Myla Dalbesio v najnovejši kampanji modne hiše Calvin Klein. Foto: CK
Myla Dalbesio v najnovejši kampanji modne hiše Calvin Klein. Foto: CK
Dalbesiova pravi, da se je dolga leta na vse kriplje trudila shujšati, nazadnje pa je manekenstvo za dve leti pustila in se posvetila študiju. Foto: Instagram

Recimo. 27-letni ameriški model namreč s konfekcijsko številko 42 pade ravno nekam vmes, saj se uradno "močnejša postava" začne pri 44. Pa še to samo v modni industriji, za ZDA pa je to popolnoma povprečna postava. Zato je oglaševanje Dalbesiove kot močnejše dvignilo kar nekaj prahu in ogorčenja.

"Malce bega, ker sem večje dekle," razlaga za Elle 180 centimetrov visoka manekenka. "Nisem največje dekle na sceni, sem pa zagotovo večja od vseh deklet, ki so kdaj delale s Calvinom Kleinom, zato je to res strah vzbujajoče."

In čeprav pri samem Calvinu Kleinu nikdar niso uporabili besede "močnejša" ob opisovanju Dalbesiove, so kritiki na družbenih omrežjih vseeno zgroženi, da se dekle "zdrave postave" povezuje z obilnostjo. "Linija Perfectly Fit zadovoljuje potrebe različnih žensk, njen namen pa je bil, da bi vključevala več tipov postav," so v izjavi za javnost sporočili iz CK-ja v odgovor na kritike.

Tudi sama Dalbesiova trdi, da na snemanju ali v kampanji niso delali nobenih razlik med njo in drugimi dekleti. "Nisem dovolj suha, da bi bila s suhimi dekleti, in nisem dovolj obilna, da bi bila z obilnejšimi dekleti, ni mi uspelo najti svoje niše. Prav zato je bilo sodelovanje v tej kampanji tako krasno."

Zamujena priložnost?
Vključitev Myle Dalbesio v kampanjo Perfectly Fit, kjer ji družbo delajo tudi konvencionalnejše supermanekenke Lara Stone, Ji Hye Park, Amanda Wellsh in Jourdan Dunn, vseeno je opazen obrat za znamko, ki je za pretekle kampanje najemala ultrasuhe manekenke, kot so Kate Moss, Natalia Vodianova in Christy Turlington.

Leta 2010 je modna industrija sicer imela kratko fazo pogostejšega najemanja manekenk različnih postav, pri čemer je bila najodmevnejša Chanelova kampanja s Crystal Renn, najslavnejšo manekenko za močnejše postave (ki pa je sicer od takrat precej shujšala). Dalbesio meni, da bi morala industrija na tem prelomnem trenutku graditi, a je priložnost izpustila iz rok.
Prav Rennova ji je bila v navdih, potem ko je manekenstvo za dve leti zamenjala s študijem, ko ji ni uspelo shujšati: "Skušala sem bruhati po zaužitem obroku, to je bilo grozno. Tega ne privoščim nikomur. Cele tedne nisem jedla ničesar, razen črnih oliv in kumaric, dolge ure sem preživela v fitnesu, da bi shujšala na bolj manekensko postavo, pa ni šlo."

Danes se sicer stvari v modni industriji spet malenkost premikajo, zlasti po vrsti zgroženih člankov in spletnih dnevnikov o znamkah, ki propagirajo nezdrave telesne ideale, prodajajo samo "univerzalno" številko 0 (evropska 32), v izložbe pa postavljajo rahitične lutke.