ta festival tako poseben?
Nature One je že od nekdaj eden izmed mojih najljubših festivalov, saj je bil to prvi festival, ki sem ga obiskal v tujini, takrat še kot žurer. Letos pa se mi je želja, da vrtim na glavnem odru tega festivala tudi uresničila in ponosen sem, da sem bil del 20. obletnice tega legendarnega dogodka.

Kako bi primerjali festivale pri nas in v tujini?
V zadnjih letih pri nas z izjemo novogoriškega ECO Festivala, ki je usmerjen v tehno in hard tehno, nimamo večjega festivala z elektronsko glasbo, tako da bi težko kar koli primerjal. Če pa bi ga imeli, bi bila seveda največja razlika s tujimi festivali v številu obiskovalcev in ceni vstopnic, ki v tujini niso ravno poceni.

Pred nekaj leti ste v pogovoru za naš portal dejali, da ste bolj znani in priljubljeni v tujini kot doma. Se je zdaj to kaj spremenilo?
Moram reči, da se je pri moji prepoznavnosti doma kar dosti spremenilo v zadnjih letih, saj sem dejaven že kar nekaj časa in pa seveda uspeh v tujini k temu tudi dosti pripomore.

Dejali ste tudi: "Za mojo prepoznavnost v tujini so odgovorne priznane svetovne založbe." Ste se morda zato odločili, da ustanovite svojo založbo Diversed?
Svojo založbo Diversed Gifts sem ustanovil iz enega samega razloga, in to je neomejevanje pri izdajanju elektronske glasbe. Založba predstavlja točno to, kar je že v imenu dokaj razvidno - raznolika glasbena darila. Zato bo tudi vsaka glasbena izdaja pri tej založbi na voljo vsem zastonj. Na začetku bo založba usmerjena primarno v vse mogoče žanre elektronske glasbe, pozneje pa tudi zunaj teh voda.

V Cirkusu boste predstavili svoj nov projekt Beltek 3.0, s katerim prihajajo tudi nekatere spremembe v zvoku.
Pri tem projektu bom končno še bolj sproščen, kar se tiče prepletanja različnih žanrov elektronske glasbe pri nastopanju v živo, saj večina poznanih didžejev najrajši vrti varno v samo enem žanru v celem večeru.

Kaj pa načrti za 2015?
Zelo se že veselim prihajajočega leta, saj pripravljam ogromno zanimivih izdaj na svoji založbi Diversed Gifts. Prvo že lahko poslušate in tudi brezplačno naložite. Založba bo moj osrednji fokus v letu 2015, poleg nastopov seveda.

Pri Calvinu imam malo več spoštovanja zaradi tega, ker je tudi sam glasbeni producent in ima dejansko veliko vlogo pri svojem končanem glasbenem izdelku. Pri Guetti pa je to že pravi poppojav, ko recimo neki pevec ali didžej odpoje oziroma odvrti skladbo, ki jo je nekdo drug spisal zanj.