Kampanja za kolekcijo, v kateri v glavni vlogi nastopa slovenska manekenka Tamara Petrič, naj bi predstavljala urbano poslovno žensko, minimalistično ljubiteljico sodobne umetnosti. Za objektivom je stal Matjaž Očko, za ličenje je poskrbela Mateja Pozeb, za pričesko Stevo Pavlovič, stajling pa je delo Jakoba Jurkoška. Foto: Firma by Sanja
Kampanja za kolekcijo, v kateri v glavni vlogi nastopa slovenska manekenka Tamara Petrič, naj bi predstavljala urbano poslovno žensko, minimalistično ljubiteljico sodobne umetnosti. Za objektivom je stal Matjaž Očko, za ličenje je poskrbela Mateja Pozeb, za pričesko Stevo Pavlovič, stajling pa je delo Jakoba Jurkoška. Foto: Firma by Sanja

Jesensko/zimska kolekcija Inside Straight, ki je po predstavitvi na Philips Fashion Weeku aprila lani požela odličen odziv že v domačih modnih krogih, bo do 31. januarja na ogled in na prodaj v pop-up trgovini v butičnem hotelu Roger Smith na Manhattnu. Slavnostno odprtje "pop-upa" se bo zgodilo drevi, Sanja bo z gosti nazdravila s kozarcem slovenskega vina.

Tako kot v Sloveniji je eden najodmevnejših kosov iz kolekcije tudi v velikem jabolku klobuk kekec, ki združuje izročilo slovenskega klobučarstva in Sanjin prepoznaven dotik, hkrati pa je poklon legendarnemu slovenskemu filmskemu junaku.

Kaj je o stanju slovenskega oblikovanja pred meseci za MMC povedala Sanja Grcić, preberite tukaj. Že takrat je napovedala, da se bo namesto udeležbe na jesenskem tednu mode usmerila v tujino.


Tamkajšnji blogarji so namenili že kar nekaj pozornosti znamki Grcićeve, opisujejo jo kot "ulično visoko modo: instinktivno, inovativno in alternativno z domiselnimi detajli in malce športnega pridiha". Kolekcije so izdelane v majhnih serijah s prestižnim rokodelstvom iz prefinjenih materialov (volne, svile, bombaža, usnja ...), združujejo "retrokrojenje in urbani metropolitanski šik".

"Nič, kar je bilo ustvarjenega, nam ne sme biti tako sveto, da bi ne moglo biti preseženo in da se ne bi moglo umakniti tistemu, kar je še bolj napredno, še bolj svobodno, še bolj človeško," je bilo vodilo oblikovalke pri ustvarjanju za aktualno sezono; svoje delo usmerja k tistim, ki jih ni strah izstopati iz množice.

Sanja Grcić, predsednica društva SOTO za sodobno oblikovanje tekstilij in oblačil, ki je znana tudi po sodelovanju s TV Slovenija - med njenimi projekti je tudi skrb za podobo voditeljic oddaj ARS 360 in Osmi dan, skupaj z oblikovalskima kolegoma Nino Šušnjaro in Matevžem Faganelom vodi butik Koda 386, ki so ga izpostavili tudi v potovalni sekciji New York Times -, se je na isti newyorški lokaciji predstavila že pred dvema letoma, ko je nastal tudi spodnji video.